header 2

יום חמישי, 20 בספטמבר 2018

הצבע היום כדי להגן על ההשקעתך במדיגוס: מועצת המנהלים של מדיגוס מוציאה לפועל חזון אסטרטגי העומד בקנה אחד עם האינטרסים של כלל בעלי המניות

דורון בירגר, יו"ר מדיגוס: "חברת הייעוץ המובילה להצבעות באסיפות בעלי מניות – ISS, המליצה לבעלי המניות להצביע נגד המועמדים של פיור קפיטל. מועצת המנהלים והנהלת מדיגוס מובילים את החברה באמצעות עסקאות אסטרטגיות הן בתחום ה-MUSE והן בטכנולוגית המצלמה הזעירהScoutCam , וקבוצת בעלי המניות המתנגדים היא חסרת ניסיון רלוונטי"

מדיגוס פרסמה היום מכתב לבעלי המניות, עליו חתום דורון בירגר, יו"ר דירקטוריון החברה:
בעלי מניות יקרים, באסיפה השנתית הקרובה של בעלי המניות ב -20 בספטמבר 2018, תתבקשו לבצע בחירה שתשפיע ישירות על עתיד ההשקעה שלך במדיגוס, שכן פיור קפיטל, קבוצת משקיעים אקטיביסטית ישראלית, מנהלת מאבק שליטה באסיפה השנתית של החברה, ומציעה בהתאם למנות את רשימת המועמדים שלה לחברים בדירקטוריון החברה, ולהחליף בכך את כל הדירקטורים הנוכחיים של החברה.

חברת הייעוץ המובילה להצבעות באסיפות בעלי מניות, ISS, המליצה לבעלי המניות להצביע "נגד" המועמדים של פיור קפיטל, בעקבות סקירה מפורטת שביצעה, כיוון שכשלו להראות כי שינוי בהרכב הדירקטוריון יהיה מוצדק או שסביר להניח שישפיע באופן חיובי. אנו מסכימים עם הניתוח של ISS ומאמינים כי השקעתכם במדיגוס תהיה בסיכון אם תחליטו להעניק את השליטה בחברה לקבוצה זו, אשר מועמדיה, להערכתנו, חסרים את הניסיון הנדרש למימוש מלוא הפוטנציאל של הטכנולוגיה והקניין הרוחני החדשני שלנו . יתרה מזאת, על פי מידע זמין לציבור, נראה כי לפיור קפיטל יש רקורד של לקיחת שליטה בחברות ציבוריות בעיקר לצורך מסחר בהן כשלדים בורסאיים, תוך התייחסות מועטה לנכסים המסחריים הקיימים של החברה ולשיתופי הפעולה שלה וללא מימוש של הפוטנציאל הנובע מנכסי החברה.

אנא הצביעו באינטרנט בעד הצעה מס' 1, ולא באמצעות כרטיס הצבעה שיתכן שנשלח לכם על ידי פיור קפיטל:
אנו מבקשים מכם להגן על ערך ההשקעה שלכם ולדחות את התוכניות של פיור קפיטל על ידי הצבעה "בעד" הצעה מס' 1 והמינוי של מר כריסטופר רולנד, מר דורון בירגר, מר איתן מחובר, גב' אפרת ונקרט ומר יובל ינאי, המועמדים המוצעים על ידי דירקטוריון החברה להמשיך ולהגדיל את עסקי הליבה של החברה וליצור ערך לבעלי מניות ו "נגד" הצעה מספר 5 לבחירת פרופ' בנעד גולדווסר, מר רונן רוזנבלום, מר אלי יורש ומר אלי כהן, המועמדים המוצעים על ידי פיור קפיטל.

התכנית האסטרטגית של ההנהלה ומועצת המנהלים ממצבת את מדיגוס במסלול לצמיחה. בעקבות ההצלחה בגיוס הכספים האחרון והקטנת ההוצאות התפעוליות במהלך השנה החולפת, לחברה יש די משאבים להתמקדות בהמשך ביצוע אסטרטגיות המסחור בשווקי מפתח, במטרה להרחיב את זמינות הפתרונות של החברה: מערכת MUSE ו-ScoutCam.

