- Toon Blast ו-Toy Blast מרחיבים את התיק של זינגה לשמונה זיכיונות לעד
- מגדילה את המשתמשים הפעילים היומיים (DAUs) בסלולר של זינגה ביותר מ-60%
- זינגה והצוותים הכישרוניים של פיק מאחדים כוחות כדי לצמוח מהר יותר ביחד
- פיק תשמור על התרבות היצירתית הייחודית וזהות המותג שלה
- הרכישה צפויה להיסגר ברבעון השלישי של 2020
- זינגה מעדכנת את הצפי הפיננסי שלה לגבי הרבעון השני ושנת 2020 המלאה לא כולל פיק
- הנהלה תארח סשן שאלות ותשובות חי היום בשעה 05:00 שעון החוף המערבי
Zynga Inc. (Nasdaq:
ZNGA), מובילה גלובלית בבידור אינטראקטיבי,
הודיעה היום שהיא התקשרה בהסכם סופי לרכוש את פיק, אחת מחברות המשחקים לסלולר
הכי מצליחות בעולם, תמורת 1.8 מיליארד דולר. פיק מביאה צוות של מאה אנשים ושני
זיכיונות לעד, Toon
Blast ו-Toy Blast, שמדורגים בעקביות בעשרת ועשרים משחקי
האייפון עם ההכנסות הכי גדולות בארצות הברית יותר משנתיים, בהתאמה. הזיכיונות האלה
מוסיפים גודל משמעותי לשירותים החיים של זינגה ויהיו גורם נוסף של הגדלת שולי
הרווח בשנים הבאות. פיק גם מחזקת את המשחקים החדשים שבפיתוח של זינגה עם פרויקטים
נוספים בשלבי הפיתוח המוקדמים.
פיק, שהוקמה ב-2010 על
ידי סידר סהין, פיתחה את זיכיונות המשחקים האהובים Toon Blast ו-Toy Blast. Toon Blast ו-Toy Blast,
שידועים בחדשנות, היצירתיות והעיצוב המעולה שלהם, הפכו לפופולרי את המכונאי
"הקורס" בתוך משחקי חידות match-3, ולכדו קהל גלובלי מאוד מעורב שמדורג בין
הטובים ביותר בתעשייה בשימור שחקנים. ביחד, יש ל-Toon Blast ו-Toy Blast
יותר מ-12 מיליון DAUs
(משתמשים פעילים יומיים) בסלולר ממוצעים. פיק צפויה להגדיל את ה-DAUs
בסלולר הממוצעים של זינגה ביותר מ-60% תוך חיזוק הקהל הבינ"ל של זינגה.
"לכבוד הוא לנו
לקבל את פניהם של סידר והצוות לזינגה. פיק היא אחת מהיצרניות הטובות ביותר בעולם
של משחקי חידות ואנחנו מאוד נרגשים להוסיף כישרונות כל כך יצירתיים ומלאי תשוקה
לחברה שלנו", אמר פרנק גיבו, המנהל הכללי של זינגה. "עם התוספת של Toon Blast ו-Toy Blast,
אנחנו מרחיבים את תיק השירותים החיים שלנו לשמונה זיכיונות לעד, מגדילים משמעותית
את הקהל הגלובלי שלנו ומוסיפים למשחקים החדשים המלהיבים שלנו שבפיתוח. כצוות
משולב, אנחנו ממוצבים היטב לצמוח מהר יותר ביחד".
"זאת שותפות
אדירה לא רק עבור זינגה ו-פיק אלא גם עבור כל תעשיית המשחקים לסלולר", אמר
סידר סהין, המייסד והמנהל הכללי של פיק. "שתי החברות שותפות לאותו החזון --
להפגיש אנשים באמצעות משחקים. התרבות של פיק נטועה בלימוד והתקדמות ללא לאות, כך
שכשאנו מתחילים את הפרק החדש הזה במסע שלנו יחד עם זינגה, אנחנו נשארים מחויבים
כתמיד לתרבות הייחודית שלנו. אנחנו מאוד נרגשים לגבי העתיד המשולב שלנו ומה שנשיג
ביחד".
