header 2

יום רביעי, 2 בספטמבר 2020

ArrowSphere של Arrow Electronics נבחרה על ידי טלנור כפלטפורמת תיווך עננים אסטרטגית מרובת רמות

 

ArrowSphere מספקת פתרון גמיש ומדרגי לטלנור באזור סקנדינביה שיספק צמיחה טכנולוגית חדשה בשוק התקשורת של עסקים קטנים ובינוניים

 

 

סנטיניאל, קולורדו, 1 בספטמבר 2020, :BUSINESS WIRE)

 

ספקית הטכנולוגיה הגלובלית Arrow Electronics, Inc. (NYSE:ARW) הודיעה היום שספקית התקשורת הנורווגית טלנור בחרה את ArrowSphere כפלטפורמת התיווך מרובת העננים האסטרטגית שלה. בעבודה עם ארו, טלנור יכולה לנהל קטלוג ייחודי של מוצרי ענן דרך ArrowSphere כולל פתרונות תשתית כשירות, פלטפורמה כשירות ותוכנה כשירות, והיא מספקת בהתחלה Microsoft 365, IBM MaaS360 ו-7P MDM ללקוחות ערוצים וגם למשתמשי קצה בנורווגיה, שוודיה ודנמרק.

 

ArrowSphere מציעה לטלנור את האפשרות ליצור תזרימי הכנסות חדשים באמצעות הספקת מוצרי ענן לעסקים קטנים ובינוניים. ArrowSphere תעניק לטלנור הזדמנויות צמיחה חשובות, כמו שירותים חדשים בתחומים של פתרונות בינה מלאכותית והאינטרנט של הדברים. טלנור תוכל לצרף את ההצעות ופתרונות התוכנה שלה בתוך הקטלוג של שירותי הענן.

 

"טלנור היא מאמצת מוקדמת בענף התקשורת שהכירה ביתרונות של שירותי ענן משולבים דרך ArrowSphere ללקוחות ערוצים וגם למשתמשי קצה. ArrowSphere מספקת דרך משתלמת עם מעט תחזוקה לספק תוכנה ויישומים עם ערך מוסף שעוזרים לעסקים קטנים עד בינוניים לגדול", אמר הנריק רסטינג-יפסן, סגן הנשיא של עסקי פתרונות מחשוב ארגוניים, סקנדינביה ומזרח אירופה של ארו. "פלטפורמת תיווך העננים היא חלק קריטי מאסטרטגיית העננים של טלנור לבצע אוטומציה של הספקת פתרונות ענן וניהול הלקוחות שלה. הגמישות, מדרגיות ואפשרויות השילוב העמוקות של ArrowSphere היו המפתח לעמידה בציפיות של טלנור ולבניית התשתית שתתמוך בצמיחה של הענן של טלנור".

 

"ArrowSphere מציעה לטלנור שיטה יציבה ומשתלמת להספקת יישומי תוכנה שמתארחים בענן של המפיצים והלקוחות שלנו, ומאפשרים לנו לספק לעסקים קטנים ובינוניים את הפתרונות שהם רוצים כדי להגדיל את העסק שלהם, שמסופקים על ידי ספקית תקשורת אמינה", אמר סטיאן אלפנס, יועץ פלטפורמות, טלנור נורווגיה. "הלקוחות שלנו מקבלים את התוכנה שהם צריכים באופן חלק וזה אומר שהעבודה עם ארו הייתה קלה. ברחבי אזור סקנדינביה הגדלנו מאוד את המנויים ל-ArrowSphere מאז שהתחלנו, ואנחנו מצפים לעסקים העתידיים שלנו עם ארו שיכללו מוצרים ופתרונות נוספים".

 

ArrowSphere מאפשרת לערוץ דרך מהירה ויעילה להציע מחיר, להזמין, לנהל, לנתח ולשלוח חשבון על מגוון רחב של פתרונות ענן. עם חווית המשתמש והפונקציות המשופרות שלה, הפלטפורמה תוכננה לייעל את הקשר בין ספקי שירותי ענן ומשתמשי הקצה. צוות ArrowSphere ייעודי עוזר ללקוחות לנהל את כל זרימת העבודה ותומך בלקוחות ערוצים בבנייה וההגדלה של פרקטיקת הענן שלהם.

 

אודות Arrow Electronics

 

Arrow Electronics מכניסה חידושים עבור יותר מ-175,000 יצרני טכנולוגיה וספקי שירותים מובילים. עם מכירות של 29 מיליארד דולר ב-2019, ארו מפתחת פתרונות טכנולוגיה שמשפרים את העסקים וחיי היומיום. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר fiveyearsout.com.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.