המסחור של מערכת MUSE התקדם משמעותית בשני הרבעונים האחרונים:
• הרחבת המסחור של MUSE בארה"ב באמצעות הסכם הפצה בלעדי עם MicroTech Endoscopy USA, חברת אנדוסקופיה בצמיחה מואצת בעלת מערך מכירות גדול בכל רחבי ארה"ב.
• הרחבת מסחור של MUSE ברחבי אירופה באמצעות מפיצים חדשים בספרד ובטורקיה, שכבר החלו בפעילותם ומפיצים מובילים באיטליה ובגרמניה.
• קידום ההגשה ל CFDA והשלמת הניסויים הקליניים בסין אנו צופים כי סיום גיוס המטופלים יושלם במהלך הרבעון הרביעי של שנת 2018 וההגשה ל- CFDA תושלם בשנת 2019 (יותר מ -70% מהמטופלים כבר גוייסו).

תוצאות האסטרטגיה שלנו בתחום המצלמה הזעירה ה-ScoutCam כבר מתבטאות בחתימת החוזה שנחתם לאחרונה עם A.M. Surgical בסך של  780,000 $ עבור פיתוח וייצור מכשיר להדמיה משולבת אשר מיועד להציע רמה גבוהה יותר של שליטה כירורגית והדמיה עבור מאות אלפי פרוצדורות בשנה בארה"ב לשחרור מנהרת שורש כף היד.
  
להערכתנו, בעלי המניות של מדיגוס יכולים להגן על ההשקעה שלהם על ידי הצבעה "בעד" הצעה מס' 1 ולהצביע על בחירתם מחדש של המועמדים בעלי הניסיון והכישורים המתאימים למועצת המנהלים: מר כריסטופר רולנד, מר דורון בירגר , מר איתן מחובר, גב 'אפרת ונקרט ומר יובל ינאי.

הצבעתך חשובה ביותר, ללא קשר לכמות המניות שברשותך.
כיוון שתאריך האסיפה השנתית קרב, אנו מבקשים להצביע בהקדם האפשרי באינטרנט, או על ידי חתימה עם תאריך על גבי כרטיס ההצבעה, ולהצביע בעד הצעה מס' 1.
אנא אל תצביע באמצעות כרטיס הצבעה שיתכן שנשלח לך על ידי פיור קפיטל. אם יש לך שאלות או שאתה זקוק לעזרה בהצבעה במניות שלך, צור קשר עם עורכי הדין שלנו:
Morrow Sodali 
בעלי מניות – לטלפון מספר +1 (800) 662-5200
בנקים וסוכנים – לטלפון מספר +1 (203) 658-9400
או באמצעות דואר אלקטרוני MD...@morrowsodail.com

מועצת המנהלים מסורה להצלחת החברה ובעלי מניותיה
הניסיון של הדירקטורים הנוכחיים שלנו הוא קריטי לביצוע מוצלח של התוכנית האסטרטגית של מדיגוס, ואנו בטוחים שהצוות שלנו יכול להמשיך לממש את הפוטנציאל הגלום בפלטפורמה הטכנולוגית החדשנית שלנו.
בנוסף, כל הדירקטורים הנוכחיים של החברה, למעט מנכ"ל החברה, הינם דירקטורים בלתי תלויים, אשר מביאים לידי ביטוי את יכולתם לפעול לטובת כלל בעלי המניות של החברה, ללא כל נטייה לתועלתם של בעלי מניות מסויימים. השילוב של חוסר משוא פנים, מחויבות ליצירת ערך לבעלי המניות וניסיון מוכך בתחומי הפעילות של החברה, הינו הכרחי להשגת המטרות האסטרטגיות של החברה וליצירת שותפויות אסטרטגיות עם חברות מובילות בתחום המכשור הרפואי.

