header 2

יום שלישי, 5 בדצמבר 2017

תוצאות המחקר השנתי: העובדים הם שמניעים את המהפכה הדיגיטלית בארגונים


87% מהמנמ"רים מאמינים כי עובדים שהועצמו על ידי הטכנולוגיה  יתרמו לצמיחת הרווחים בשיעור של 5% במהלך שלוש השנים הבאות

חברת VMware, המנהיגה העולמית בתשתית הענן ובניידות העסקית, מפרסמת היום את הדוח השנתי שלה בנושא  חדירתן של טכנולוגיות דיגיטליות  לסביבת העבודה  והשפעתן ועל הארגונים. הדוח חושף כי עובדים  שקיבלו גישה רבה יותר ליישומים שהם מעדיפים, גילו נכונות בשיעור של פי חמישה לחשוף שיפורים בפריון שלהם  וחסכו   16%  מהזמן  שנדרש לביצוע תהליכים ידניים.

המחקר בוצע בשיתוף עם Forbes Insights במהלך ספטמבר 2017 בקרב 2,158 מנמ"רים ומשתמשי קצה עסקיים ב-16 מדינות ברחבי העולם (1,107 מהם באזור EMEA),  ממחיש  כי מנמ"רים מכירים בכוח הביצועי של הטכנולוגיות הדיגיטליות ושל היישומים  הנמסרים לשימוש עובדיהם . בהקשר זה  נמצא כי העובדים שהועצמו דיגיטלית סבורים שאפליקציות תורמות מאוד להאצת תהליך קבלת ההחלטות שלהם – בשיעור של פי שתיים בהשוואה לעובדים המפעילים כלים מסורתיים.  (77%  לעומת 37% ).

על פי המחקר, להעצמה דיגיטלית זו יש השפעה ישירה על ביצועי הארגון; ברוח זו סבורים 89% מהמנמ"רים שרואיינו כי העובדים המועצמים דיגיטלית יתרמו לגידול ברווחי הארגון בשיעור של 5% בשנה בשלושת השנים הקרובות.  יישומים מאפשרים לעובדים גם לשתף פעולה ביניהם (בשיעור של 15% יותר לעומת עובדים המשתמשים בכלי עבודה מסורתיים). יתירה מכך,  אחד מתוך כל חמישה יישומים שבהם משתמשים בארגון  מוטמע ביוזמת  העובדים עצמם.

"אחת המהפכות המרכזיות שהתחוללו בארגונים הייתה ההגירה של טכנולוגיות עוצמתיות לידי העובדים, כאשר יישומים הפכו  למרכיב קריטי מיום העבודה ומהיכולת שלהם לבצע את התפקיד שלהם בחוכמה", אמר דנקן גרינווד, סמנכ"ל למחשוב משתמשי קצה ב-VMware EMEA. "בעוד שארגונים מחפשים אחר היתרון התחרותי באמצעות הטכנולוגיה, היכולת לספק לעובדים את המידע בנקודה שבה הם צריכים אותו, ביחד עם תרבות הנשענת על אמון, נגישות ושיתוף פעולה הם הכרחיים למעורבות ויעילות של העובדים".

עובדים שהועצמו באמצעות הטכנולוגיה ייטו להגדיר את מקום העבודה שלהם כמנהיג של  טרנספורמציה דיגיטלית בשיעור כפול לעומת עובדים אחרים (47%  לעומת 20%). בנוסף, הם יגדירו את החברה כמקום עבודה נחשק בשיעור של פי ארבעה בהשוואה לעובדים שלא הועצמו דיגיטלית (51% אחוז לעומת 13%).

גרינווד מסכם כי "יישומים עסקיים ופתרונות שמסייעים ליעילות מניעים את העובדים להשיג יותר מאי פעם ולקבל החלטות המבוססות על מידע ועל אפליקציות שיש להם גישה אליהם. זמינות של יישומים גורמת להבדל בביצועים. ארגונים צריכים לקחת בחשבון שיישומים עוזרים להניע שינוי בסיסי ביום העבודה".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.