header 2

יום שני, 27 בנובמבר 2017

לייטברידג' ו-AREVA חותמות על שלושה הסכמים כדי לקדם מייד פיתוח של דלק



רסטון, וירג'יניה 26 בנובמבר 2017, (GLOBE NEWSWIRE):
לייטברידג' Lightbridge Corporation (NASDAQ:LTBR) ו-AREVA NP חתמו על שלושה הסכמים מחייבים שמאפשרים לחברות לקדם מייד את הפיתוח של טכנולוגיית הדלק המתכתי החדשנית של לייטברידג' ולהגן על כל הקניין הרוחני הקשור כשהן מגבשות סופית את המיזם המשותף שלהן. לייטברידג' היא חברה אמריקנית שמפתחת דלק גרעיני ו-AREVA NP היא מובילה בתחזוקה ותדלוק של צי הכורים של היום וקידום העתיד של האנרגיה הגרעינית.
שלושת ההסכמים כוללים הסכם שירותי מחקר ופיתוח, הסכם בעלות משותפת ונספח קניין רוחני. הסכמים אלה הם חלק אינטגרלי מהמיזם המשותף שנהגה ומתעדים את ההסכם הסופי על זכויות קניין רוחני. השקת המיזם המשותף צפויה ברבעון הראשון של 2018.
טכנולוגיית הדלק החדשנית של לייטברידג' מיועדת לשפר משמעותית את הנתונים הכלכליים והבטיחות של תחנות כוח גרעיניות חדשות וקיימות. ההסכמים החדשים מסדירים פעילויות מחקר ופיתוח משותפות ובעלות על קניין רוחני, כולל הענקת זכויות שימוש על בסיס תמלוגים בקניין רוחני קיים ובעלות משותפת (על בסיס 50-50) על קניין רוחני חדש כתוצאה מפעילויות פיתוח דלק משותפות עתידיות.
סת גריי, נשיא ומנכ"ל לייטברידג', אמר: "בכל יום שעובר, הקריאה לפתרונות חדשניים לשיפור הנתונים הכלכליים והתחרותיות של האנרגיה הגרעינית רק נעשית קולנית יותר. ההסכמים שהודענו עליהם היום מאפשרים לנו לקדם מייד את הפיתוח של הדלק המתכתי החדשני של לייטברידג' והם הצעד הקונקרטי הראשון להפקת ערך כספי מהקניין הרוחני שלנו. טכנולוגיית הדלק החדשנית של לייטברידג' מיועדת להפוך כורים קיימים להרבה יותר תחרותיים מול מקורות אנרגיה אחרים, וזה נחוץ עכשיו יותר מאי פעם כי אנחנו רואים תחנות גרעיניות בארה"ב שמנוהלות היטב נסגרות מוקדם ופרויקטי בנייה חדשים מבוטלים".
גארי מיניוניה, נשיא ומנכ"ל AREVA Inc., אמר: "ההסכמים האלה הם צעד חשוב קדימה בהקמת המיזם המשותף שלנו עם לייטברידג' להבאת טכנולוגיית הדלק המתכתי המתקדמת שלה לשוק. שותפויות כמו זאת חיוניות כדי להבטיח שלמתקני האנרגיה הגרעינים של היום יהיו הטכנולוגיות שנחוצות להם כדי לפעול ביעילות עוד עשרות שנים והם יוכלו להמשיך לספק חשמל דל פחמן ואמין שנחוץ".
ליונל גייף, סגן נשיא פעיל בכיר של יחידה העסקית דלק ב-AREVA NP, אמר: "הסדרים אלה סוללים את הדרך להאצת התכנון, הרישוי ועבודות הייצור. הצוותים והמומחים שלנו מההנדסה והייצור מגויסים במלואם ונלהבים מאוד מהפרויקט הזה. אנו מצפים להצגה של מכלולי בדיקת עופרת של הטכנולוגיה המבטיחה הזאת. אני גאה מאוד לראות צוות בינ"ל, מאירופה ומארצות הברית, משולב במלואו ועובד יחד עם הצוות של השותפה שלנו לייטברידג'".
