header 2

יום שני, 9 באוקטובר 2017

מה נשמע? סוכות ללא ארנק, פעילויות חינמיות לכל המשפחה .צלילי המוזיקה, הסיפורים מתעוררים לחיים, פסטיבל חופשה מהחלומות

צלילי המוזיקה"- פסטיבל מוזיקלי לכל המשפחה


פסטיבל "צלילי המוזיקה" מזמין את כל הילדים לרקוד, ליצור צלילים וכלי נגינה, לתופף, ולתת בראש כלהקת רוק מגניבה – במתחמים המיוחדים שהוקמו במיוחד כדי שהילדים לא יפסיקו לרקוד!

בחג הסוכות הקרוב, ההורים מוזמנים לשבת בניחותא בסוכה, כי אין סיבה שהילדים ישבו אף לדקה! קניון "עיר ימים" מזמין את כל הילדים ליהנות משלושה ימים של פסטיבל מוזיקלי במיוחד: חמישה מתחמים הוקמו במיוחד עבור ילדים בגילאים שונים, כדי שכל ילד וילדה ימצאו את הצד המוזיקלי שהם מחבבים ויצליחו להתחבר אליו בהנאה גדולה. מתחם הריקוד "ג'אסט דאנס" מזמין את הילדים להוציא את הרקדן הקטן שבהם עם מסכי ענק עליהם יוקנו אנימציות של דמויות אהובות רוקדות, ומפעילה מעולם הריקוד שתדגים כיצד לחקות את הריקודים לחגיגה שלמה של ריקודים וקצב. במתחם הקטנטנים "הקיר המוזיקלי" יציירו הילדים צלילים בעצמם על גבי קירות המתחם. בסדנת "תיפוף על הגוף" ילמדו הילדים כיצד להפוך לחברי "מיומנה" וילמדו טכניקות לתיפוף מגניב על הגוף מאת אנשי מקצוע מובילים בתחום, ולרוקרים הקטנים הוקם מתחם צילום מיוחד שיאפשר לכוכבים שלכם להתאפר, להתחפש ולהצטלם כלהקת רוק מן השורה, וכמובן לקבל את התמונות במתנה למזכרת. וכדי לוודא שכל הילדים ייצאו עם מזכרת מוזיקלית ואולי לגדול להיות הפינק פלויד הבאים, מתחם "יוצרים צלילים" מזמין את הילדים לסדנת יצירה להכנת תופים בעיצוב אישי, בה יקבלו את כל החומרים, הקישוטים וההדרכה ליצור כלי נגינה משלהם – והכל ללא עלות כלל!


הכניסה חופשית
תאריכים: 8-10/10/17 חוה"מ סוכות
שעות: 11:00-14:00 ו 16:00 עד 19:00
קניון "עיר ימים" רח' בני ברמן 2, נתניה
09-7738740

הקסם קורה - והספרים מתעוררים לחיים: פסטיבל סוכות משפחתי מחזיר את הקלאסיקות לבמה המרכזית

 בסוכות הקרוב, הילדים וההורים מוזמנים ליהנות מפסטיבל "הספרים מתעוררים לחיים" עם הצגות ומופעי ענק מושקעים של הספרים האהובים שגידלו דורות רבים של דמיון, יצירתיות ומוסר השכל חשוב.


בין המופעים: "דירה להשכיר" – ספרה של לאה גולדברג, אחד הספרים האהובים על הילדים מזה שנים בעיבוד למחול ובביצוע רקדני להקת המחול הקיבוצית. "עוץ ליגוץ לי" – עיבוד מדויק ומקצועי לקלאסיקה המוכרת על בת הטוחן הנבונה והגמדון הערמומי, עם מיטב השחקנים,  התלבושות  והתפאורה. "אצבעונית" – מופע מחול מרהיב עם שבעה רקדנים בשיתוף להקתהמחול הקיבוצית, על אצבעונית שמורחקת מביתה ויוצאת למסע בו היא לומדת על עצמה ועל כוחותיה, ומלמדת את כולנו שלחשוב על האחר הוא סוד – לעולם טוב יותר. "בגדי המלך החדשים" – עיבוד לסיפור הנפלא והחשוב על שני חייטים נוכלים ש"תופרים"למלך בגד מבד מיוחד מאוד, שרק חכמים יכולים לראות, עד שמגיע ילד קטן ומלמד את כולם לקח חשוב.