זינגה תרכוש 100% מפיק
תמורת 1.8 מיליארד דולר, שכוללים בערך 900 מיליון דולר במזומן ובערך 900 מיליון
דולר במניות רגילות של זינגה (שיונפקו במחיר הסגירה למניה הממוצע המשוקלל לפי כמות
בתקופת המסחר של שלושה ימים שהסתיימה ב-29 במאי 2020). התשלום מראש הסופי בעסקה
יכלול גם התאמות סגירה מקובלות, והעסקה צפויה להיסגר ברבעון השלישי של 2020.
עדכון הצפי של הרבעון
השני ושנת 2020 המלאה
על סמך חוזק בתיק
השירותים החיים שלה, זינגה מעדכנת את הצפי הפיננסי שלה
לגבי הרבעון השני ושנת 2020 המלאה.
העדכון הזה לא כולל
תרומה כלשהי מפיק, כי העסקה כפופה לתנאי סגירה מקובלים וצפויה להיסגר ברבעון
השלישי של 2020.
(In millions, except
per share data, unaudited)
|
Prior Q2’20
Guidance as of 5/6/2020 |
Zynga Update
|
Updated Q2’20
Guidance as of 6/1/2020 |
|||||||||
Reconciliation of Revenue to Bookings
|
||||||||||||
Revenue
|
$
|
400
|
$
|
30
|
$
|
430
|
||||||
Change in deferred
revenue
|
60
|
10
|
70
|
|||||||||
Bookings
|
$
|
460
|
$
|
40
|
$
|
500
|
||||||
Reconciliation of Net Loss to Adjusted EBITDA
|
||||||||||||
Net loss
|
$
|
(60
|
)
|
$
|
(100
|
)
|
$
|
(160
|
)
|
|||
Contingent
consideration fair value adjustment
|
25
|
100
|
125
|
|||||||||
Acquisition-related
transaction expenses
|
1
|
3
|
4
|
|||||||||
Other reconciling
items1
|
66
|
—
|
66
|
|||||||||
Adjusted EBITDA
|
$
|
32
|
$
|
3
|
$
|
35
|
||||||
Basic and diluted net loss per share
|
$
|
(0.06
|
)
|
$
|
(0.11
|
)
|
$
|
(0.17
|
)
|
|||
GAAP basic and diluted shares
|
960
|
—
|
960
|
|||||||||
1 See further
detail in the Reconciliation of GAAP to Non-GAAP tables within the Non-GAAP
Financial Measures section
|
(In millions, except
per share data, unaudited)
|
Prior FY2020
Guidance as of 5/6/2020 |
Zynga Update
|
Updated FY2020
Guidance as of 6/1/2020 |
|||||||||
Reconciliation of Revenue to Bookings
|
||||||||||||
Revenue
|
$
|
1,650
|
$
|
40
|
$
|
1,690
|
||||||
Change in deferred
revenue
|
150
|
—
|
150
|
|||||||||
Bookings
|
$
|
1,800
|
$
|
40
|
$
|
1,840
|
||||||
Reconciliation of Net Loss to Adjusted EBITDA
|
||||||||||||
Net loss
|
$
|
(245
|
)
|
$
|
(105
|
)
|
$
|
(350
|
)
|
|||
Contingent
consideration fair value adjustment
|
200
|
100
|
300
|
|||||||||
Provision for income
taxes
|
40
|
10
|
50
|
|||||||||
Acquisition-related
transaction expenses
|
3
|
8
|
11
|
|||||||||
Other reconciling
items1
|
212
|
—
|
212
|
|||||||||
Adjusted EBITDA
|
$
|
210
|
$
|
13
|
$
|
223
|
||||||
Basic and diluted net loss per share
|
$
|
(0.25
|
)
|
$
|
(0.11
|
)
|
$
|
(0.36
|
)
|
|||
GAAP basic and diluted shares
|
965
|
—
|
965
|
|||||||||
1 See further
detail in the Reconciliation of GAAP to Non-GAAP tables within the Non-GAAP
Financial Measures section
|
מידע על שידור אינטרנט
ושיחת ועידה
הנהלת זינגה תארח שיחת
ועידה בשעה 05:00 שעון החוף המערבי (08:00 שעון החוף המזרחי) היום כדי לדבר על העסקה
ועל העדכונים בצפי של החברה לגבי הרבעון השני ושנת 2020 המלאה.
