header 2

יום שני, 9 ביולי 2018

קנביט הישראלית תפעיל את אתר מוצרי הקנאביס של נמסטה הקנדית בישראל

קנביט הישראלית תפעיל את אתר מוצרי הקנאביס של נמסטה הקנדית בישראל, כולל שירות הלקוחות והתמיכה הטכנית
חברת קנביט, העוסקת בגידול קנאביס רפואי ותפעל תחת הון אחזקות הנסחרת בבורסה, חתמה עם נמסטה על הסכם מתן שירותים בישראל שיהווה מקור נוסף לתזרים מזומנים עבור קנביט, כולל תפעול אתר נמסטה למכירה קמעונאית וסיטונאית של מוצרי קנאביס רפואי, תמורת 7% מההכנסות ברוטו. ירון רצון, מנכ"ל קנביט: "אני משוכנע כי שתי החברות ימצאו דרכים לשיתופי פעולה נוספים כבר בעתיד הקרוב"  

חברת קנביט, העוסקת בגידול קנאביס רפואי ותפעל תחת הון אחזקות הציבורית (ת"א: הנאח), דיווחה על הסכם מסחרי נוסף עם נמסטה, במסגרתו תספק לה שירותים מסחריים בישראל.

נמסטה טכנולוגיות, הנסחרת בבורסת TSXV בקנדה בשווי של 308 מיליון דולר, היא מובילה עולמית במכירת מוצרי צריכה לשוק הקנאביס הרפואי. לחברה 9 משרדים ומגוון רחב של מרכזי הפצה ברחבי העולם עם 30 אתרי אינטרנט למותגים שונים, והיא פיתחה את NamasteMD, אפליקציית הטלמדיסין הראשונה בקנדה המאושרת על ידי Access to Cannabis for Medical Purposes Regulations.

השירותים שתספק קנביט לנמסטה יכללו תפעול של אתר ה-Ecommerce של מוצרי נמסטה בישראל, מתן שירות לקוחות מקומי, תמיכה טכנית ותמיכה בכל הקשור למכירות הקמעונאיות והסיטונאיות באמצעות האתר. באתר ימכרו מוצרים המיועדים לשימוש של מטופלים בקנאביס רפואי, ביניהם גם אביזרי אידוי. זאת, בתמורה ל-7% מההכנסות ברוטו של הפעילות.

שון דולינגר, נשיא ומנכ"ל נמסטה טכנולוגיות: "ההסכם יביא לערך משמעותי עבור נמסטה, על ידי מינוף המשאבים והמומחיות של קנביט בשוק הישראלי. אנו מאמינים כי העבודה עם קנביט תחת הסכם זה היא הדרך הטובה ביותר עבורנו לפעול ולצמוח בשוק הישראלי, ורואים בכך התחלה של מערכת יחסים ארוכת טווח. אנו מצפים להשיק פעילויות חדשות בישראל על מנת להעלות את נתח השוק שלנו, ולספק גישה נוחה ופשוטה באמצעות NamasteMD. אנו פועלים להרחבת בסיס הנתונים של לקוחותינו, במטרה לייצר חפיפה עם נתוני מכירות מקומיים ושימוש בפלטפורמה משולבת למכירה של קנאביס רפואי בשוק הישראלי. אנו מצפים להשקת השירותים במסגרת הסכם זה, וכן לייצוא קנאביס לשוק הקנדי לכשיתאפשר ולהרחיב את הפעילות שלנו בישראל."

הון אחזקות הציבורית נמצאת כיום בשליטת איפקס הנפקות, בניהולם של אליאב בר-דוד ואהרון סמרה ועם השלמת העסקה תעבור לשליטת בעלי המניות של קנביט.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.