header 2

יום שני, 27 בנובמבר 2017

יריד 'בעל הבאדג'ט השתגע' חוזר



קונים וזוכים: 4 ימים של הנחות ענק על מגוון רכבים בהיקף של  עד 50% ממחיר המחירון!

הנחה של עד 25,000 ₪ לרכבים חדשים

חברת באדג'ט חוזרת ביריד מכירת רכב הגדול ביותר השנה, 'בעל הבאדג'ט השתגע', המציע  מגוון רכבים של היצרנים המובילים בהנחות ענק ובמחירים המוגדרים כ"שוברי שוק", המגלמים הנחות של עד 50% ממחיר המחירון. כמו כן, ניתן יהיה לקבל עד 100 אחוזי מימון וטרייד אין במחיר מחירון!

זאת השנה הרביעית בה מתקיים יריד 'בעל באדג'ט השתגע' והשנה ייערך ב- 5 סניפים עיקריים: הסניף המרכזי והגדול בקריית שדה התעופה ( AIRPORT CITY) ,  בירושלים, באר שבע, אשדוד וחיפה.  היריד יתקיים בין התאריכים 8-5 לדצמבר.

ירון בר, מ. מנכ"ל באדג'ט: "ירידי בעל הבאדג'ט השתגע הם הזדמנות מצוינת לרכישת רכבים היות והם מספקים מעטפת כוללת במקום אחד שבו הלקוח יכול לקבל גם הצעת מחיר מצוינת, גם מימון, גם אחריות מורחבת, גם טרייד אין וגם הטבות חד פעמיות שלא יחזרו על עצמן. כמו בכל  שנה, אנחנו משתדלים להביא בשורה חדשה ללקוחותינו והשנה גם ברכבי 0 ק"מ. אני מזמין את הצרכנים ולקוחותינו לבוא ולקנות רכבים בסניפי היריד, כמו בכל שנה".


חברת באדג'ט היא חברה בינלאומית עם 20 סניפי שרות בארץ המעניקה מגוון אפשרויות להשכרת רכב ללקוחות פרטיים ועסקיים, ליסינג, מכירת רכב והשכרת רכב בחו"ל במגוון רחב של תכניות עפ"י צרכי הלקוח.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.