header 2

יום רביעי, 25 ביולי 2018

פורבס טראוול גייד מודיעה על מבנה הנהלה חדש כדי לתמוך בתוכניות התרחבות למאה מדינות ב-2019


ג'רי אינזריו מונה לסגן יו"ר מועצת המנהלים של פורבס טראוול גייד ופיליפ בוין מצטרף לחברה כמנהל כללי

אטלנטה, 25 ביולי 2018, (BUSINESS WIRE):

פורבס טראוול גייד, הסמכות הגלובלית בנסיעות יוקרה, הודיעה היום על תוכנית להגדיל משמעותית את החברה מהערכה ואימות של אירוח יוקרתי ב-60 מדינות למאה מדינות עד סוף 2019. כחלק מאסטרטגיית הצמיחה הזאת, החברה ביצעה כמה מינויים וקידומי מנהלים חשובים.

חררד "ג'רי" אינזריו, ששימש מנכ"ל פורבס טראוול גייד מאז 2014, יתמנה לסגן יו"ר מועצת המנהלים של פורבס טראוול גייד והמנהל הוותיק באירוח יוקרה מזה 30 שנה פיליפ בוין יתמנה למנכ"ל פורבס טראוול גייד. פיליפ היה בתפקידו האחרון מנכ"לSmall Luxury Hotels of the World, אליה הצטרף ב-2015 אחרי עשורים של שירות ב-Orient Express Hotels and Resorts כשתפקידו האחרון שם היה מנהל תפעול ראשי בבלמונד והוא יישאר בלונדון.

"הניהול והחזון של ג'רי היו כוח מניע בצמיחה המוצלחת של החברה בארבע השנים האחרונות האלה", אמר ג'ף ארנולד, יו"ר מועצת המנהלים של פורבס טראוול גייד. "אנחנו שמחים שהוא יישאר במועצת המנהלים ויעזור להנחות את הכיוון המימשלי והאסטרטגי בתקופת החדשה והמלהיבה הזאת של התרחבות. אנו מאחלים לו כל טוב במינוי החדש שלו מהוד רוממותו המלכותית נסיך הכתר של ממלכת ערב הסעודית מוחמד בין סלמן כמנכ"ל רשות הפיתוח של שער דירייה".

ארנולד המשיך: "אנחנו מאוד נרגשים לקבל את פניו של פיליפ לחברה כמנכ"ל עם המומחיות רבת הערך שלו בתפעול והגדלת הכנסות, שיתמקד בפיתוח הזדמנויות חדשות ומורחבות לעסק שלנו. הניסיון הנרחב שלו באירוח יוקרתי, המחויבות לשירות האורח והרקורד המוכח כמפעיל גלובלי של מותגי יוקרה יעזרו לנו להמשיך בצמיחה שלנו כשאנו נשארים נאמנים למחויבות שלנו למצוינות ללא הטיה בתקופה דינמית זאת של גלובליזציה בשוק היוקרה".

"לכבוד גדול הוא לי להצטרף ליוצרים של מערכת דירוג האירוח עם חמישה כוכבים ולקבל הזדמנות לעבוד עם קבוצה יוצאת דופן של אנשי מקצוע בהרחיבנו את השירותים שלנו לענף ולאורחים שלנו בכל העולם", אמר בוין.

החברה גם הודיעה שטוני האונשל יצטרף לחברה כסגן נשיא ביצועי לכספים ויהיה אחראי לפעילות הגלובלית של חטיבות הכספים והחשבונאות של החברה. טוני מביא ניסיון בכיר של כמעט עשרים שנה בשירותים פיננסיים בחברות מובילות שהאחרונה בהן ארנסט & יאנג. בנוסף, המנהלים הבכירים הוותיקים של פורבס טראוול גייד פיטר קרסאטי, טום פלורנוי, אמנדה פרייזר, מיקה היל ומרילין קרשטאט קודמו לסגני נשיא ביצועיים.

אודות פורבס טראוול גייד

פורבס טראוול גייד היא מערכת הדירוג הגלובלית הבלתי תלויה היחידה למלונות, מסעדות וספא יוקרתיים. החברה, שהתחילה בשם מוביל טראוול גייד ב-1958, יצרה את מערכת הדירוג עם חמישה כוכבים הראשונה בארצות הברית. כיום המפקחים המוסווים של פורבס טראוול גייד נוסעים בעולם, ומעריכים נכסים על סמך עד 900 אמות מידה אובייקטיביות מחמירות. דירוגי הכוכבים השנתיים של החברה, הביקורות והכתובות היומיות על נסיעות עוזרים לנוסעים מבחינים לבחור את חוויות היוקרה הטובות ביותר בעולם. למידע נוסף על פורבס טראוול גייד, בקרו בבקשה באתר www.forbestravelguide.com.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.