header 2

יום רביעי, 11 ביולי 2018

מג'יק מונתה על ידי מיקרוסופט לשותפה מסוג Co-Sell Ready עבור פתרונות האינטגרציה של מג'יק לסביבת הענן של מיקרוסופט - Azure

השותפות Co-Sell Ready של מיקרוסופט מוענק לחברות טכנולוגיה נבחרות רק לאחר בדיקות קפדניות של ביצועים וטכנולוגיה וביצוע מוצלח של מגוון פרויקטים המבטיחים פתרונות טכנולוגיים מתקדמים עבור לקוחותיה של מיקרוסופט. פתרונות האינטגרציה של מג'יק כוללים מגוון מתאמים להטמעה בארגונים המאפשרים להם להרחיב את יכולותיהן של מערכות ה-CRM, ERP, מערכות פיננסיות ומערכות ארגוניות נוספות
מג'יק תעשיות תוכנה, (ת"א: מג'יק; נאסד"ק: MGIC), ספקית גלובלית של פתרונות מקיפים לאינטגרציית מערכות ולפיתוח אפליקציות עסקיות, הודיעה כי מיקרוסופט העניקה לה את השותפות היוקרתית Co-Sell Ready במסגרת תכנית השותפות של מיקרוסופט OCP (Microsoft One Commercial Partner), עבור פתרון האינטגרציה Magic xpi ועבור פתרון אינטגרציית-הענן Magic xpc במודל iPaas, המספקים יכולות פיתוח מתקדמות בסביבת Microsoft Azure.
צוותי המכירות של מג'יק יעבדו בשיתוף עם צוותי המכירות של מיקרוסופט ושותפותיה בכל העולם על פרויקטים של אינטגרציה ופיתוח אפליקציות של לקוחותיה. השימוש בפתרון האינטגרציה Magic xpi ובפתרון אינטגרציית-הענן Magic xpc במודל iPaas מאפשר לארגונים לחבר בין מגוון רחב של מערכות ארגוניות, באמצעות הטמעה של מתאמי המערכות המתקדמים שלנו, המרחיבים את יכולותיהן של מערכות ERP, CRM, מערכות פיננסיות ומערכות ארגוניות נוספות.
עידית גזית ברגר, ראש תחום ספקי תוכנה עצמאיים (ISV) באיזור המזה"ת ואפריקה (MEA), מיקרוסופט: "אנחנו נרגשים משיתוף הפעולה עם מג'יק ומעבודתנו המשותפת בתהליך הטרנספורמציה הדיגיטלית של ארגונים רבים, השואפים ליהנות מאינטגרציה טובה יותר בין אפליקציות ומסדי נתונים. מג'יק מביאה ערך רב למערך השותפויות והלקוחות שלנו, בשל יכולותיה לספק אינטגרציה מהירה, בטוחה וטבעית בענן."
אריק מיפנו, מנהל מג'יק ישראל: "מיקרוסופט היא שותפה בכירה של ארגונים רבים. אנו נרגשים מהשתלבותה בפעילותנו העסקית בעקבות ההכרזה על מעמד ה-Co-Sell Ready  החדש שלנו, ובטוחים כי שיתוף הפעולה בינינו ימנף את מעמדנו כמובילים בשוק האינטגרציה עם מתאמי המערכות המורשים שלנו ועם סביבת הפיתוח מבוססת ה-API שלנו, ויוביל לשיפור הפעילות הדיגיטלית של לקוחות מיקרוסופט, על ידי הקניית היכולת לשתף מידע ונתונים בין מערכות הארגון."
תוכנית הCo-Sell  של מיקרוסופט מחברת את צוות המכירות הגלובלי הרחב של מיקרוסופט עם שותפות כמו מג'יק תעשיות תוכנה, במטרה לספק פתרונות טכנולוגיים מתקדמים עבור לקוחותיה של מיקרוסופט. תואר זה מוענק על ידי מיקרוסופט לשותפות טכנולוגיות נבחרות רק לאחר ביצוע מוצלח של מספר פרויקטים ועמידה בבדיקות ביצועים וטכנולוגיה מחמירות, אשר את כולם הצליחה מג'יק להציג במהירות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.