header 2

יום שבת, 20 באפריל 2019

סול-ג'ל טכנולוגיות מודיעה על השתתפות בכנס משקיעים קרוב

נס ציונה, ישראל, 18 באפריל 2019 (GLOBE NEWSWIRE):
סול-ג'ל טכנולוגיות בע"מ (NASDAQ:SLGL) ("סול-ג'ל" או "החברה"), חברת דרמטולוגיה בשלב הקליני שמתמקדת בזיהוי, פיתוח ומסחור מוצרי תרופות ממותגות וגנריות לטיפול מקומי במחלות עור, הודיעה היום שההנהלה תשתתף ב-Class of 2018 Biotech IPOs Investor Day בחסות BMO  שיתקיים בניו יורק.
ד"ר אלון סרי-לוי, מנהל העסקים הראשי, יציג סקירה עסקית ועדכון על תוכניות צנרת הפיתוח של החברה ביום שישי, 26 באפריל בשעה 10:30 שעון החוף המזרחי.
שידור אודיו חי של המצגת יהיה זמן בחלק Investors/Events & Presentations באתר של סול-ג'ל טכנולוגיות בכתובת http://www.sol-gel.com/. גם השמעה חוזרת של השידור תהיה זמינה באתר הזה זמן קצר אחרי סיום האירוע במשך 30 יום.
סול-ג'ל היא חברת דרמטולוגיה בשלב הקליני שמתמקדת בזיהוי, פיתוח ומסחור מוצרי תרופות מקומיות ממותגות וגנריות לטיפול במחלות עור. צנרת המוצרים הפוטנציאלים הנוכחית של סול-ג'ל כוללת מוצרים פוטנציאלים ממותגים בשלבים מאוחרים שמנצלים את פלטפורמת טכנולוגיית המיקרו כימוס על בסיס סיליקה הקניינית שלנו, וכמה מוצרים פוטנציאלים גנריים בהתוויות רבות. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.sol-gel.com.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.