header 2

יום ראשון, 7 ביוני 2020

פוסט קורונה ב"אחוה": יוצאת במבצעי הנחות על טחינה ומוצרי מאפה ומוזילה את מחיר הסירופ לשתייה

טחינה גולמית רגילה ומלאה 500 גרם במחיר 8-10 ₪, רוגעלך 400 גרם 6-8 ₪ ומחיר ללא תחרות לסירופ לשתייה מועשר בוויטמינים בבקבוק 1 ליטר: כ-7 ₪ בלבד • בניגוד לעליות מחיר של מוצרי מזון בעקבות משבר הקורונה מודיעה "אחוה" כי תשמור על מבצעי המחיר המיוחדים עד לסוף הקיץ
חברת "אחוה", יצרנית הטחינה, חלוה ומוצרי מאפה, יוצאת במבצעי הנחות על מוצרי טחינה ודברי מאפה, במסגרת היציאה ממשבר הקורונה וחזרת המשק לשגרה. בניגוד לעליות המחיר של מוצרי מזון תימכר טחינה גולמית של "אחוה", רגילה ומלאה במשקל 500 גרם, במחיר של 8-10 ₪ בלבד (לעומת כ- 13 ₪ למוצרי טחינה), רוגעלך בטעם שוקולד, קינמון ושוקו-וניל באריזת 400 גרם, יימכר ב- 6-8 ₪ בלבד (לעומת 10 ₪ ליחידה). בנוסף, מוזילה "אחוה" באופן דרמטי את מחיר הסירופ לשתייה המועשר בוויטמינים בבקבוק 1 ליטר, בשיעור של כ-25% והוא יימכר בכ-7 ₪ בלבד (לעומת כ- 12 ₪ לבקבוקי סירופ דומים של מגוון החברות). סירופ לשתייה של "אחוה" מוצע בטעמי  ענבים, פטל ואננס, הוא מועשר בוויטמינים ומכיל צבעי מאכל טבעיים.
במסגרת משבר הקורונה פעלה "אחוה" בייצור מוגבר, כמפעל חיוני לשעת חירום. מספר משמרות פעלו מסביב לשעון והמשיכו לייצר טחינה וחלוה, שנדרשו בכמות מוגברת. לדברי יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק והמכירות של "אחוה", "עבדנו כמו בימי מלחמה ואף סיפקנו כמויות מזון גדולות לערים נצורות שהיו מצויות בהסגר". לדבריו, במסגרת המדיניות שהפכה לנר לרגלי החברה, לספק מוצרי מזון איכותיים במחיר השווה לכל נפש, בוודאי כעת, בימים בהם השוק מתחיל להתאושש ולצאת מהמשבר, המטרה שלנו היא להקל על הוצאות המזון של הצרכן ולהנגיש את המוצרים במחיר מוזל.   

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.