header 2

יום רביעי, 31 בינואר 2018

קנון מדיקל סיסטמס קורפוריישן תשתתף ב-Arab Health 2018


אוטאווארה, יפן, 26 בינואר 2018, (BUSINESS WIRE) :

קנון מדיקל סיסטמס קורפוריישן תשתתף ב-Arab Health 2018 בדובאי (איחוד האמירויות) מ-29 בינואר עד 1 בפברואר 2018.

קנון מדיקל סיסטמס קורפוריישן תציג ציוד דימות אבחנתי כולל  CT Aquilion Lightning16 פרוסות, מערכת אבחון אולטרסאונד Aplio i 800 ו-Aplio i 700 שיוצגו ויודגמו, ותציג לראשונה את טכנולוגיית ה-MRI הכי חדישה ומערכת Angio עם מגוון של נתונים קליניים.

"שינינו את שם החברה שלנו מטושיבה מדיקל סיסטמס קורפוריישן לקנון מדיקל סיסטמס קורפוריישן ב-4 בינואר 2018. נתח השוק המקומי שלנו ביפן הוא מספר אחת והמוצרים והשירותים שלנו מסופקים בכל העולם ליותר מ-140 מדינות. יש לנו צוות שירות טכני ותמיכה בדובאי, שבראשו מהנדס מיפן, וגם מחסן, וזה מאפשר לנו לספק תחזוקה ושירות מיידיים באזור.

"אנחנו עדיין מחויבים לתמוך באבחון מדויק, לספק את פתרונות הדימות האבחנתי החדישים ביותר כדי לאפשר שירותי בריאות מאוד יעילים, ולתרום למערכות בריאות עתירות ביצועים באיחוד האמירויות וגם במדינות המזרח התיכון", אמר טושיו טקיגוצ'י, נשיא ומנכ"ל קנון מדיקל סיסטמס קורפוריישן.

קנון מדיקל סיסטמס קורפוריישן מספקת מערכות אבחון באמצעות דימות ובמבחנה ליותר מ-140 מדינות ברחבי העולם, והיא מחויבת להמשיך לספק פתרונות חכמים כדי לגן על חיי אדם יקרים במסגרת הפילוסופיה של החברה Made for Life.

עובדות מהירות - הביתן שלנו ב- Arab Health 2018
מועד
29 בינואר - 1 בפברואר 2018
מקום
מרכז הכנסים והתערוכות הבינ"ל של דובאי, איחוד האמירויות
מקום הביתן
אולם שיח' סעיד S1. D30
המוצרים החשובים שיוצגו
CT (דגמים אמיתיים) Aquilion Lightning
UL (דגמים אמיתיים) Aplio i800, Aplio i700, Aplio 500 V7
מחשוב בשירותי בריאות: תחנת עבודה
יוצגו הטכנולוגיות האחרונות במוניטורים
   CT: Aquilion ONE Genesis
   MR: Vantage Galan 3T
   XR: Ultimax-i

 

אודות קנון מדיקל סיסטמס קורפוריישן

קנון מדיקל מציעה מגוון מלא של פתרונות אבחון באמצעות דימות רפואי כולל אולטרסאונד, CT, רנטגן ו-MR, בכל העולם. ב-4 בינואר 2018 טושיבה מדיקל שינתה את שמה לקנון מדיקל סיסטמס. בהתאם לפילוסופיה שלנו Made for Life, החולים נמצאים בלב של כל דבר שאנו עושים. המשימה שחנו היא לספק לאנשי הרפואה פתרונות שתומכים במאמציהם לתרום לבריאות והשלומות של חולים בכל העולם כדי שביחד הפתרונות המובילים בענף שלנו יעניקו איכות חיים מועשרת.
בקרו באתר של קנון מדיקל סיסטמס קורפוריישן בכתובת
https://global.medical.canon

גלריית תמונות/ מולטימדיה זמינה:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.