header 2

יום שלישי, 23 בינואר 2018

ארוחת ולנטיין רומנטית במלון אמריקן קולוני

 מלון אמריקן קולוני בירושלים מזמין את האוהבים לחגוג את ערב Valentine's Day  בארוחה רומנטית בת 4 מנות בעלות של 260 ₪ לסועד.

בערב חג האהבה שיתקיים ב- 14 לפברואר, שף דיויד דידס ממסעדת 'ערבסק' המפורסמת של מלון אמריקן קולוני בירושלים, בנה תפריט מיוחד וחגיגי הכולל ארוחה רומנטית במיוחד בת ארבע מנות, בעלות של 260 ₪ לסועד.
בין מנות הארוחה :© משקה קבלת פנים  ©דג סלמון עטוף בכרישה בתיבול יין לבן ועשבי תיבול ©בויאבז עם קפוצינו דלעת  ©פילה טלה בזיגוג לבנדר ובליווי פניני תפוחי אדמה מוקפצים ומקצפת סלק ©פבלובה העשויה ממרנג, קצפת ופירות העונה©

מנכ"ל המלון, תומאס ברונטאלי: "וולנטיין דיי הוא תמיד יום מיוחד במלון אמריקן קולוני. כפי שוולנטיין עצמו צבר מוניטין של משיא זוגות בסתר ומשך אליו זוגות רבים, גם אנחנו רוצים שאוהבים יגיעו אלינו ביום החגיגי הזה, אני מזמין את כולם לבוא ליהנות, להתאהב ולהתרגש במלון המאוד מיוחד ורומנטי שלנו".

מלון אמריקן קולוני זכה לאחרונה בתואר מלון הבוטיק המוביל בישראל לשנת 2017 , בפעם הרביעית, על ידי המגזין היוקרתי World Travel Awards הידוע כסימן היכר של איכות ומצוינות בתעשיית התיירות. המלון הינו חלק מארגון בתי המלון היוקרתי "The Leading Hotels of the World"  המחייב אותו לשמור על רמת שירות ואירוח מהטובים בעולם.

מלון אמריקן קולוני הינו פנינה ארכיטקטונית עות'מאנית שנבנה ב1860  כארמונו של הפאשה וארבעת נשותיו. המלון מתהדר בקשתות ערביות מרהיבות, ריהוט עתיק וסוויטות מרווחות, ההופכות את השהות בו לחוויה קסומה המפגישה בין מזרח למערב באווירה שלווה ורומנטית. ארבעת המבנים שבו, גניו השופעים, המזרקות העתיקות, מסעדותיו המהוללות וסגנונו יוצא הדופן הבטיחו את המוניטין של המלון לאורך שנים. במלון 92 חדרים הנחלקים לשבעה סוגים שונים של חדרים וסוויטות, שכל אחד מהם מהלך קסם בסגנונו המיוחד. החדרים במלון מרווחים ונאים ובעלי תקרות גבוהות כשבחלקם מצוייה תקרת עץ צבעונית או קשתות אוריינטליות.

עם השנים הפך המלון סמל לאריסטוקרטיה ולטוב טעם, ובצדק: מדובר במבנה מרהיב שמשדר כל כולו איכות והוד. על קירות המלון ניתן למצוא תמונות נדירות של ירושלים מתחילת המאה ה-20 ולצדן תמונות של ידוענים שהשתכנו במלון – מלורנס איש ערב, דרך ווינסטון צ'רצ'יל, ריצארד גיר, בוב דילן ולהקת קולדפליי.

.במלון אמריקן קולוני ירושלים יש מסעדות וברים המציעים לסועדים בהם מגוון רחב של טעמים ואווירות:
·         מסעדת ערבסק: מציעה לאורחים ממיטב המטבח הערבי והמזרח-תיכוני לצד רשימת יינות עטורת פרסים.
·         מסעדת ואל (Val's Brasserie): מסעדה המשקיפה אל הבריכה והממוקמת בסמוך לבר המרתף. ניתן לסעוד בה בצהריים ובערב אל מול האח וליהנות ממנות מקומיות ואירופאיות, כגון תה מנחה אנגלי מסורתי המוגש במסעדה לצד מגוון כריכים וביסקוויטים מיוחדים המלווים בריבת תותים או בעוגה אנגלית.
·         קפה הטרסה: למשקאות, נשנושים ושיחות נפש, נמצאת בסמוך לחנויות המלון וצופה אל כניסת המלון רוחשת החיים.
נוסף למסעדות, המלון מציע לאורחיו גם בריכה חיצונית מחוממת, חדר כושר, סאונה וחדר טיפולים מפנק. אינטרנט חינם, חניה חינם, מוזיאון -ארכיון, ופינות חמד מוריקות המשלימות את חוויית האירוח הקסומה המובטחת לכל הבאים בשערי המלון.





מלון אמריקן קולוני, רח' לואי ונסן 1, ירושלים, 02-6279777

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.