header 2

יום שני, 29 בינואר 2018

החברות Lightbridge ו-Framatome משיקות את Enfission על מנת להביא לשוק המסחרי דלק גרעיני חדשני

רסטון, וירג'יניה, 29 בינואר, 2018 (GLOBE NEWSWIRE):
חברת Lightbridge Corporation (NASDAQ:LTBR) ("החברה"), חברה העוסקת בטכנולוגיית דלק גרעיני, וחברת Framatome, חברה מובילה בתחום הדלק הגרעיני, הרכיבים והשירותים לכורים, השיקו את Enfission, מיזם משותף בבעלות 50-50 אחוז, לפיתוח, רישוי ומכירה של מערכי דלק גרעיני המבוססת על טכנולוגיה שתכננה Lightbridge בתחום הדלק המתכתי וקניין רוחני מתקדם אחר בתחום הדלק הגרעיני. חברת Lightbridge מאוגדת בארה"ב ועוסקת בפיתוח דלק גרעיני וחברת Framatome היא מהמובילות בתחום עיצוב, בנייה, שירות ותדלוק של צי הכורים בני-זמננו ובפיתוח האנרגיה הגרעינית.
שתי החברות החלו בעבודת הפיתוח המשותף ובקבלת הרישיונות הרגולטוריים תחת הסכמים שנחתמו בעבר ואשר נכנסו לפעולה בחודש מרץ 2016. המיזם המשותף מאוגד כחברה בערבון מוגבל, הממוקמת במדינת דלוור.
ברנרד פונטנה (Bernard Fontana), יושב ראש מועצת המנהלים ומנכ"ל Framatome אמר כי "זוהי עת צמיחה מרגשת עבור Framatome ואנחנו גאים לעבוד עם Lightbridge במיזם Enfission. יחד אנו מפתחים טכנולוגיית דלק חדשנית, אשר תספק ללקוחותינו יתרונות משמעותיים, תסייע להם להפיק יותר חשמל מהכורים הגרעיניים שלהם ולהיות תחרותיים יותר בשוק המסחרי. חברת Framatome מספקת את עיצובי הדור הבא של מערכי הדלק ליותר מ-100 מתוך כ-260 כורי המים הקלים הפזורים ברחבי העולם. עבודה זו מאפשרת לנו לסייע ללקוחותינו לעמוד ביעדיהם התפעוליים ברמת בטיחות גבוהה. אנחנו בטוחים שהשותפות האסטרטגית שלנו עם חברת Lightbridge במיזם Enfission תחזק את מיצובנו כשחקן מפתח בינלאומי בשוק הדלק העולמי."
סת' גרא (Seth Grae), נשיא ומנכ"ל חברת Lightbridge אמר כי "כאשר העולם כולו דורש אספקת חשמל אמינה וכלכלית יותר, שלא ממקור פחמני, טכנולוגיית הדלק המתכתי החדשנית של Lightbridge תסייע גם לכורים גרעיניים קיימים וגם לכורים חדשים לספק דרישה זו. חברת Framatome היא השותפה האידיאלית הודות ליכולות הייצור המוכחות שלה, למוניטין שלה כספקית מושלמת של דלק גרעיני ולנוכחות הגלובלית הרחבה שלה. אנחנו מעריכים את התמיכה החזקה שכבר קיבלנו מהמפעילים המובילים של הכורים הגרעיניים, בארה"ב ובעולם כולו. דרישות האנרגיה והאקלים של העולם יוכלו לקבל מענה רק אם הכוח הגרעיני יצמח כחלק מתמהיל הפקת האנרגיה הכולל. העבודה עם Framatome על פרויקט חשוב זה היא לכבוד לנו; אנו מאמינים כי היתרונות הכלכליים והבטיחותיים של הדלק שלנו יעודדו שימוש נרחב יותר באנרגיה גרעינית."
אודות חברת Framatome
חברת Framatome היא אחת השחקניות הבינלאומיות הגדולות בשוק האנרגיה הגרעינית; היא זוכה להוקרה על הפתרונות החדשניים שלה ועל הטכנולוגיות שלה, המקנות ערך מוסף בעיצוב, בנייה, תחזוקה וקידום צי הכורים הגרעיני הגלובלי. החברה מעצבת, מייצרת ומתקינה רכיבים ודלק עבור תחנות כוח גרעיניות ומספקת מגוון מלא של שירותים לכורים גרעיניים.
באמצעות 14,000 עובדיה, ברחבי העולם כולו, המיומנות של חברת Framatome מסייעת ללקוחותיה לשפר את הבטיחות והביצועים של הכורים הגרעיניים שלהם ולהגשים את המטרות הכלכליות והחברתיות שלהם.
הצטרפו לשיח האנרגיה עם חברת Framatome Inc. ב-Twitter@FramatomeUS וב-Facebook@FramatomeUS.
חברת Framatome הנה בבעלותם של קבוצת EDF Group (75.5%), Mitsubishi Heavy Industries (MHI – 19.5%) ו-Assystem (5%).
אודות תאגיד Lightbridge
תאגיד Lightbridge (NASDAQ:LTBR) היא חברה לפיתוח טכנולוגיה גרעינית, הממוקמת בעיר רסטון שבמדינת וירג'יניה, בארה"ב. החברה מפתחת את הדור הבא של הטכנולוגיות הקנייניות עבור דלק גרעיני, לפיתוח של כורים קיימים ועתידיים. הטכנולוגיה משפרת במידה משמעותית את ההיתכנות הכלכלית ואת הבטיחות של אנרגיה גרעינית ופועלת בטמפרטורה של כ-1000° צלזיוס פחות מאשר הדלק הסטנדרטי. חברת Lightbridge הממציאה של הטכנולוגיה, הוציאה פטנטים עליה ובדקה אותה באופן עצמאי, כולל הדגמה שהושלמה בהצלחת הדלק בכור מחקרי; לחברה יש תכניות לטווח הקרוב להדגים את הדלק בתנאים של כור מסחרי. החברה הרכיבה צוות פיתוח ברמה עולמית, הכולל עובדים לשעבר בחברות המובילות בעולם לייצור דלק. ארבע חברות חשמל גדולות, המספקות כמחצית מהאנרגיה הגרעינית בארה"ב כבר מייעצות לחברת Lightbridge בנושאים של פיתוח והפצה של הדלק. החברה פועלת תחת דגם של רישוי ותמלוגים, דגם פעולה אשר עבר אישור עצמאי ומבוסס על הצמיחה בחשמל המופק על ידי הדלק שתוכנן על ידי Lightbridge וההחזר הגבוה על ההשקעה עבור מפעיליהם של כורים קיימים וחדשים. היתרונות הכלכליים משופרים עוד על ידי נקודות זכות פחמניות הזמינות המצופות תחת התוכנית Clean Power Plan. חברת Lightbridge מספקת גם שירותי ייעוץ מקיפים עבור תכניות גרעיניות ותיקות כמו גם עבור תכניות הנמצאות בתחילת דרכן; שירותים אלה מבוססים על פילוסופיה של שקיפות, אי-הפצת נשק גרעיני, בטיחות ומצוינות תפעולית. לקבלת מידע נוסף נא לבקר בכתובת: www.ltbridge.com.
כדי לקבל עדכונים מתאגיד Lightbridge Corporation בדוא"ל, ניתן להירשם כמנוי בכתובת http://ir.ltbridge.com/alerts.cfm .
בקרו את חברת Lightbridge ב-Twitter. ניתן להירשם למעקב אחר @LightbridgeCorp בכתובת http://twitter.com/lightbridgecorp.