ההנהגה הנוכחית כוללת:
• כריסטופר (כריס) רולנד (56) מכהן כחבר בדירקטוריון מדיגוס מאז מרס 2013 וכמנכ"ל מאז אוקטובר 2013. מר רולנד עוסק בתחום המכשור הרפואי מעל כ- 25 שנה, ניסיונו כולל עבודה עם חברות רב לאומיות גדולות, בינוניות, קטנות וחברות הזנק. מר רולנד הינו בעלתואר ראשון בשיווק מאוניברסיטת Southern Illinois University.
• דורון בירגר (67) מכהן כחבר מועצת המנהלים שלנו מאז מאי 2015 וכיו"ר דירקטוריון החברה מאז אוגוסט 2017. מר בירגר מכהן כיום כדירקטור בחברת Icecure Medical Ltd (סימול: ICCM) , וכיו"ר ומנהל של מספר חברות פרטיות בישראל בתחום ההיי-טק בעיקר בתחום המכשור הרפואי. בין השנים 2002-2007 כיהן מר בירגר כיו"ר דירקטוריון גיוון אימג'ינג בע"מ ולאחר מכן כחבר דירקטוריון עד פברואר 2014. מר בירגר כיהן כמנכ"ל אלרון תעשיה אלקטרונית בע"מ או אלרון , מאוגוסט 2002 עד אפריל 2009. מר בירגר מכהן כדירקטור במגוון ארגונים ללא מטרות רווח בישראל. מר בירגר בעל תואר B.A. ו M.A בכלכלה מהאוניברסיטה העברית בירושלים
• איתן מחובר (56) מכהן כחבר במועצת המנהלים שלנו מאז ה -29 בספטמבר 2016. מר מחובר הינו מנהל ובעלים של EM Advisory Services מאז אוגוסט 2011. מר מחובר הוא שותף בחברת Ziegler Meditech Equity Partners, L.P.  המתמחה בתחום המכשור הרפואי, החל מינואר 2006. משמש כנציג הקרן בדירקטוריון של חברות ציבוריות ופרטיות רבות, ביניהן: ברנמילר אנרג'י (TASE: BRNG), מאז יולי 2017, WCG Properties (להלן: "WCG"), מאז יוני 2017; אלקטרה נדל"ן, מאז אוקטובר 2014; Related Commercial Portfolio, Ltd. (TASE:RLCM:B1) מאז חודש יולי 2015, ו - MaxQ AI (הידוע גם בשם MedyMatch Ltd) החל מדצמבר 2014. מר מחובר עסק בעבר בעבודות פיתוח עסקי, מיזוגים ורכישות ב- GE בארה"ב, אירופה ואסיה מ -1989 עד מאי 2010, במסגרת פעילותה של ג 'נרל אלקטריק בישראל, שימש כמנהל הארצי של ג'נרל אלקטריק ישראל. מר מחוברהוא בעל תאר ראשון בתקשורת עסקים ובעל תואר שני בכלכלה ושיווק מטעם Emerson College, Boston, Massachusetts,
• אפרת ונקרט (52) מכהנת כחברת מועצת המנהלים של החברה מאז ספטמבר 2013. לגברת ונקרט ניסיון רב בייעוץ משפטי לחברות ובמשפט עסקי. גב 'ונקרט הינה בעלת תואר ראשון במשפטים (LL.B) מהאוניברסיטה העברית, ירושלים ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת חיפה, חיפה. בוגרת קורס דירקטורים, להב, אוניברסיטת תל-אביב.
• יובל ינאי (66) משמש כדירקטור בחברה מאז פברואר 2018. מר ינאי מכהן כיום כחבר מועצת המנהלים של חברת "מזור רובוטיקס" ((NASDAQ: MZOR, חברת צ'ק-קאפ בע"מ (סימול: CHEK) וכלל ביוטכנולוגיה בע"מ (סימול: CBI). מר ינאי מכהן גם כדירקטור במרכז הרפואי הדסה וסטנדרד & פורס מעלות, אפרנת בע"מ, אנדובטיקס בע"מ, נוביו בע"מ וכיו"ר הקרן לישראל למען יוניסף. מר ינאי שימש כסגן נשיא בכיר וכסמנכ"ל כספים של מספר חברות ציבוריות ביניהן גיוון אימג'ינג בע"מ, כור תעשיות בע"מ, נייס מערכות בע"מ ואלסינט בע"מ. מר ינאי בעל תואר B.A. תואר בחשבונאות וכלכלה מאוניברסיטת תל אביב.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.