header 2

יום חמישי, 26 ביולי 2018

מג'יק חתמה על הסכם רישוי של כ-8.3 מיליון שקל עם חברת הפינטק 'טופיקוס'


מג
'יק תעשיות תוכנה
, (ת"א: מג'יק; נאסד"ק: MGIC), ספקית גלובלית של פתרונות מקיפים לאינטגרציית מערכות ולפיתוח אפליקציות עסקיות ומתן שירותי ייעוץ בתחום ה-IT, הודיעה כי טופיקוס פייננס, ספקית של פתרונות תוכנה חדשניים מבוססי ענן למגזר הפיננסי, חתמה עם מג'יק על הסכם רישוי לחמש שנים בסכום כולל של 2.3 מיליון דולר (כ-8.3 מיליון שקל), למתן זכויות שימוש בפלטפורמת פיתוח האפליקציות של מג'יק Magic xpa ובפתרון האינטגרציה Magic xpi.

טופיקוס פייננס  (Topicus Finance BV) מספקת שירותי IT חדשניים לשווקי הפיננסים, החינוך, הבריאות והסקטור הציבורי. החברה מתמחה באינטגרציית שרשרת, SaaS וניהול תהליכים. טופיקוס הינה מובילה בתחומה בפיתוח תהליכי בנקאות דיגיטלית תוך שימוש בטכנולוגיית פינטק מתקדמת ביישומים מתחומים שונים כגון משכנתאות, פנסיה, הלוואות עסקיות, ניהול פיננסי וייעוץ פיננסי.

תוכנת ניהול תיקי ההשקעות המובילה בהולנד, EuroPort+ , אשר פותחה באמצעות Magic xpa על ידי חברת הבת של טופיקוס,Able  , מנהלת בצורה מאובטחת מיליוני חשבונות בנק, תיקי השקעות ופיקדונות ומעבדת מאות אלפי עסקאות בשעה. בעקבות ההסכם תמשיך טופיקוס ליהנות מזכויות השימוש בגרסאות החדשות ביותר של Magic xpa להרחבת יישומי הענן של EuroPort+ ותאתר הזדמנויות חדשות למינוף פתרון האינטגרציהMagic xpi.  עוד נקבע בהסכם כי הצדדים יבחנו שיתוף פעולה לקידום ולמכירת הפתרונות הפיננסיים של טופיקוס ברחבי העולם.

מג'יק מחזיקה בנוכחות בלמעלה מ- 50 מדינות עם רשת גלובלית של שותפים עסקיים, בתי תוכנה, אינטגרטורים, יועצים ושותפי OEM. לחברה שותפויות עסקיות עם יצרניות תוכנות IT מובילות, ביניהן גם SAP, salesforce.com, Oracle ו-IBM.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.