header 2

יום רביעי, 29 בנובמבר 2017

Northern Trust מודיעה על גיוס חשוב לניהול השינויים



המינוי של מייק מלון מדגיש את ההשקעה האסטרטגית המתמשכת בעסק Capital Markets
לונדון, 27 בנובמבר 2017, (BUSINESS WIRE):
Northern Trust (Nasdaq: NTRS) הרחיבה את צוות ניהול השינויים שלה עם גיוס חשוב נוסף, ומינתה את מייק מהוני למנהל שינויים באזור אירופה, המזרח התיכון ואפריקה.
התוספת האחרונה מדגישה את ההשקעה המתמשכת של Northern Trust בעסק שלה Capital Markets שכולל שירותי ניהול שינויים, ברוקראז' מוסדי, מטבע חוץ והלוואת ניירות ערך.
מהוני, שהבסיס שלו יהיה בלונדון, יתמקד בשירותי ניהול שינויים לחברות ביטוח ומוסדות פיננסיים באזור. הוא יהיה אחראי לכל ההיבטים של מחזור החיים של אירוע השינוי, שכולל יצירת השקעות, ניהול קשרים, אסטרטגיית ביצוע וניהול הפרויקט מקצה לקצה. הוא כפוף לקרייג בלקבורן, שמונה למנהל ניהול השינויים באזור אירופה, המזרח התיכון ואפריקה בינואר 2017.
מהוני מצטרף מ-State Street Global Markets שם היה מנהל שינויים וסוחר בתיקים בשמונה השנים האחרונות.
"המינוי של מייק מדגיש את המחויבות המתמשכת שלנו להשקעות בעסקי ניהול השינויים הגלובליים שלנו", אמר בלקבורן, מנהל ניהול השינויים באזור אירופה, המזרח התיכון ואפריקה, Northern Trust Capital Markets. "היצע ניהול השינויים של Northern Trust מתרכז סביב מזעור סיכונים ושליטה על עלויות יחד עם מיקסום שקיפות עבור לקוחותינו, והניסיון הנרחב של מייק יהיה יקר לאין ערוך בהספקת ביצועים לדוגמה לכל אורך מחזור החיים של ניהול השינוי".
ל-Northern Trust יש היסטוריה של 30 שנה בהספקת שירותי ניהול שינויים. במסגרת העסק שלה Capital Markets, היא מציעה גם שירותי ברוקראז' מוסדי, מטבע חוץ והלוואת ניירות ערך לבסיס הלקוחות הגלובלי המגוון שלה. יש לה יותר מ-350 עובדים שמספקים שירותי שוקי הון בכל העולם ממשרדים בבוסטון, שיקאגו, ניו יורק, סן פרנסיסקו, טורונטו, לונדון, סינגפור, סאול, הונג קונג וסידני.
אודות Northern Trust
Northern Trust Corporation (Nasdaq: NTRS) היא ספקית מובילה של ניהול עושר, טיפול בנכסים, ניהול נכסים ובנקאות לחברות, מוסדות, משפחות עשירות ואנשים פרטיים. Northern Trust הוקמה בשיקאגו ב-1889 ויש לה משרדים בארצות הברית ב-19 מדינות וושינגטון הבירה, ו-23 משרדים בעולם בקנדה, אירופה, המזרח התיכון ואפריקה ואסיה פסיפיק. נכון ל-30 בספטמבר 2017 היו ל-Northern Trust נכסים במשמורת/ ניהול בשווי 9.7 טריליון דולר ונכסים מנוהלים בשווי של 1.1 טריליון דולר. במשך יותר מ-125 שנים, Northern Trust זוכה למוניטין כמובילה בענף הודות לשירות יוצא דופן, מומחיות פיננסית, יושרה וחדשנות. בקרו באתר northerntrust.com או עיקבו אחרינו בטוויטר @NorthernTrust.
Northern Trust Corporation, Head Office: 50 South La Salle Street, Chicago, Illinois 60603 U.S.A.,, מאוגדת באחריות מוגבלת בארה"ב. מידע משפטי ורגולטורי גלובלי אפשר למצוא בכתובת https://www.northerntrust.com/disclosures.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.