header 2

יום ראשון, 7 באפריל 2019

מותג האופנה הספרדי DESIGUAL מצטרף לאתר הקניות של קבוצת עזריאלי AZRIELI.COM אשר ימכור את מוצריו באופן בלעדי


רשת DESIGUAL מרחיבה את תחום מכירתה וחתמה על הסכם ארוך טווח עם קניון עזריאלי, אשר ימכור באופן בלעדי באתר את מוצריו ויעניק 30% הנחה על מגוון פריטים לכבוד ההשקה

במסגרת שיתוף הפעולה אתר עזריאלי.קום יציע למכירת אונליין באופן בלעדי את המגוון הרחב של המותג עם מוצרי אופנה המוצעים לקהל הישראלי.  כמו כן, לרגל ההשקה האתר יציע 30% הנחה על מגוון פריטים מהקולקציה החדשה.

אתר הקניות של קבוצת עזריאלי ממשיך להרחיב את תחום האופנה באתר וחתם על שיתוף פעולה ארוך טווח עם המותג הספרדי Desigual המציע תמהיל של אלפי מוצרים הכוללים בגדים ואביזרים לנשים, גברים וילדים.

לדברי רונן שמיר, מנכ"ל אלפא קוסמטיקה : "כמותג אופנה בינלאומי מוביל שממשיך לפתוח חנויות ולהתרחב חיפשנו פלטפורמה דיגיטלית שמתאימה לצרכי המותג ושתוכל למנף את המכירות לקהלי יעד נוספים. אנו שמחים להצטרף למשפחת AZRIELI.COM ולהעניק ללקוחותינו היצע רחב ואופנתי במחירים נגישים. אנו שמחים על הצטרפותנו לאתר הסחר עזריאלי.קום, וגאים שמהלך זה ייצג את הרצון להמשיך ולהרחיב את קהל היעד שלנו ובנוסף בזכות מהלך זה יינתן שירות נוח ואיכותי המשרת את צרכי הלקוחות."

עופר ירום, מנכ"ל עזריאלי.קום הוסיף במעמד חתימת ההסכם: "אנו מברכים על הצטרפות מותג Desigual לאתר אשר יביא אתו משב רוח רענן. אנו שוקדים כל העת על תמהיל מוצרים רחב ואיכותי במקום אחד,  מתחם ווירטואלי המאגד בתוכו את כלל המוצרים המובילים בארץ ובעולם במחירים אטרקטיביים"

אודות DESIGUAL

מותג האופנה הבינלאומי נוסד בשנת 1984 בברצלונה. המותג מאופיין במקוריות ובאופי הייחודי של יצירותיו. מאופיין בחשיבה אופטימית ואותנטית, המותג דוגל בהלבשה של אנשים אשר רוצים להציג את הגרסה הטובה ביותר של עצמם. בחברה מועסקים 4,200 עובדים, עם נוכחות המותג במעל ל-100 מדינות באמצעות 13 ערוצי הפצה ומעל 500 חנויות פיזיות.

תמהיל הפריטים במותג כולל בגדים ואקססוריז לנשים, גברים וילדים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.