header 2

יום שישי, 28 בספטמבר 2018

אייסקיור קיבלה את האישור הרגולטורי באוסטרליה למכירת המערכת לחיסול גידולים שפירים וסרטניים באמצעות הקפאה

חתמה על הסכם עם מפיץ אוסטרלי למכירה ראשונית של מוצריה בהיקף של 190 אלף דולר ארה"ב

אייסקיור מדיקל (ת"א: אסקמ) הודיעה כי קיבלה אישור רגולטורי למכירת מוצר ה- ProSense של החברה באוסטרליה, לרבות המחטים הנלוות למוצר, מה-TGA: הגוף הרגולטורי האחראי על מתן אישורים למכירת מוצרים רפואיים באוסטרליה (Therapeutic Goods Administration). אייסקיור פיתחה מערכת לטיפול זעיר פולשני בגידולים בשד וגידולים אחרים באמצעות הקפאת הגידול כחלופה לניתוח בבית חולים, על ידי הליך קצר במרפאה, אשר משווקת ונמכרת בעולם, לאחר שקיבלה אישורי FDA ו-CE.

עוד דיווחה החברה כי חתמה על מזכר הבנות עם חברת Surgeons Choice Australia, חברה אוסטרלית הפועלת משנת 1996 ומתמחה בהפצת מוצרים רפואיים ייחודיים לתחום הכירורגיה. במסגרת ההסכם התחייבה החברה האוסטרלית לרכוש מוצרים של החברה בסך של 190 אלף דולר ארה"ב. להערכת החברה, מוצרים בסך של כ-97 אלף דולר יסופקו במהלך הרבעון הרביעי של שנת 2018 והשאר יסופקו במהלך הרבעון הראשון של שנת 2019. כמו כן, הוחלט כי הצדדים יפעלו לחתימה על הסכם הפצה באוסטרליה.

"קבלת אישור ה-TGA מספקת רוח גבית לפעילות מסחרית נוספת שאנו מקדמים בטריטוריות נוספות, וזאת לאחר שרק לאחרונה דיווחנו כי בשבעת החודשים הראשונים של השנה רשמנו הכנסות כמעט זהות להכנסות שנה השנה שעברה כולה", אמר אייל שמיר, מנכ"ל אייסקיור מדיקל.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.