ב-6 בספטמבר 2017 לייטברידג' ו-AREVA Inc. (AREVA NP בצפון אמריקה) הודיעו על הסכם כוונות מחייב, שיהווה את הבסיס להסכם ההפעלה של המיזם המשותף. ההסכם הסופי צפוי להיחתם ברבעון הרביעי של 2017 ויקים את המיזם המשותף.
מאז 2011 לייטברידג' קיבלת משוב בעל ערך על הפיתוח של טכנולוגיית הדלק שלה באמצעות הוועדה המייעצת על דלק של חברות השירותים הציבוריים הגרעיניות, שכוללת ארבע חברות שירותים ציבוריים גרעיניות אמריקניות מובילות. לייטברידג' גם חתמה על מכתב כוונות עם חברת שירותים ציבוריים אמריקנית להדגמת הדלק שלה בתחנת כוח גרעינית מסחרית.
אודות AREVA NP
AREVA NP היא שחקנית בינ"ל גדולה בשוק האנרגיה הגרעינית שמתמקדת בתכנון, בנייה, תחזוקה וקידום של הצי הגרעיני הגלובלי. בצפון אמריקה AREVA NP (AREVA Inc.) משלבת מובילות אמריקנית וקנדית כדי לספק פתרונות חדשניים וטכנולוגיות מוסיפות ערך כדי לתמוך בתפעול של הצי הגרעיני המסחרי ולהתכונן לדור הבא של תחנות כוח גרעיניות. תוך ניצול המומחיות של 2,300 העובדים שלנו בצפון אמריקה, AREVA NP עוזרת ללקוחותיה לשפר את הבטיחות והביצועים של תחנות הכוח הגרעיניות שלהם ולהשיג את היעדים הכלכליים והחברתיים שלהם.
הצטרפו לשיחה על האנרגיה עם AREVA Inc. בטוויטר: @AREVA_NP_US, פייסבוק: AREVAinc וערוצי המדיה החברתית האחרים שלנו.
אודותLightbridge Corporation
לייטברידג' (NASDAQ:LTBR) היא חברת פיתוח טכנולוגיות דלק גרעיני שהמטה שלה ברסטון, וירג'יניה, ארה"ב. החברה מפתחת טכנולוגיות דלק גרעיני קנייניות מהדור הבא לכורים קיימים ועתידיים. הטכנולוגיה משפרת משמעותית את הנתונים הכלכליים והבטיחות של האנרגיה הגרעינית, ופועלת בטמפרטורה שנמוכה בכ-1000° C מדלק סטנדרטי. לייטברידג' המציאה, רשמה פטנט ואימתה באופן בלתי תלוי את הטכנולוגיה, כולל הדגמה מוצלחת של הדלק בכור מחקר עם תוכניות לטווח הקרוב להדגים את הדלק בתנאים של כור מסחרי. החברה הרכיבה צוות פיתוח ברמה עולמית שכולל ותיקים מיצרני דלק גלובליים מובילים. ארבע חברות חשמל גדולות שמייצרות כמחצית מהאנרגיה הגרעינית בארה"ב כבר מייעצות ללייטברידג' לגבי הפיתוח והיישום של הדלק. החברה פועלת במודל של מתן רישיונות ותמלוגים, מאומת באופן בלתי תלוי ומבוסס על החשמל המוגדל שמיוצר על ידי דלק שתכננה לייטברידג' ותשואה על השקעה גבוהה של המפעילים של כורים קיימים וחדשים. את היתרונות הכלכליים מגדילים עוד אשראי הפחמן העתידי הצפוי שזמין במסגרת תוכנית החשמל הנקי. לייטברידג' גם מספקת שירותי ייעוץ מקיפים לתוכניות גרעיניות מבוססות ועולות על בסיס פילוסופיה של שקיפות, אי הפצה, בטיחות ומצוינות תפעולית. למידע נוסף, בקרו באתר: www.ltbridge.com.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.