header 2

יום שני, 25 בדצמבר 2017

מרחביה מודיעה על השקעה של חצי מיליון דולר בחברת התוכנה הרפואית Wellness Layers

Wellness Layers מציגה כבר היום מכירות של מיליוני דולרים מלקוחות כגון: MedtronicIBMAmerican Heart AssociationVitality וחברות נוספות 
החברה פועלת בשוק הצפוי לעמוד על כ- 400 מיליארד דולר בשנת 2024

רמת גן, 24 בדצמבר 2017 – מרחביה אחזקות והשקעות (ת"א: מראח), חברת השקעות ישראלית המתמחה בחברות צעירות בתחומי מדעי החיים, מודיעה כי התקשרה במזכר הבנות לא מחייב במסגרתו תשקיע מרחביה ב- Wellness Layers 0.5 מיליון דולר (במסגרת סיבוב השקעה של עד 1 מיליון דולר) כנגד הקצאת מניות בכורה למרחביה שיהוו כ-6.25% מ- Wellness Layers. לאחר השלמת בדיקת נאותות לשביעות רצונה של מרחביה ייחתם הסכם מחייב.
רני ליפשיץ, יו"ר מרחביה: "הפורטפוליו שלנו כולל חברות ביוטכנולוגיה פורצות דרך, הפונות לשווקים משמעותיים. השקעות שביצענו כבר הציפו ערך משמעותי עבורנו, אם בהצלחות קליניות ובהגעה להסכמי מסחור פורצי דרך  ואם בגיוסים בשווים גבוהים יותר מהשווי בו השקענו ולהערכתנו זו רק תחילת הדרך עבורן. על כן, אנו שמחים לצרף גם את Wellness Layers, המספקת פתרונות רפואה דיגיטליים, לפורטפוליו המבטיח שלנו.Layers  Wellness היא חברה בשלה המציגה כבר היום מכירות של מיליוני דולרים ובין לקוחותיה נמנות ענקיות הרפואה העולמיות וכן מוסדות רפואיים מובילים ברחבי העולם. לאור תחרות עזה ומעבר מהיר בו חברות וארגונים רפואיים נדרשים להפוך את שירותיהם המסורתיים למהירים, תחרותיים, כלכליים ודיגיטליים לחברה כמו Wellness Layers  קיימות הזדמנויות עסקיות רבות אשר אותן כבר החלה לממש. החברה מספקת פתרון ענן המאפשר לחברות בתחום להעביר בצורה קלה ומהירה את מערך הניהול, הטיפול והקשר עם החולים שלהם לקשר דיגיטלי באמצעות טלפונים ניידים והאינטרנט. השוק הפוטנציאלי של Wellness Layers מציג קצבי צמיחה גבוהים יותר ואנו משוכנעים כי לחברה שהינה בעלת תשתית מקצועית ושיווקית מעולה בשוק כה צומח, קיים פוטנציאל גבוה מאד להיות מובילת שוק ובזכות זאת תהיה לה תרומה חשובה להצפת הערך לבעלי המניות של מרחביה."
ד"ר עמיר קישון, מנכ"ל ומייסד Wellness Layers : "אנו שמחים על הבעת האמון וההשקעה של מרחביה אשר תאיץ את פעילות החברה. Wellness Layers פועלת בשוק התוכנה הרפואית בו עולם הרפואה הישן, עובר טרנספורמציה דיגיטלית על רקע תחרות עזה ומתוך דרישה לספק רפואה דיגיטלית שמאפשרת ניהול מרחוק, ניטור והכוונה רציפה של מטופלים על ידי מערכות בריאות וארגונים - זאת, מתוך מטרה לספק שירותים רפואיים טובים יותר לצד חסכון משמעותי בעלויות. לאחרונה אנו עדים להשקעות גוברות והולכות ברפואה דיגיטלית  מצד חברות מובילות בתחום הציוד הרפואי, חברות הפארמה הגדולות, חברות ביטוח רפואי וספקי שירותים רפואיים, כך שבאמצעות הגיוס והפלטפורמה הטכנולוגית, מבוססת הענן שלנו, בכוונתנו להעמיק את פעילותWellness Layers, להוביל מאמצי שיווק, להגדיל את מכירות החברה ליעד של עשרות מיליוני דולרים בשלוש השנים הקרובות, תוך שאנו מייצרים ערך רב ללקוחותינו, למטופליהם ולחברה".
דוגמא בולטת להצלחת החברה הן התוצאות הקליניות שהוצגו בפרויקט רפואה דיגיטלית (Digital Therapeutics) לחולי סוכרת בסיכון אשר בוצע באמצעות מערכות החברה על ידי ענקית הציוד הרפואי Medtronic ובשיתוף חברת IBM: מקרב 83% ממשתתפי התוכנית הושגה ירידה משמעותית של 2 נק׳ HbA1c אשר משמעותה שיפור דרמטי במדדי הבריאות של חולים אלו. מערכות החברה תומכות כיום בעשרות אלפי חולים בתחומים כגון סכרת, בריאות הלב, איידס, ניהול תרופתי מרחוק, שיקום בריאות עובדים, והורדת משקל.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.