header 2

יום שני, 23 באוקטובר 2017

פתרון האינטגרציה של מג'יק הוטמע בחברת הנדסה בארה"ב לצורך קיצור זמני הפרוייקטים

פתרון האינטגרציה של מג'יק משמש לאוטומציית תהליכים בחברת הנדסה בארה"ב
לאחרונה הודיעה מג'יק כי האנליסטים בחברת המחקר הטכנולוגי Ovum פרסמו סקירה עצמאית חיובית על פתרון האינטגרציה Magic xpi, לפיה הפתרון מבצע הפרדה של התהליך העסקי משכבת האינטגרציה, ומכיל כלי פיתוח ומחברים מובנים המחברים בין יישומים לבין מקורות הנתונים - יכולות המורידות את רמת המומחיות הנדרשת להקמת תהליכים עסקיים ומקצרות את פרויקט האינטגרציה בכ-60%. מג'יק גם דיווחה בשבוע שעבר כי הטמיעה את פתרון האינטגרציה אצל יצרנית ג'ינסים מובילה מלוס אנג'לס
                                                          
מג'יק תעשיות תוכנה, ספקית גלובלית של פלטפורמות לפיתוח במובייל, יישומי ענן ואינטגרציית תוכנה בארגונים, הודיעה כי הטמיעה את פתרון האינטגרציה Magic xpi בקבוצת בישופ-ווייסקארבר (Bishop-Wisecarver), הנמצאת בבעלות נשים בלבד ומספקת שירותי הנדסת מכטרוניקה וייצור על פי פרויקט. ההטמעה בוצעה לצורך אוטומציה וייעול העברת המידע בין מספר מערכות  ליבה ארגוניות שונות. מג'יק היא בעלת נוכחות בלמעלה מ- 50 מדינות עם רשת גלובלית של שותפים עסקיים, בתי תוכנה, אינטגרטורים, יועצים ושותפי OEM. לחברה שותפויות עסקיות עם יצרניות תוכנות IT מובילות כגון SAP, salesforce.com, Oracle ו-IBM.

מאחר והפתרון הקודם של בישופ-ווייסקארבר התבסס על אינטגרציית P2P בעלת קוד מורכב וקשיח בין המערכות, היתה בישופ-ווייסקארבר מעוניינת בפתרון גמיש יותר, שיתאים להתרחבותה ולשינויים שהיא מבצעת. הפתרון החדש מאפשר העברת נתונים דו-כיוונית בין מערכת ה-ERP, פלטפורמות eCommerce במודל B2C ו-B2B, ומערכת SugarCRM וכן חוסך הזנה כפולה של נתונים זהים במספר מערכות שונות, כפי שהיה נהוג עד כה. מאחר והשימוש בפתרון Magic xpi מייצר אינטגרציה בין מערכות הענן של החברה, מאפשרת גישה קלה ומהירה יותר למידע ונתונים שהם אמינים יותר, ועקב כך הוגדלה תפוקת מערך המכירות, וזמני סיום הפרויקטים הנדסיים קוצרו לשבועות בודדים.

מג'יק מספקת ומפתחת פלטפורמת פיתוח אפליקציות ואינטגרציה ופתרונות אינטגרציה עסקיים מבוססי Cloud ו-On-Premise. לחברה נוכחות בלמעלה מ- 50 מדינות עם רשת גלובלית של שותפים עסקיים, בתי תוכנה, אינטגרטורים, יועצים ושותפי OEM. הטכנולוגיה של מג'יק מאפשרת ללקוחות ולשותפים עסקיים למנף את יכולות מערכות המידע הקיימות בארגונים ולאפשר להם להתמקד בפיתוח הליבה העסקית. לחברה שותפויות עסקיות עם יצרניות תוכנות IT מובילות כגון: SAP, salesforce.com, Oracle ו-IBM.

לאחרונה הודיעה מג'יק כי האנליסטים בחברת המחקר הטכנולוגי Ovum פרסמו לאחרונה סקירה עצמאית חיובית על פתרון האינטגרציה Magic xpi, לפיה, הפתרון מבצע הפרדה של התהליך העסקי משכבת האינטגרציה, ומכיל כלי פיתוח ומחברים מובנים המחברים בין יישומים לבין מקורות הנתונים, יכולות המורידות את רמת המומחיות הנדרשת להקמת תהליכים עסקיים ומקצרות את פרויקט האינטגרציה בכ-60%. מג'יק גם דיווחה בשבוע שעבר כי הטמיעה את פתרון האינטגרציה Magic xpi אצל יצרנית ג'ינסים מובילה מלוס אנג'לס, Koos Manufacturing, האחראית על ייצור מותגי הג'ינס AG Jeans ו-Big Star.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.