אפשר לגשת לוועידה
בכתובת http://investor.zynga.com - השמעה חוזרת שלה תהיה זמינה
דרך האתר אחרי השיחה - או דרך המספר לחיוג של הוועידה להלן:
- מספר לחיוג חינם: (800) 537-0745
- מספר לחיוג בינ"ל: (253) 237-1142
- זיהוי ועידה: 1994758
אודות
זינגה
זינגה
היא מובילה גלובלית בבידור אינטראקטיבי עם משימה לחבר את העולם באמצעות משחקים. עד
היום, יותר ממיליארד אנשים שיחקו בזיכיונות של זינגה כולל CSR
Racing™, Empires & Puzzles™, Merge Dragons!™, Merge Magic!TM, Words With Friends™ ו-Zynga Poker™. המשחקים של זינגה זמינים ביותר מ-150 מדינות ואפשר לשחק בהם
בפלטפורמות חברתיות ומכשירים ניידים בכל העולם. מטה החברה, שהוקמה ב-2007, נמצא
בסן פרנסיסקו עם אתרים בארה"ב, קנדה, בריטניה, אירלנד, הודו, טורקיה ופינלנד.
למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.zynga.com או תעקבו
אחרי זינגה בטוויטר, אינסטגרם, פייסבוק או הבלוג של זינגה.
אודות פיק
פיק היא חברת משחקים
לסלולר מובילה שמופעלת על ידי צוות שמעריך התקדמות ללא לאות. פיק מאמינה שהמוצרים
הטובים ביותר נוצרים כשאנשים מוכשרים יוצרים צוותים אוטונומיים שחותרים להשפעה.
לפיק יש כעת שני זיכיונות לסלולר במקומות גבוהים -- Toon Blast ו-Toy Blast --
שמדורגים בעקביות בעשרת ועשרים משחקי האייפון עם ההכנסות הכי גדולות בארצות הברית
יותר משנתיים, בהתאמה, וביחד, יש להם יותר מ-12 מיליון DAUs
בסלולר ממוצעים. פיק, שהוקמה ב-2010, נמצאת באיסטנבול, טורקיה. למידע נוסף, בקרו
בבקשה באתר www.peak.com.
מידע צופה פני עתיד
ההודעה לעיתונות הזאת
כוללת מידע צופה פני עתיד, כולל אמירות שמתייחסות לתחזית שלנו לגבי הרבעון השני
והשנה המלאה תחת הכותרת "עדכון הצפי של הרבעון השני ושנת 2020 המלאה",
"התאמה GAAP ל-NON-GAAP של
הצפי המעודכן לגבי הרבעון השני של 2020" ו"התאמה GAAP ל-NON-GAAP של
הצפי המעודכן לגבי שנת הכספים 2020" ואמירות שמתייחסות, בין היתר, לדברים
האלה: היכולת שלנו להשיג את התועלת המיועדת מהרכישה של Peak Oyun Yazılım ve
Pazarlama Anonim Şirketin
("פיק"), כולל הגדלת הקהל הגלובלי שלנו, הגדלת ה-DAU
בסלולר הממוצע שלנו והוספה לצנרת הפיתוח שלנו ולצמיחה הכוללת שלנו; מחיר הקנייה של
רכישת פיק; הצורה וההקצאה של התשלום בעסקה; העיתוי שבו צפויה סגירת העסקה; והיכולת
שלנו להשיג תחזיות פיננסיות, כולל יעדים של הכנסות, הזמנות, הכנסה ושולי רווח.
מידע צופה פני עתיד לעיתים קרובות כולל מילים כגון תחזית, חזוי, מתוכנן, מתכוונת,
צופה, מאמינה, מטרה, מצפה, ואמירות בזמן עתיד הן בדרך כלל צופות פני עתיד. ההשגה
או ההצלחה של העניינים שכולל מידע צופה פני עתיד כזה כרוך בסיכונים, אי ודאויות
והנחות משמעותיים. אין לבטוח ביטחון מופרז במידע צופה פני עתיד כזה, שמבוסס על
מידע שזמין לנו בתאריך שלו. אנחנו לא נוטלים שום התחייבות לעדכן מידע זה. מידע
נוסף על סיכונים, אי ודאויות והנחות אלה מתואר או יתואר בפירוט רב יותר בדוחות
הפומביים שאנחנו מגישים לרשות האמריקנית לניירות ערך (SEC),
שעותקים שלהם אפשר להשיג על ידי ביקור באתר קשרי המשקיעים שלנו בכתובת http://investor.zynga.com או באתר של SEC בכתובת www.sec.gov.
