header 2

יום שבת, 28 באוקטובר 2017

מובילים בתעשיית הנפט והגז משקיעים בחידושי הצמנט והבטון בני הקיימא של סולידיה טכנולוגיות


ההשקעה תעזור להפחית פליטות גזי חממה על ידי הבאת הטכנולוגיה לשוק

פיסקאטאוואי, ניו ג'רזי, 27 באוקטובר 2017, (BUSINESS WIRE):

Solidia Technologies® הודיעה היום ש-OGCI Climate Investments ביצעה השקעה בחברה כדי לתמוך באימוץ של הטכנולוגיה הרשומה כפטנט של סולידיה לצמנט ובטון תוך שימוש ב-CO2.

יוזמת האקלים של הנפט והגז (OGCI) היא יוזמה בראשות מנכ"לים של עשר חברות נפט וגז שמשתפות פעולה בפעילות להובלת התגובה של התעשייה לשינוי האקלים. OGCI Climate Investments, זרוע ההשקעות שלה בהיקף של מיליארדי דולרים, תומכת בפיתוח, התקנה והגדלה של טכנולוגיות חדשות שיפחיתו משמעותית פליטות של גזי חממה.

"אנחנו מאמינים שהמוצר והתהליך של סולידיה טכנולוגיות יכולים לאפשר שינוי גדול בהקטנת טביעת גזי החממה והמים של תעשיית הצמנט והבטון", אמרה המנכ"לית של OGCI Climate Investments פראטימה רנגאראג'אן. "אנחנו מחויבים לעזור לחברה למסחר בקנה מידה גלובלי כדי להגביר את האימוץ של טכנולוגיית מיחזור הפחמן שלה".

הטכנולוגיות של סולידיה מתחילות ב-Solidia Cement™ בר קיימא ו-Solidia Concrete™ מוקשה באמצעות CO2 במקום מים, שמפחיתים פליטות פחמן בעד 70% וממחזרים 60-80% מהמים שמשמשים בייצור. התהליכים של סולידיה, שמכוונים לשוק הבטון האמריקני שמוערך בטריליון דולר ולשוק הצמנט שמוערך ב-300 מיליארד דולר, מציעים ליצרנים חיסכון משמעותי בעלויות שמבוסס על זמני התקשות מהירים יותר, צריכה קטנה יותר של אנרגיה וחומרי גלם, יצירת פחות פסולת והפחתת מספר העובדים הדרושים.

"בלתי אפשרי להביא טכנולוגיה בת קיימא לשוק בלי תמיכה ממשקיעים כמו OGCI Climate Investments", אמר מנכ"ל ונשיא סולידיה טום שולר. "ראוי להערצה שמובילים בנפט וגז התאחדו כדי לעסוק בשינוי האקלים. המחויבות שלהם להפחית פליטות גזי חממה באמצעות מימון פתרונות פורצי דרך תאיץ את האימוץ".

המשקיעים של סולידיה כוללים את Kleiner Perkins Caufield & Byers, Bright Capital, BASF, BP, LafargeHolcim, Total Energy Ventures ו-Bill Joy.

תעקבו אחרי סולידיה באתר www.solidiatech.com ובלינקדאין, יוטיוב וטוויטר: @SolidiaCO2.

יוזמת האקלים של הנפט והגז היא יוזמה בראשות מנכ"לים שמטרתה להפגין מנהיגות במגזר כתגובה לשינוי האקלים. OGCI כוללת עשר חברות נפט וגז שמשתפות פעולה בפעילות להפחתת פליטות של גזי חממה. OGCI Climate Investments (OGCI CI) תשקיע מיליארד דולר במשך עשר שנים כדי לתמוך בהזנקים ולעזור לפתח טכנולוגיות עם פוטנציאל להפחית משמעותית פליטות של גזי חממה. בקרו בבקשה באתר www.oilandgasclimateinitiative.com/.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.