מידע צופה פני עתיד
למעט נושאים היסטוריים, הנושאים הנידונים בהודעה זו לעיתונות הם מידע צופה פני עתיד כהגדרתו בחוק "Private Securities Litigation Reform Act of 1995" בארה"ב. בכלל זה נכללות הצהרות בנושא המיזם המשותף והשפעתו על עסקיהן, לקוחותיהן ועמדותיהן של כל אחת מהחברות בשוק העולמי, פיתוח טכנולוגיית הדלק המתכתי, צורכי העולם בתחום האנרגיה והאקלים, ויכולתה של אנרגיה גרעינית מסחרית לתת מענה לצורכי האנרגיה והאקלים העולמיים. הצהרות אלה מבוססות על הציפיות הנוכחיות בתאריך הודעה זו לעיתונות, והן כרוכות במספר סיכונים ואי-וודאויות אשר עלולים לגרום לכך שתוצאות האמת יהיו שונות באופן משמעותי מהערכות כגון אלה. הסיכונים כוללים, ללא הגבלה, את המידה שבה יאמץ השוק את היצע המוצרים והשירותים של החברה, את התחרות בשוק, את התלות בשותפים אסטרטגיים, את הדרישה לדלק עבור כורים גרעיניים, את יכולת החברה לנהל את עסקיה באופן יעיל בשוק המתפתח במהירות, וגם גורמים אחרים, המתוארים בדוחות שהגיש תאגיד Lightbridge לוועדה לניירות ערך ולבורסות של ארצות הברית (The United States Securities and Exchange Commission). חברת Lightbridge לא מקבלת על עצמה כל התחייבות לעדכן או לתקן הצהרות צופות פני עתיד כאלה, בין אם כתוצאה מהתפתחויות חדשות ובין אם במקרים אחרים. הקוראים מוזהרים שלא להסתמך יתר על המידה על מידע הצופה פני עתיד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.