header 2

יום חמישי, 18 באפריל 2019

לרגל חגיגות המימונה המסורתיות, המסעדה היוונית השמחה "יאסו" מקיימת חגיגות מימונה באווירה יוונית


לרגל חגיגות המימונה המסורתיות, מסעדת "יאסו", המסעדה היוונית בניצוחו של השף אביב משה, תחגוג את ליל המימונה במסיבה באווירה יוונית עם מגשי קינוחים שיוגשו לאורחים במהלך הערב (ללא עלות), כשעליהם מתוקים שיוכנו במיוחד לחגיגות בעבודה יד: מופלטות, מרציפנים, עוגיות מרוקאיות, בקלאוות ועוד. המסעדה תקושט באווירה המימונה וברקע ינגן די ג'יי שירים באווירת החג.
בנוסף לחגיגות המימונה, יוגש במסעדה תפריט האוכל של המסעדה, עם מנות יווניות והרבה חמץ שיוסיפו לאווירת חגיגות המימונה ויתנו טוויסט יווני עם חומרי גלם ים תיכוניים, זיתים, שמן זית, גבינת פטה, לחם וירקות בלאדי.
מסעדת "יאסו", הממוקמת ברחוב הירקון בתל אביב,  הינה מסעדה בסגנון ים תיכוני יווני, בעלת טראסה יפהפייה המשקיפה על הים ומאפשרת ליהנות מהבריזה ולטעום אוכל יווני מעשה ידיו של שף אביב משה. מידי ערב המסעדה הופכת לטברנה יוונית עם מוזיקה והופעות של זמרים יוונים, שנותנים לארוחה אווירה שמחה ומיוחדת.


מסעדת "יאסו"
הירקון 105, תל אביב
שעות פתיחה: 19:00 עד אחרון הסועדים
03-6031719

אודות מסעדת "יאסו"
המסעדה היוונית השמחה "יאסו" הוקמה בשנת 2012 בניצוחו של השף המוערך אביב משה, מול חופי תל-אביב, בהשראת הטברנות היווניות. המסעדה מציעה תפריט של אוכל יווני קלאסי עם נגיעות מודרניות של השף, הופעות ומוסיקה יוונית ברקע המשרה אווירה כיפית ושמחה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.