header 2

יום שישי, 3 בנובמבר 2017

הטאבלט הבטוח במהותו עם היקף האישורים הנרחב ביותר בעולם מרחיב את השוק במזרח היכון

אייג'קס טכנולוגיות תחתים מפיצים חדשים ותודיע על האישור שקיבלה במדינה ה-50 ב-ADIPEC 2017
דובאי, איחוד האמירויות, 2 בנובמבר 2017, (GLOBE NEWSWIRE) :
Aegex Technologies LLC, היצרנית של טאבלט ה-Windows Zone 1 הבטוח במהותו עם היקף האישורים הנרחב ביותר בעולם לנפט וגז, מתכוונת להודיע על האישור שקיבלה במדינה ה-50 במהלך תערוכת וכנס הנפט הבינ"ל של אבו דאבי (ADIPEC), 13-16 בנובמבר באבו דאבי, איחוד האמירויות. אייג'קס מחפשת שותפים במזרח התיכון ותחתים משווקים ומפיצים חדשים במהלך האירוע.
אייג'קס מציגה בדוכן 11328 אולם 11 בטרקלין של הביתן ההולנדי ב-ADIPEC ומבקשת ממשווקים ומפיצים פוטנציאליים מעוניינים לבקר בביתן לשאול על שותפות. מוצרים של אייג'קס יוצגו גם בביתן 13070 של מיקרוסופט ובביתן 13050 של אולסופט. לאייג'קס יש רשת של שותפי הפצה ברחבי העולם אבל היא מחפשת שותפים במיוחד באזור מועצת המפרץ לשיתוף פעולה והמזרח התיכון.
אייג'קס היא היצרנית של טאבלט ה-Windows 10 הבטוח במהותו עם אישורים גלובליים הראשון עבור אזורים מסוכנים  Zone 1/Division 1. הטאבלט aegex10 IS משמש לתקשורת ונתונים בזמן אמת בתעשיות הנפט והגז, הכימיקלים ותעשיות מסוכנות אחרות שבהן מותר רק ציוד "בטוח במהותו" שתוכנן במיוחד ולא יגרום לפיצוץ. ל-aegex10 יש אישורים ל-IECEx/ATEX Zone 1, CSA 22.2 ו-UL Class I, II, III Division 1.
ל-aegex10 יש עכשיו אישורים לשימוש ב-49 מדינות, והאישור ה-50 צפוי עד סוף השנה, ויהפוך את טאבלט ה-Windows 10 לטבלט עם המספר הרב ביותר בעולם של אישורי Zone 1/Division 1.
aegex10, טאבלט ה-Windows Zone 1 הכי קל משקל ומשתלם בעולם, הוא הבסיס לאינטרנט של הדברים תעשייתי במקומות מסוכנים, כי המשתמשים יכולים לטפל בנתוני זמן אמת מתוך האזורים הכי מסוכנים של הפעילות שלהם. קישוריות מבוססת ענן כזאת משפרת את הבטיחות, היעילות והציות ומפחיתה את הסיכון, והתוצאה היא פחות זמן השבתה ופעילות ממוטבת.
אייג'קס הוזמנה להציג את הפתרון שלה בטרקלין של האיגוד ההולנדי של ספקי נפט וגז (IRO)  בביתן Holland + You במשך תערוכת וכנס ADIPEC שמושכים יותר מ-100,000 משתתפים וכוללים יותר מ-2,000 חברות מציגות שמשרתות את תעשיית הנפט והגז.
לפרטים נוספים התקשרו עם אייג'קס.
אודות Aegex Technologies, LLC
אייג'קס טכנולוגיות מספקת פתרונות מובייל והאינטרנט של הדברים בטוחים במהותם למקומות מסוכנים בתעשיות הנפט וגז, כימיקלים, תרופות, בטיחות הציבור ותעשיות אחרות עם סביבות נפיצות בפוטנציה. פלטפורמת המובייל המאוחדת של אייג'קס מאפשרת לארגונים להתאים ספציפית את הטבלטים 10.1 אינטש בטוחים במהותם Windows 10 שלנו באמצעות תוכנה ארגונית ויישומים ספציפיים לתעשייה כדי לטפל בנתוני זמן אמת מתוך האזורים הכי מסוכנים של הפעילות שלהם.
המטה העולמי של אייג'קס נמצא באטלנטה, ג'ורג'יה, ארה"ב. יש לה גם מטה אירופי ברוטרדם, הולנד, אתרי הנדסה וייצור בהונגריה ומשרדי מכירות בסאותהמפטון, בריטניה ובדובאי, איחוד האמירויות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.