header 2

יום חמישי, 10 בספטמבר 2020

מאמצי התמיכה בקוביד-19 של Mary Kay Inc מתמקדים באוכלוסיות של אינדיאנים שנפגעו באופן לא פרופורציונלי באמצעות הרשת של שירות הבריאות האינדיאני

דאלאס, 9 בספטמבר 2020, (BUSINESS WIRE):

 

מוקדם יותר השנה, במאמץ לעזור להאט את ההתפשטות של מגיפת קוביד-19 ולתמוך בעובדים בחזית, Mary Kay Inc הודיעה שהיא תתרום קרוב ל-10 מיליון דולר בתמיכה כספית והפצה בקהילות בהן היא פועלת ברחבי העולם. העולם ממשיך להיאבק בנגיף, ו-Mary Kay הגדילה את המחויבות הזאת ליותר מ-10 מיליון דולר והיא גם מרחיבה את השותפויות שלה עם ארגוני תמיכה כשהמטרה היא אותן אוכלוסיות שנפגעו באופן לא פרופורציונלי מקוביד-19.

 

אחת האוכלוסיות האלה היא אומת הנבאחו, ששיעור המקרים של קוביד-19 לנפש בה מהגבוהים ביותר בארצות הברית. אומת הנבאחו משתרעת על שטח של 25,000 מיילים רבועים באריזונה, ניו מכסיקו ויוטה, ובערך 244,000 איש רואים בה את ביתם. שיעור ההידבקות של הקהילה גבוה לעומת רוב הקהילות ויש קרוב ל-10,000 מקרים מאומתים של קוביד-19.

 

"מאמצים גדולים ומקיפים לעזור להילחם בנגיף חשובים -- ומשפיעים -- אבל אנחנו גם חייבים להתמקד בקהילות הכי פגיעות שלנו", אמר דייוויד הול, יו"ר ומנהל כללי, Mary Kay Inc.. "אין ספור הסיפורים על משפחות שנפגעו באוכלוסיית האמריקנים הילידים הנהדרת של ארצנו מזעזעים. אנו מקווים שארגונים ימשיכו לתמוך בשירות הבריאות האינדיאני כדי שעובדים בחזית יוכלו לעצור בביטחה את ההתפשטות ולהעניק טיפול לאלה שכבר נדבקו בנגיף".

 

Mary Kay תרמה קרוב ל-75,000 מכשירים לחיטוי ידיים לשירות הבריאות האינדיאני (IHS), יחידה תפעולית בתוך משרד הבריאות ושירותי אנוש של ארה"ב. IHS אחראי לספק שירותי רפואה ישירים ושירותי בריאות הציבור לאנשים המשתייכים לשבטים של אמריקנים ילידים המוכרים על ידי הממשלה הפדרלית ולאנשים ילידי אלסקה. הרשת היא ספקית הטיפול הרפואי ותומכת הבריאות הפדרלית העיקרית לאנשים אינדיאנים, ומספקת מערכת מקיפה של מתן שירותי בריאות לבערך 2.6 מיליון אינדיאנים וילידי אלסקה המשתייכים ל-574 שבטים שמוכרים על ידי הממשלה הפדרלית ב-37 מדינות. המכשירים לחיטוי ידיים שנתרמו שימשו כדי לצייד 26 בתי חולים, 59 מרכזי בריאות ו-32 תחנות בריאות ברשת הכלל ארצית של IHS.

 

החברה גם סיפקה מכשירים לחיטוי ידיים למרכז הרפואי האינדיאני גאלאפ (GIMC) כדי לעזור לתמוך במאמצים שלהם ליצור ערכות לשמירה על היגיינה בבית ולקדם בריאות באמצעות חומר חינוכי. צוות ההיענות הקהילתית של GIMC מתקנן את ההפצה של קידום בריאות וחומרי היגיינה בנקודות גישה לחולים כמו אתרי בדיקות היבדק וסע. קידום הבריאות יתבצע באמצעות שיחות אישיות עם אנשי מקצועות הרפואה והפצה של מידע כתוב שקיים באנגלית ובנבאחו.

 

"שירות הבריאות האינדיאני, יחד עם הארגונים האינדיאנים השבטיים והעירוניים השותפים שלנו, מספקים שירותים חיוניים בנסיבות יוצאות דופן", אמר המנהל של IHS אדמירל משנה מייקל ד. וויקי. "מכשיר לחיטוי ידיים הוא משאב חשוב לעצירת ההתפשטות של קוביד-19.  אנחנו אסירי תודה על התרומה הזאת ועל כל התרומות שאנו מקבלים ממקורות שונים. הם מחוללים שינוי של ממש ביכולת שלנו לשרת טוב יותר את הקהילות שלנו ולמלא את המשימה של IHS להעלות את הבריאות הגופנית, הנפשית, החברתית והרוחנית של האינדיאנים וילידי אלסקה בזמן המגיפה הזאת".

אודות Mary Kay

מרי קיי אש, אחת מהמנפצות המקוריות של תקרת הזכוכית, הקימה את חברת הקוסמטיקה שלה לפני יותר מ-56 שנים עם שלוש מטרות: להציע הזדמנויות מתגמלות לנשים, לספק מוצרים שאי אפשר לעמוד בפניהם ולהפוך את העולם למקום טוב יותר. החלום הזה פרח לחברה של מיליארדי דולרים עם מיליוני מוכרות עצמאיות בקרוב ל-40 מדינות. Mary Kay מוקדשת לחקר המדע שמאחורי היופי ולייצור מוצרים לטיפוח לעור, קוסמטיקה צבעונית, בשמים ותוספי תזונה בחזית הקידמה. Mary Kay מחויבת להעצים נשים ואת המשפחות שלהן על ידי שותפויות עם ארגונים מרחבי העולם, להתמקד בתמיכה במחקרי סרטן, להגן על שורדות של אלימות במשפחה, ליפות את הקהילות שלנו ולעודד את הילדים שלנו ללכת בעקבות החלומות שלהם. החזון המקורי של מרי קיי אש ממשיך לזהור -- שפתון אחרי שפתון. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.marykay.com.

אודות שירות הבריאות האינדיאני

 

IHS, סוכנות של משרד הבריאות ושירותי אנוש של ארה"ב, מספק מערכת מקיפה של מתן שירותי בריאות לבערך 2.6 מיליון אינדיאנים וילידי אלסקה שמשתייכים ל-574 שבטים שמוכרים על ידי הממשלה הפדרלית ב-37 מדינות. תעקבו אחרי הסוכנות באמצעות מדיה חברתית: Facebook, Twitter, LinkedIn.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.