header 2

יום שני, 4 בדצמבר 2017

מתחם אסקייפ לנד מציג: הבריחה מאנטיוכוס

"השנה היא 167 לפנה"ס והיוונים, עם מלכם אנטיוכוס, שולטים בארץ, דורשים ליוון בכח את בני ישראל ובוזזים את בית המקדש. המשימה שלכם היא למצוא את השלל הגנוב ובעזרתו להדליק את חנוכיית בית המקדש, מה שייתן למכבים אות פלישה להסתערות על היוונים"
מתי בפעם האחרונה מצאת את עצמך בסיטואציה בה המשימה הייתה כה מהנה ומאתגרת – עד שכלל לא חשבת בכלל על הטלפון שלך? אסקייפ לנד הוא מתחם חדרי הבריחה הגדול בצפון ולכבוד חנוכה החליטו לבנות פעילות מיוחדת לחנוכה, הבריחה מאנטיוכוס.
הפעילות תהיה פתוחה לציבור לאורך חג החנוכה החל מה-12.12 ועד ה24.12 ועלות הכניסה לפעילות היא 85 ₪ (החל מ-2 משתתפים ומעלה)

במקום 2 חדרי בריחה :
אסקייפ רום לאוהבי המוסיקה – צלילי הרגאי האחרונים – בוב מרלי התקליט האבוד
רשת BBC חשפה במהלך ראיון עם אלמנתו של בוב מרלי שישנו אלבום נוסף עליו עבד בוב בימיו האחרונים.התקליט מעולם לא פורסם מכיוון ואיש לא הצליח למצוא אותו, עד עכשיו.האם לך יש את הכישורים כדי לאתר את האבדה, או שמא האלבום האחרון של בוב מרלי יישאר תעלומה לא פתורה?
אקטיז רום לכולם – צוללים למעמקים – בוב ספוג (מיוחד לילדים)
לאנשי הים ממתינה הרפתקה המתרחשת אי שם במעמקים. מסעדת "הסרטן הפריך" ספגה שתי אבדות חמורות וכעת מר קראב חייב צוות מיומן. אשר יעזור לו להחזיר את המתכון הסודי ואת הספוג הצהוב היחידי שיכול להפוך קציצת סרטנים – גם בלי שכר. האם החבורה שלך מסוגלת לעמוד באתגר ולהציל את מסעדת "הסרטן הפריך" בזמן?

אסקיפ לנד, המוסכים 22, חיפה
פתוח כל יום מ-9:00
טלפון לבירורים והזמנות -  04-870-0000
או באתר - http://escapeland.co.il/

תגובה 1:

  1. היינו בחדר של בובספוג היה נחמד מאוד! יש עוד חדרים מעולים בחיפה יש את חדר שר הטבעות היינו עם כול המשפחה בחג והיה מעולה הנה קישור http://www.questroom.co.il/

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.