header 2

יום שבת, 4 בנובמבר 2017

נובה קיבלה שתי המלצות קנייה בארה"ב עם מחיר יעד של 32 דולר למניה

ההמלצות התפרסמו לאחר תום המסחר אמש בארה"ב, אז עמד מחיר המניה על כ-25 דולר. מניית נובה עלתה מתחילת השנה ב-81%, ועבור 3 השנים האחרונות הציגה עלייה של 144%

"איננו מופתעים מהמימושים במניה, אחרי דוח חזק", מציינים בנידהאם. "לאור שוק בריא ב- 2018 וציפייה לעליה בנתחי השוק אנו ממליצים לרכוש את מניות החברה וחוזרים על מחיר יעד של 32 דולר למניה". סטיפל: "אנו סבורים שהמימושים בעת המסחר מהווים נקודת כניסה אטרקטיבית והראייה ארוכת הטווח שלנו לא השתנתה. אנו מצפים כי החברה תמשיך להציג ביצועים טובים מהשוק שיובילו לרווחיות טובה יותר לאורך זמן"

נובה מכשירי מדידה (ת"א: נובה; נאסד"ק (NVMI – חברה ישראלית בעלת פעילות בינלאומית מובילה לתכנון, פיתוח ואספקת פתרונות מדידה לצורך בקרת תהליכים מתקדמת בתעשיית המוליכים למחצה, דיווחה אתמול על עלייה בהכנסות ורווחי הרבעון השלישי של 2017 לעומת התקופה המקבילה בשנה שעברה. הרווח הנקי לתקופה הסתכם ב-46 סנט למניה, מעל לצפי הממוצע בשוק לרווח של 39 סנט למניה.

כתגובה לדוחות פירסמו האנליסטים את המלצותיהם עבור המניה, לאחר תום המסחר בארה"ב. על פי האנליסטים בנידהאם, "אנו מעלים את הרווח למניה, נון-גאפ, ל- 2017 לכ- 1.79 דולר, ושומרים על יעד לרווח למניה של 1.85 דולר למניה ב- 2018. בשורה התחתונה החברה עברה את התחזית. הכנסות ברבעון עמדו על 54.1 מיליון דולר, מעט מעל מחצית התחזית ובהתאם לקונצנזוס. רווח למניה, נון-גאפ עמד על 46 סנט למניה, מעבר לתחזית ל- 33-43 סנט למניה ומעל תחזית השוק ל- 40 סנט למניה.

"רווח למניה חזוי ברבעון הרביעי מתחת לקונצנזוס, על רקע תמהיל הכנסות (הכנסות תוכנה נמוכות יותר) אבל תחזית טובה ל- 2018. תחזית הכנסות לרבעון הרביעי עומדת על 53-57 מיליון דולר, מעט מעל תחזית השוק ל- 54.3 מיליון דולר. רווח למניה חזוי של 34-42 סנט למניה, מתחת לתחזית השוק ל- 40 סנט למניה, רווח גולמי של 57%, על רקע מכירות תוכנה נמוכות יותר. מעבר לטווח הקצר, להערכת הנהלת החברה, 2018 היא שנה חיובית עם ביקוש חזק ועליה בנתח השוק בתחום הזיכרונות בסין. אנו מעריכים כי פתיחת השנה תהיה יציבה ברבעון הראשון, ועליה מחודשת ברבעון השני כך ש-2018 תהיה שנת צמיחה נוספת.

"עליה באימוץ טכנולוגיית X-Ray וסינרגיה עם מטרולוגיה של מימדים קריטיים מובילה לביקוש גובר. נובה נכנסה למספר יצרני Foundry בתחילת 2017 עם טכנולוגיית XPS באמצעות ריוורה. לקוחות משמעותיים אלו עברו לשימוש ב- XPS בתהליכי הייצור המתקדמים ביותר. אנו מאמינים כי אימוץ ה- XPS עלה מ 1-2 כלים במפעל לשימוש בטכנולוגיית בתהליך הייצור עצמו ושילוב הטכנולוגיה עם טכנולוגיית מטרוליה של מימדים קריטיים. לאור עליה צפויה בטכנולוגיית 7 ננומטר במחצית השניה של 2018 וב- 2019 נובה תחווה צמיחה בהכנסות מטכנולוגיית XPS.

