header 2

יום שני, 2 ביולי 2018

PV Nano Cell ומרק חותמות על הסכם להספקת Sicrys


- נותן תוקף לניסיון של מרק להשתמש בחלקיקי מתכת חד גבישיים
- העסקים צפויים להתחיל ברבעון השלישי של 2018



מגדל העמק, ישראל / ACCESSWIRE / 2 ביולי 2018:

פי וי ננו סל, PV Nano Cell Ltd.  (OTCQB: PVNNF), יצרנית חדשנית של מוצרים ודיו דיגיטלי מוליך מבוססי מתכות חד גבישיות ננו מטריות שמתאימים גם להדפסה תלת מימדית, חתמה על הסכם הספקה עם מרק, חברת מדע וטכנולוגיה מובילה. כמויות ההספקה מיועדות לעלות ב-2018. ההסכם המסחרי הזה הוא צעד משמעותי של PV Nano Cell כי מרק תשתמש בטכנולוגיה הקניינית שלה במגוון רחב של יישומים טכנולוגיים. המכירות צפויות להתחיל מייד ברבעון השלישי של 2018.


ההודעה של היום מגיעה אחרי כמה חודשים שמרק ו-PV Nano Cell עבדו ביחד מאז ההסכם הראשון ב-20 ביוני 2017 לשיתוף פעולה בפיתוח של יישומים תוך שימוש בדיו מוליך.


PV Nano Cell היא המפתחת של הדיו המוליך החדשני Sicrys™ המבוסס על ננו חלקיקים חד גבישיים של כסף ונחושת. חטיבת חומרי הביצועים של מרק מבצעת הערכה של חלקיקי המתכת החד גבישיים של Sicrys בטכנולוגיות ויישומים שונים, ייחודיים ורשומים כפטנט.

מנהל העסקים הראשי של PV Nano Cell ד"ר פרננדו דה לה וגה אמר: "אנחנו נרגשים לספק את חלקיקי הננו שלנו Sicrys למרק עבור המוצרים שלה. זה ההסכם המסחרי השני שנחתם, רק בחודשים האחרונים, עם קבוצה בינ"ל גדולה אחרת והוא נותן תוקף למעמד הייחודי של PV Nano Cell בשוק היישומים לייצור המוני. העובדה שמרק בחרה בנו, אחרי תהליך קפדני ומקיף, היא הכרה נוספת של השוק במוצרי Sicrys™ הייחודיים שלנו".

אודות PV Nano Cell, Ltd



PV Nano Cell פיתחה סוגי דיו מוליכים חדשניים לשימוש ביישומי אלקטרוניקה מודפסת ותאים סולריים פוטו- וולטאים. הדיו Sicrys™ של PV Nano Cell הוא דיו כסף מוליך ננומטרי חד גבישי שמספק ביצועים משופרים. Sicrys™ גם זמין בצורה מבוססת נחושת, שמספקת את כל התכונות והיתרונות של המוצר עם יעילות עלויות משופרת. הדיו המוליך Sicrys™ משמש בכל העולם במגוון של יישומי הדפסת הזרקת דיו, כולל תאים פוטו- וולטאים, לוחות מעגלים מודפסים, אנטנות, חיישנים, מסכי מגע ויישומים אחרים. למידע נוסף, בקרו באתר www.PVNanoCell.com.



מידע צופה פני עתיד:



הודעה לעיתונות זאת כוללת מידע צופה פני עתיד. המילים או המשפטים "יהיה", "יאפשר", "מתכוונת", "כנראה יגרום", "צפויים", "יימשך", "צפוי", "הערכה", "תחזית" או ביטויים דומים מיועדים לזהות "מידע צופה פני עתיד". כל המידע המפורט בהודעה לעיתונות זאת, פרט למידע היסטורי ועובדתי, מייצג מידע צופה פני עתיד. זה כולל את כל האמירות על התוכניות, הדעות, ההערכות והציפיות של החברה. האמירות האלה מבוססות על הערכות ותחזיות נוכחיות, שכרוכות בסיכונים ואי ודאויות מסוימים שיכולים לגרום לכך שהתוצאות בפועל יהיו שונות מהותית מאלה שבמידע צופה פני עתיד. הסיכונים ואי ודאויות האלה כוללים עניינים הקשורים לדברים הבאים: טכנולוגיות משתנות במהירות ותקנים מתפתחים בענפי התעשייה שבהם החברה פועלת; היכולת להשיג מימון מספיק כדי להמשיך את הפעילות, לשמור על תזרים מזומנים מספיק, לנצל באופן רווחי עסקים חדשים ולחתום על הסכמים חדשים. לתיאור מפורט יותר של הסיכונים ואי הוודאויות שמשפיעים על PV Nano Cell, אתם מופנים לדוח השנתי האחרון של החברה על גבי טופס 20-F שנמצא ברישומים של הרשות האמריקנית לניירות ערך (SEC). פרט למה שהחוק מחייב אחרת, החברה לא נוטלת על עצמה התחייבות לפרסם בציבור תיקונים כלשהם למידע צופה פני עתיד זה כדי לשקף אירועים או נסיבות אחרי התאריך שלו או כדי לשקף את התרחשותם של אירועים בלתי צפויים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.