מדדים תפעוליים חשובים
אנחנו מנהלים את העסק
שלנו על ידי מעקב אחרי כמה מדדים תפעוליים, כולל DAUs
בסלולר. "DAUs
בסלולר", שמודד משתמשים פעילים יומיים במשחקים לסלולר שלנו, נרשם ומוערך על
ידי מערכות הניתוחים הפנימיות שלנו. אנחנו קובעים את DAUs
בסלולר ומדדים תפעוליים אחרים על ידי שימוש בנתונים פנימיים של החברה על סמך מעקב
אחרי הפעילות בחשבונות של המשמשים. אנחנו גם משתמשים במידע שמסופק על ידי צדדים
שלישיים, כולל התחברויות לרשתות צד שלישי שמספקים ספקי פלטפורמות, כדי לעזור לנו
לעקוב האם שחקן שמחובר בשניים או יותר חשבונות משתמש שונים הוא אותו אדם.
DAUs
בסלולר.
אנחנו מגדירים DAUs
בסלולר כמספר האנשים ששיחקו באחד מהמשחקים לסלולר שלנו ביום מסוים. DAUs
בסלולר ממוצע בתקופה מסוימת הוא הממוצע של DAUs בסלולר של כל אחד מהימים במשך אותה תקופה.
לפי המדד הזה, אדם ששיחק בשני משחקים לסלולר שונים באותו יום נספר כשני DAUs.
אנחנו משתמשים בDAUs
בסלולר כמדד למעורבות של הקהל.
מדדים פיננסיים NON-GAAP
מסרנו בהודעה לעיתונות
הזאת מדדים פיננסיים NON-GAAP מסוימים כדי להשלים את הדוחות הפיננסיים
המאוחדים שלנו שמכינים אותם לפי GAAP של ארה"ב ("הדוחות הפיננסיים GAAP
שלנו"). ההנהלה משתמשת במדדים פיננסיים NON-GAAP
באופן פנימי בניתוח של התוצאות הפיננסיות שלנו כדי להעריך את הביצועים התפעוליים
והנזילות. המדדים הפיננסיים NON-GAAP שלנו עשויים להיות שונים ממדדים פיננסיים NON-GAAP
שמשתמשות בהם חברות אחרות.
אין כוונה שההצגה של
המדדים הפיננסיים NON-GAAP
שלנו תישקל במבודד או בתחליף או כטובה יותר מהדוחות הפיננסיים GAAP
שלנו. אנחנו מאמינים שההנהלה וגם המשקיעים מפיקים תועלת מהפנייה למדדים הפיננסיים NON-GAAP
שלנו בהערכה של הביצועים שלנו וכשמתכננים, חוזים ומנתחים תקופות עתידיות. אנחנו
מאמינים שהמדדים הפיננסיים NON-GAAP שלנו שימושיים למשקיעים כי הם מאפשרים
שקיפות רבה יותר לגבי מדדים פיננסיים חשובים שאנחנו משתמשים בהם בקבלת החלטות תפעוליות
ומשום שהמשקיעים והאנליסטים שלנו משתמשים בהם כדי לעזור בהערכה של מצב העסק שלנו.
סיפקנו התאמות של
המדדים הפיננסיים NON-GAAP
שלנו שמשתמשים בהם בהודעה לעיתונות הזאת למדדים הפיננסיים GAAP
שאפשר להשוות אליהם באופן הכי ישיר בטבלאות שלהלן. בגלל המגבלות שלהלן של המדדים
הפיננסיים NON-GAAP
שלנו, עליכם לשקול את המדדים הפיננסיים NON-GAAP המוצגים במכתב זה יחד עם הדוחות הפיננסיים GAAP
שלנו.
המגבלות החשובות של המדדים הפיננסיים NON-GAAP
שלנו הן:
- הרישומים לא משקפים שאנחנו דוחים ומכירים בהכנסות ממשחקים מקוונים והכנסות מעסקאות פרסום מסוימות על פני תקופת המשחק הממוצעת המוערכת של המשלמים עבור פריטים וירטואליים בני קיימא או כשהם נצרכים עבור פריטים וירטואליים מתכלים.
- ה-EBITDA המתואם לא כולל את ההשפעה של ההוצאה על שכר מבוסס מניות, הוצאות על עסקאות שקשורות לרכישות, התאמות לשווי הוגן של תמורה מותנית ויישובים משפטיים והוצאות משפטיות קשורות.