"עליה נוספת במכירות תוכנה לאור ביקוש חזק מצד הלקוחות. נובה מציגה עליה של 2 מיליון דולר במכירות תוכנה ברבעון. עד עתה, הכנסות מתחום התוכנה יותר מהוכפלו ביחס ל- 2016 לאור אימוץ גובר של פתרונות אלו, המשפרים את תהליך הייצור. הנהלת החברה הציבה יעד שמכירות התוכנה יהוו 10% מההכנסות, ולכן אנו רואים אפסייד נוסף לעמידה במטרה זו.  לאור ציפיות גבוהות בעונת הדוחות הזו", מציינים בנידהאם, "אנו לא מופתעים מהמימושים במניה, אחרי דוח חזק. לאור שוק בריא ב- 2018 וציפייה לעליה בנתחי השוק אנו ממליצים לרכוש את מניות החברה וחוזרים על מחיר יעד של 32 דולר למניה."

האנליסטים בסטיפל מציינים, "אנו מעלים את תחזיותינו לרבעון הרביעי להכנסות של 55.4 מיליון דולר ורווח למניה של 38 סנט. לשנת 2018 אנו מצפים להכנסות של 238 מיליון דולר, צמיחה של 8% ביחס ל- 2017 ורווח למניה של 2 דולר. אנו סבורים שהמימושים בעת המסחר מהווים נקודת כניסה אטרקטיבית והראייה ארוכת הטווח שלנו לא השתנתה. אנו מצפים כי החברה תמשיך להציג ביצועים טובים מהשוק שיובילו לרווחיות טובה יותר לאורך זמן. לאור שיחת הועידה, אנו מאמינים כי המימושים מהווים תגובה מוגזמת. אנו מאמינים כי החברה ממוצבת היטב ליהנות מההשקעות בתחום ה- Foundry בשנת 2018, זאת לצד חשיפה טובה יותר לשוק הזיכרונות. אנו רואים בירידה במחיר המניה הזדמנות וחוזרים על המלצת קניה במחיר יעד של 32 דולר למניה.

"בטווח הקרוב, אנו מאמינים כי התייחסות ההנהלה תאומת את האמונה שלנו בעליה בביקוש בשוק הזיכרונות, תחום בו החברה נהנית מחשיפה טובה יותר לשוק. החברה רואה עליה של 45% בהזמנות מתחום הזיכרונות בחודש ספטמבר, ואנו מצפים שהמגמה תישאר גם ברבעון הרביעי, על רקע השקעות ב- 3D-NAND ו- DRAM, בעיקר בסמסונג. אנו מאמינים כי החשיפה לשוק הזיכרונות בכל קווי המוצרים והמיצוב של החברה יוביל לצמיחה נוספת ב-2018. אנו מאמינים כי TSMC, שהייתה בעלת משקל גבוה יותר במחצית הראשונה של 2017, ממשיכה בצמיחה בהשקעות בשנת 2018, כמו גם יצרני Foundry נוספים. למעשה אנו רואים תמהיל נרחב יותר בתחום ה- Foundry, גם בטכנולוגיות המתקדמות ביותר, 10 ו-7 ננומטר וגם בקרב לקוחות בסין.

"מהסתכלות של מודל פיננסי, נובה ממשיכה להציג ביצועים עודפים, עם שיעורי רווחיות מעבר לציפיות של המודל ארוך הטווח. החברה הציגה פעם נוספת רווחיות גולמית של מעל 60%, המשקפות את העלייה במכירות מתוכנה מעבר ליעד של 10% מהמכירות. יותר מכך, אנו מאמינים כי מכירות המוצרים אף הם מציגים שיפור בשיעורי הרווחיות. מחיר היעד של 32 מיליון דולר מבוסס על מכפיל 12 לרווח למניה לשנת 2018, וקופת מזומנים של 8 דולר למניה", כך האנליסטים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.