header 2

יום שני, 13 בנובמבר 2017

מג'יק משיקה אינטגרציה כשירות: תאפשר ביצוע אינטגרציית ענן ללא קוד במהירות גדולה עד 85%

פתרון Magic xpc מבוסס על גישת מטא-דאטה ועל מיקרו-שירותים ושימוש בטכנולוגיות כמו node.JS ו- dockerהמאפשרות ביצוע פרויקטי אינטגרציית IoT, מובייל וצ'טבוטים. כמו כן, הפתרון מתוכנן ללא מחוייבות לספק ענן כלשהו ובכך מאפשר נגישות מ-AWS ציבורי ופרטי, מ-Azure ומ-Google Cloud, כאשר ניתן להשתמש בענן אחד או במספר עננים בו זמנית

מג'יק תעשיות תוכנה (ת"א: מגיק; נאסד"ק: MGIC), חברה ישראלית בעלת פעילות גלובלית המפתחת ומספקת פתרונות מקיפים לאינטגרציית מערכות ולפיתוח אפליקציות עסקיות, מודיעה על הרחבת מוצרי האינטגרציה עם השקת Magic xpc, פתרון היברידי לאינטגרציה כשירות (iPaaS), המאפשר ללקוחות להאיץ את הטרנספורמציה הדיגיטלית בענן, בהתקנה מקומית, או בשניהם.

פתרון האינטגרציה ב-iPaaS, ה-Magic xpc, מצטרף לפתרון Magic xpi הנמצא בשימוש על ידי ארגונים בגדלים שונים לצורך אינטגרציה בהתקנה מקומית או בסביבת ענן פרטי. חברת המחקר גרטנר מעריכה כי ההכנסות משוק אינטגרציית היישומים באמצעות iPaaS יצמחו מ-694.2 מיליון דולר ב-2016 ל-3.4 מיליארד דולר ב-2021.

הפתרון החדש פועל באמצעות קונקטורים עבור יישומים עסקיים נפוצים בארגונים וחברות, מסדי נתונים, פרוטוקולים וכלי אינטגרציה מותאמים אישית. סביבת העבודה מתממשקת למערכות שונות באמצעות APIומתוכננת כך שתאפשר לחבר בין יישומים עסקיים, מסדי נתונים ונקודות ממשק חדשות, במהירות הגדולה עד 85% מזו של מוצרים קיימים. פתרון Magic xpc יאפשר הטמעה מהירה ונטולת קוד המבוססת על גישת מטא-דאטה, והוא מבוסס על מיקרו-שירותים ושימוש בטכנולוגיות node.JS ו- dockerהמאפשרות ביצוע פרויקטי אינטגרציית IoT, מובייל וצ'טבוטים. כמו כן, הפתרון מתוכנן ללא מחוייבות לספק ענן כלשהו ובכך הוא מאפשר נגישות מ-AWS ציבורי ופרטי, מ-Azure ומ-Google Cloud בכל העולם, כאשר ניתן להשתמש בענן אחד או במספר עננים בו זמנית.

לחברת מג'יק נוכחות בלמעלה מ- 50 מדינות עם רשת גלובלית של שותפים עסקיים, בתי תוכנה, אינטגרטורים, יועצים ושותפי OEM, ולה שותפויות עסקיות עם יצרניות תוכנות IT מובילות, ביניהן SAP,salesforce.com, Oracle ו-IBM.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.