- ה-EBITDA המתואם לא משקף הפרשות למס הכנסה או הטבות ממס הכנסה ולא כולל הכנסה (הוצאה) נקייה אחרת, שכוללת רווחים והפסדים משערי חליפין ומכירת נכסים, הוצאה על ריבית והכנסה מריבית.
- ה-EBITDA המתואם לא כולל פחת והפחתה של נכסים מוחשיים ובלתי מוחשיים. למרות שפחת והפחתה הם הוצאות שלא מזומן, הנכסים שמתבצעים עליהם פחת והפחתה ייתכן שיהיה צורך להחליף אותם בעתיד.
|
||||||||||||
RECONCILIATION OF GAAP TO NON-GAAP UPDATED SECOND QUARTER 2020
GUIDANCE
|
||||||||||||
(In
millions, except per share data, unaudited)
|
||||||||||||
Prior Q2’20
Guidance as of 5/6/2020 |
Zynga Update
|
Updated Q2’20
Guidance as of 6/1/2020 |
||||||||||
Reconciliation of Revenue to Bookings
|
||||||||||||
Revenue
|
$
|
400
|
$
|
30
|
$
|
430
|
||||||
Change in deferred
revenue
|
60
|
10
|
70
|
|||||||||
Bookings
|
$
|
460
|
$
|
40
|
$
|
500
|
||||||
Reconciliation of Net Loss to Adjusted EBITDA
|
||||||||||||
Net loss
|
$
|
(60
|
)
|
$
|
(100
|
)
|
$
|
(160
|
)
|
|||
Provision for income
taxes
|
10
|
—
|
10
|
|||||||||
Interest income
|
(2
|
)
|
—
|
(2
|
)
|
|||||||
Interest expense
|
8
|
—
|
8
|
|||||||||
Depreciation and
amortization
|
20
|
—
|
20
|
|||||||||
Acquisition-related
transaction expenses
|
1
|
3
|
4
|
|||||||||
Contingent
consideration fair value adjustment
|
25
|
100
|
125
|
|||||||||
Stock-based
compensation expense
|
30
|
—
|
30
|
|||||||||
Adjusted EBITDA
|
$
|
32
|
$
|
3
|
$
|
35
|
||||||
Basic and diluted net loss per share
|
$
|
(0.06
|
)
|
$
|
(0.11
|
)
|
$
|
(0.17
|
)
|
|||
GAAP basic and diluted shares
|
960
|
—
|
960
|
ZYNGA INC.
|
||||||||||||
RECONCILIATION OF GAAP TO NON-GAAP UPDATED FISCAL YEAR 2020
GUIDANCE
|
||||||||||||
(In
millions, except per share data, unaudited)
|
||||||||||||
Prior FY2020
Guidance as of 5/6/2020 |
Zynga Update
|
Updated FY2020
Guidance as of 6/1/2020 |
||||||||||
Reconciliation of Revenue to Bookings
|
||||||||||||
Revenue
|
$
|
1,650
|
$
|
40
|
$
|
1,690
|
||||||
Change in deferred
revenue
|
150
|
—
|
150
|
|||||||||
Bookings
|
$
|
1,800
|
$
|
40
|
$
|
1,840
|
||||||
Reconciliation of Net Loss to Adjusted EBITDA
|
||||||||||||
Net loss
|
$
|
(245
|
)
|
$
|
(105
|
)
|
$
|
(350
|
)
|
|||
Provision for income
taxes
|
40
|
10
|
50
|
|||||||||
Other expense
(income), net
|
2
|
—
|
2
|
|||||||||
Interest income
|
(10
|
)
|
—
|
(10
|
)
|
|||||||
Interest expense
|
30
|
—
|
30
|
|||||||||
Depreciation and
amortization
|
80
|
—
|
80
|
|||||||||
Acquisition-related
transaction expenses
|
3
|
8
|
11
|
|||||||||
Contingent
consideration fair value adjustment
|
200
|
100
|
300
|
|||||||||
Stock-based
compensation expense
|
110
|
—
|
110
|
|||||||||
Adjusted EBITDA
|
$
|
210
|
$
|
13
|
$
|
223
|
||||||
Basic and diluted net loss per share
|
$
|
(0.25
|
)
|
$
|
(0.11
|
)
|
$
|
(0.36
|
)
|
|||
GAAP basic and diluted shares
|
965
|
—
|
965
|
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה
שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.