header 2

יום רביעי, 2 בספטמבר 2020

אנדרסן גלובל מחזקת את הנוכחות במזרח אפריקה; מוסיפה חברת שיתוף פעולה בבורונדי

 

סן פרנסיסקו, 1 בספטמבר 2020, (BUSINESS WIRE):

 

אנדרסן גלובל ממשיכה להרחיב את הפלטפורמה שלה במזרח אפריקה באמצעות הסכם לשיתוף פעולה עם CN & Associates מבורונדי, ומוסיפה כיסוי ג"ג בשוק חשוב כשהארגון ממשיך לבנות את הפלטפורמה המקיפה שלו באזור.

 

CN & Associates, חברה שמורכבת כולה מנשים, הוקמה על ידי השותפה המנהלת קריטס ניונזימה ומתמקדת במתן שירותים משפטיים בתחומים של תאגידים, בנקאות, נדלן, קניין רוחני, רכש ציבורי, עבודה, גירושין, מיסים, ליטיגציה וזכויות אדם עם דגש על מגדר, ענייני ילדים והערכת תוכניות ופרויקטים. החברה עוזרת לאנשים ועסקים, מתאגידים בינ"ל וארציים ועד לארגונים ללא כוונת רווח מקומיים.

 

"אנחנו מתגאות במחויבות שלנו לאחריות ומחפשות תמיד דרכים חדשות לתת תוצאות ופתרונות ללקוחות שלנו", אמרה קריטס. "עכשיו כשביססנו מוניטין חזק באזור, אנחנו רוצות לחזק את היצע השירותים שלנו. שיתוף פעולה עם אנדרסן גלובל יאפשר לנו לפעול כחנות הכל במקום אחד ולספק ללקוחות שלנו את המשאבים של חברה גלובלית".

 

"הצוות ב-CN & Associates מביא עומק נוסף לצוות שלנו באפריקה ומחזק את הנוכחות והיכולות שלנו בבורונדי", אמר מרק וורסאץ, היו"ר של אנדרסן גלובל והמנכ"ל של אנדרסן. "קריטס וצוות עורכות הדין המיומנות שלה מספקות ללקוחות פתרונות הטובים מסוגם ומפגינות מחויבות לאי תלות ושקיפות. הן, יחד עם החברות החברות שלנו וחברות שיתוף פעולה אחרות באזור, מחויבות לגישה המשולבת שלנו לספק שירותי מיסים ומשפט באופן חלק".

 

Andersen Global היא איגוד בינ"ל של חֶבְרות חבֵרות עצמאיות ונפרדות מבחינה משפטית שכוללות מומחי מיסים ומשפט ברחבי העולם. לאנדרסן גלובל, שהוקמה ב-2013 על ידי החֶבְרה החֲבֵרה האמריקנית Andersen Tax LLC , יש עכשיו יותר מ-5,000 אנשי מקצוע בכל העולם ונוכחות ביותר מ-194  מקומות באמצעות החֶבְרות החבֵרות וחֶברות שיתוף הפעולה שלה.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.