בנוסף, יוכלו מבקרי הפסטיבל ליהנות מסדנאות יצירה "אקולוגיה בגובה העיניים"
ולסיום הפסטיבל, ביום האחרון יגיע כוכב הילדים יניב המגניב להקפיץ את הילדים עם מופע מיוחד ברוח החג.

 מצ"ב לינק לסרטון הצגת הילדים "אצבעונית":


פסטיבל"ספרים מתעוררים לחיים". הכניסה חופשית כחלק מחגיגות יום הולדת 3לקניון.
תאריך:8-11/10/2017
שעות:
מופע/הצגה בוקר ב-11:00 , פעילות הסדנה מהשעה 12:00- 14:00, הצגה /מופע  אחה"צ בשעה 17:30
קניוןשער הצפון, רח' דרך חיפה 30, קריית אתא
לוחהמופעים המלא יפורסם בעמוד הפייסבוק של הקניון


בשביל לצאת לחופשה המושלמת בסוכות – כבר לא צריך דרכון: ברצלונה, רומא ותאילנד במרחק נסיעה!

מתחם ה"אושילנד" מזמין אתכם ליהנות מפסטיבל 'החופשה המושלמת', במקום אחד, ובלי ביקורת גבולות! 


מתחם ה"אושילנד" סידר עבורכם את החופשה המושלמת עם מתחמים באווירת יעדים אקזוטיים פופולריים בעולם, בהם תוכלו לבקר, לגלוש, לדוג, לשחק ,ליצור  ואף להכין פסטה איטלקית אותנטית לבחירתכם.

מתחם הוואי מזמין אתכם לגלוש על סימולטור הגלישה המתקדם בארץ על רקע חופיה הקסומים של הוואי. נשאר רק לבדוק כמה זמן תצליחו להחזיק על הגלשן.
מתחם אפריקה מזמין את הילדים להרפתקה בספארי באווירת סוואנה המושלמת הכוללת צמחייה, אדמה, חיות ושאר אלמנטים עיצוביים בהשראת אפריקה הפראית, ולהסיע בעצמם ג'יפים שרק רצו לטייל באווירה הפראית– בשלט רחוק.
במתחם הקוטב הצפוני מוזמנים הילדים לנסות את מזלם בדיג דרך החורים ב"קרחון", והדייגים המצטיינים אף יזכו בפרסים.
אם חשקה נפשכם ליהנות מחוויה קולינארית אותנטית, קפצו לרומא, שם תלמדו הכל אודות תהליך הייצור של סוגי הפסטה והרטבים השונים, תכינו לעצמכם צלחת פסטה עם רוטב עגבניות עשיר ותוספת לבחירתכם.
אם אתם מתגעגעים לחופשה החלומית שלכם בתאילנד, תוכלו לקפוץ לבקר גם בה עם הילדים, ולהכין פיל אישי למזכרת במתחם היצירה המושקע.
כמובן שחובבי הכדורגל, ילדים ומוגרים כאחד, לא יישארו מקופחים ויוכלו לשחק במשחקי כדורגל השולחן אשר במתחם ספרד, וכן לנסות לטפח את המסי הבא ולנסות את מזלם בבעיטה לשער קט – רגל דרך מכשולים, כששופט כדורגליהיה זה שיכריע אם יש לכם עתיד בתור כדורגלנים. 
וכל החופשה הזאת – בחינם!

 הפעילות תתקיים בין התאריכים 5-10/10/17
ימים א-ו בין השעות 11:00-14:00, 16:00-19:00
מתחם אושילנד ,עתיר ידע 4 כפר סבא
הכניסה חופשית


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.