header 2

יום חמישי, 23 בנובמבר 2017

בשורה לאוהדי הכדורגל: לראשונה בישראל נערך ניסוי שמטרתו להנעים את הערב לאוהדי הכדורגל ולחסוך המולת שידור רועשת לבליינים היושבים באותו מקום

ליגת האלופות עולה שלב, סוגרת את שלב הבתים ומגיעה לרגע ההכרעה. גם הסופר קלאסיקו מתקרב והמונדיאל כבר בפתח
והנה בשורה לאוהדי הכדורגל ובעיקר לבליינים שאינם מתעניינים בספורט. לראשונה בישראל נערך ניסוי שמטרתו להנעים את הערב לאוהדי הכדורגל ולחסוך המולת שידור רועשת לבליינים היושבים באותו מקום

חברת Barcom תצייד ברים ומוקדי שידור כדורגל בדגם חדיש של אוזניות אישיות בקטגוריית האוזניות On Ear מבית מותג הסלולר המובילEco 

המטרה: 1. לאפשר שידור רציף תוך התעלמות מחסמים שחוצצים בין הצופה למסך הטלוויזיה. 2. הדגם החדש מותאם לסביבה רועשת בה מבקש הצופה להתנתק מרעשי הרקע וההמולה סביבו ולהתרכז כולו בצפייה במשחק באיכות שמע גבוהה - מסננת רעשים ובהנאה צרופה. 3. אם אוהד כדורגל יושב בבר שבו משודר משחק ללא קול הוא יוכל גם לשמוע באמצעות האוזניות באיכות גבוהה יותר גם אם היה משודר המשחק בפול ווליום. בכך הוא גם נהנה מאיכות שמיעה וגם אינו מפריע ליושבים סביבו שאינם מתעניינים במשחק

הייחודיות של רכיב הבלוטוס: מדובר על דונגל בלוטוס המתחבר למסך הטלויזיה או כל מכשיר מולטימידה משדר ומאפשר למעשה את החיבור האלחוטי לאוזניות.הייחודיות של המוצר היא בשידור בלוטוס (לעומת רוב האוזניות הקיימות המשדרות באינפרא אדום) וברגע שמישהו עובר באמצע או חוסם בגופו או חוצץ באמצעות עצם אחר, הוא מפריע לשידור הרציף - כמו שאם נחסום שלט של טלוויזיה הוא לא יוכל להעביר ערוצים. כאן הבעיה פשוט לא קיימת והמשך השידור הרציף לא נקטע באמצעות שום גורם. אם אוהד כדורגל יושב בבר שבו משודר משחק ללא קול הוא יוכל גם לשמוע באמצעות האוזניות באיכות יותר גבוהה גם אם היה משודר המשחק בפול ווליום. בכך הוא גם נהנה מאיכות שמיעה וגם אינו מפריע ליושבים סביבו שאינם מתעניינים במשחק. הדבר נכון לגבי כל סביבה רועשת שבה מבקש הצופה להתנתק מרעשי הרקע ולהתרכז כולו בצפיה בתכנית או בסרט תוך חווית צפיה באיכות שמע גבוהה - מסננת רעשים ובהנאה צרופה.
     
חברת Barcom יבואנית מוצרי התקשורת הבינלאומית, משיקה דגם חדש של מותג האוזניות המוביל  Eco - אוזניות אלחוטיות סטריאופוניות Eco 800 עם משדר בלוטוס לטלוויזיה עם צליל איכותי וזמן סוללה ארוך. רכיב הבלוטוס באוזניות On Ear.

יש רגעים שמתחשק לנו להיות לבד – רק אנחנו והמוסיקה. בשביל זה פיתחו בחברת Eco שילוב מושלם של אוזניות סטריאופוניות איכותיות עם משדר בלוטוס נייד המאפשר חיבור מהטלוויזיה לאוזניות בלוטוס, באיכות שמע גבוהה.

אוזניות Eco 800 הן אלחוטיות, בעלות מסנן רעשים מובנה עם סאונד איכותי ומצוידות במיקרופון לביצוע שיחות טלפון מהנייד בטווח קליטה של עד 10 מטרים.

אוזניות Eco מפיקות סאונד ברזולוציה גבוהה תוך דגש בהעצמת איכות המוסיקה המופקת. כל מוצרי  Eco  עוברים בקרת איכות מקפידה ובעלי תקן CST- Clear Sound Technology. טכנולוגיית סאונד מתקדמת המובנית במכשיר ומשפרת את איכות וחדות הצליל.

אוזניות Eco 800 האופנתיות מתאפיינות בעיצוב, גמישות, עמידות ואיכות שמע מדויקת ומקסימלית. האוזניות קלות מאוד, מתקפלות ומתאימות לנשיאה נוחה ואחסון.

איכות הצליל הנקי והמדוייק הוא פרי פיתוח שבו נערכו ניסיונות ליצירת איכות הסאונד המדויק ביותר והתאמתו לקבצי סאונד באיכויות שונות עבור הדגם החדש. איכות השמע הגבוהה מתאפשרת גם בזכות ביטול רעשים פסיבי.

מפרט טכני

אוזניות Eco 800, יחידת דרייבר: ניאודימיום 40 מ"מ, עכבה: 32 ohm, תדרים: 20HZ- 20KHZ, בלוטוס: 4.1 APTX, טווחי פעילות: 402GHZ-2.480GHZ ISM Band, טווח ממכשיר: עד 10 מטרים, זמן טעינה: 2.5 שעות, זמן ניגון: כ-10 שעות, זמן המתנה: עד 200 שעות (תלוי שימוש), פרוטוקולים נתמכים: HFP,A2DP,AVRCP, סוללה: סוללת ליטיום-יון נטענת . 250ma 7V, פלט טעינה: DC- 5V, מפרט טכני  משדר Eco, תאימות לכל טלפון עם יציאת אוזניות 3.5, מרחק שידור: 10 מטר, מצב שינה לחסכון באנרגיה, סוללה פנימית קטנה המאפשרת ניגון למשך זמן קצר במקרה ואין מקור מתח, Bluetooth V3.0, מחבר Mini USB, חיבור ע"י לחיצה בודדת, חיבור קל ומהיר, בערכה תמצאו: אוזניות Eco 800, כבל אודיו – AUX 3.5 מ"מ, כבל טעינה USB X2, משדר בלוטוס Eco, כבל מתאם  RCA, מדריך שימוש.

מחיר מומלץ לצרכן: 450 ₪

ניתן להשיג באתר החברה, בחנויות ובכל חנויות הסלולאר המובחרות וברשתות השיווק המורשות

חברת Barcom היא חברה ישראלית וגלובלית העוסקת ביבוא, שיווק והפצה של מותגי טכנולוגיה מובילים. החל משנת 2006 מיצבה עצמה החברה כמומחית לתחום מוצרי תקשורת, טכנולוגיה חדשנית ואביזרים נלווים כאשר מומחיותה העיקרית שלBarcom היא בבניית קווי מוצר המותאמים עבור לקוחותיה. כיום ניתן למצוא את מוצרי החברה בלמעלה מ-800 נקודות מכירה בפריסה ארצית ברחבי ישראל ובמספר רב של מדינות בעולם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.