header 2

יום ראשון, 1 באוקטובר 2017

City Quest Hacktic – משנים את כללי המשחק!

City Quest Hacktic – מהווה את הדור הבא של חדרי הבריחה בישראל ומציג חווית משחק מאתגרת וראשונה מסוגה בעולם, המשלבת משימות עוצרות נשימה במרחב פתוח (מתחם שרונה ת"א) וטכנולוגיות המטשטשת את הגבול בין מציאות לדמיון 
לאחר תדרוך בחמ"ל, קבוצות סוכני ביון מארגון W.I.S.E מקבלות עזרים טכנולוגיים שיסייעו להם להתמודד עם אתגרים מבוססי מיקום ומציאות רבודה הפרוסים בשטח. פיצחו משימה אחת? ממשיכים למשימה הבאה וכן הלאה, עד לפתרון המלא ולהצלת העולם
מיטב המשאבים הטכנולוגים והיצירתיים הושקעו בפיתוח משחק המבוסס על זמן, ליצירת חוויה מותחת עבור קבוצות ומשפחות חובבות אתגרים, חידות ומשימות

בהשקעה של מיטב המוחות הטכנולוגיים, חשיבה יצירתית ועזרים וויזואליים מהפנטים,
 City Quest Hacktic - מביאה סטנדרט אתגרי חדש ובשורה עולמית מרעננת לשוק משחקי האתגר הפופולרי.  - City Quest Hacktic משיקה חוויה ראשונה ועוצרת נשימה הנערכת במתחם פתוח (שרונה ת"א), בה השחקנים הופכים לסוכני ביון שמטרתם להציל את העולם, תוך שימוש בעזרים טכנולוגיים מבוססי מיקום, מציאות רבודה ואלמנטים של צליל ואיורים, המטשטשים את הגבול בין דמיון ומציאות.
המשחק מתקיים כאמור ברחבי מתחם שרונה בת"א (לצד העוברים, השבים והמבקרים), כאשר מרבית הפעילות היא בחוץ אך לעיתים גם במקומות "לא שגרתיים". החוויה מיועדת לקבוצות חובבי חידות ומשימות, בעלי עצבים חזקים, בה הם צריכים להתגבר על מכשולים מנטליים ופיזיים ולהבין שהגלוי לעיתים נסתר ולהיפך. הקונספט הייחודי כולל בין היתר אלמנטים חבויים שהוטמעו ברחבי המתחם ומתממשקים לעזרים טכניים, פיזיים ואנושיים מפתיעים נוספים שהסוכנים מקבלים כחלק מהמשימות תוך כדי תנועה.
בקצרה: במטרה להציל את העולם מפני נשק ביולוגי, קבוצות סוכני ביון מגיעות לחדר המצב בו מוצג בפניהם על מסכים האיום הלא קונבנציונאלי ומשימתם לנטרלו. הסוכנים מקבלים מכשיר מיוחד שילווה אותן לאורך כל השליחות, ממנו יקבלו את המשימות מבוססות המיקום הפרוסות ברחבי המתחם (לצד העוברים והשבים והמבקרים) ולעיתים במקומות "לא שגרתיים". כאשר קבוצת סוכנים מצליחה לפצח משימה, תקבל את המשימה הבאה וכן הלאה עד לפתרון המלא ולהצלת העולם.
במידה והסוכנים נתקלים במשימה מאתגרת במיוחד וקשה לפיצוח, הם יכולים לקבל מחדר המצב רמז שיעלה להם בנקודות. הקבוצה שתפתור כאמור את כל המשימות בזמן הקצר ביותר, תוכרז לסוכנות הביון האולטימטיבית והמנצחת.    
City Quest Hacktic    מאפשרת לשחק בקבוצות המתמודדות האחת נגד השנייה כאשר כל קבוצת סוכנים יכולה למנות בין 2-4 שחקנים. אין הגבלה של כמות קבוצות שיכולות לשחק את המשחק בו-זמנית, כששני פרמטרים הקובעים את הניצחון הם הזמן הקצר ביותר בשכלול והנקודות שנצברו.
החוויה יכולה להכיל כמות של עד 100 אנשים, ומאפשרת ליצור תחרותיות על זמן ונקודות בין צוותים, והכל בפעילות שטח בלי קירות מסביב (כן, הגיע הזמן לצאת מהמשרד). המשחק מתאים לכל הגילאים. הגיל המינימלי לקבוצה ללא מבוגר הוא 14.
אורי אינדורסקי, מיזמי המשחק: "אנו מביאים היום בשורה עולמית חדשה לשוק משחקי האתגר, עם משחק מהנה ומותח בו הושקעו מיטב המשאבים הטכנולוגיים במהלך השנתיים האחרונות. המשחק מתאים לקבוצות של שחקנים חובבי אתגרים, חברות וארגונים עסקיים המקיימים מעת לעת אירועי חברה וגיבוש. אני מזמין את חובבי המשחקים בישראל לבוא ולהתנסות ממשחק עוצר נשימה המתקיים במרחבים פתוחים ולחוות עולם חדש של קידמה וחדשנות".       
נמרוד אברון, מיזמי המשחק: "לקחנו אלמנטים מחדרי בריחה, עולם הגיימיניג, ומשחקי משימות, חיברנו את כולם באמצעות טכנולוגיה ייחודית, והטמענו את מה שיצא במתחם שרונה. מציאות רבודה זה כבר לא משהו שרואים רק בסרטוני יו-טיוב ערוכים. בואו לאתגר את עצמכם, להיות מופתעים במשחק ולחוות חוויה מעצימה שלגמרי מטשטשת את הגבול בין אמיתי, משחק ודמיון".
מחירון
2-3 שחקנים 125 ₪ למשתתף
4-6 שחקנים 110 ₪ למשתתף
7-8 שחקנים 100 ₪ למשתתף
חבילה למשפחות: הורים וילדיהם 360 ₪ לכל הקבוצה
ילדים מתחת לגיל 6 לא משלמים
גיל מינימלי ללא ליווי מבוגר- 14
50% הנחה לאדם שחוגג יומולדת בתאריך יום ההולדת בלבד.
10% הנחה לחיילים ולסטודנטים

כתובת: אוסוולדו ארניה 13, מתחם שרונה, תל אביב
קומה 2 מעל קפה לנדוור
טלפון: 03-6880866

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.