header 2

יום חמישי, 11 באוקטובר 2018

פתרון מג'יק קיבל את הסמכת סאפ לאינטגרציה עם SAP HANA

פתרון האינטגרציה מאפשר לארגונים לבצע אוטומציה ואופטימיזציה של תהליכים עסקיים באמצעות יכולות אינטראופרביליות עם פתרונות סאפ

מג'יק תעשיות תוכנה, (ת"א: מג'יק; נאסד"ק: MGIC) הישראלית הודיעה כי פתרון האינטגרציה Magic xpi הוסמך על ידי מרכז האינטגרציה וההסמכה של סאפ (SAP ICC) כפתרון מורשה לאינטגרציה עם SAP S/4 HANA .

מג'יק מספקת ומפתחת פתרונות חכמים לפיתוח אפליקציות עסקיות ולאינטגרציית מערכות מבוססי Cloud ו-On-Premise. לחברה נוכחות בלמעלה מ-50 מדינות עם רשת גלובלית של שותפים עסקיים, בתי תוכנה, אינטגרטורים, יועצים ושותפי OEM, והיא בעלת שותפויות עסקיות עם יצרניות תוכנות IT מובילות, ביניהן גם SAP, salesforce.com, Oracle ו-IBM.

פתרון האינטגרציה של מג'יק Magic xpi מאפשר לבצע אופטימיזציה של תהליכים עסקיים המשלבים מערכות מובילות כגון ERP, CRM ומערכות פיננסיות וארגוניות אחרות בדרך יעילה ומהירה, באמצעות אוטומציה הנעשית על גבי פלטפורמה אחת, כגון אינטגרציית מערכות ERP ו-MES לשיפור תהליכי ניהול מלאי ולשיפור המענה לדרישות המשתנות של הלקוח, אינטגרציית מערכות ERP, CRM ו-eCommerce לתמיכה בצמיחה העסקית ויצירת בידול של חוויית המשתמש.

ההסמכה שהעניקה סאפ (SAP) כעת לפתרון האינטגרציה של מג'יק Magic xpi מבטיחה למשתמשיו כי הוא מסוגל להשתלב באופן חלק ומוכח עם פתרונות סאפ (SAP). האינטגרציה של Magic xpi עם SAP S/4 HANAמאפשרת אף להתחבר לכל מערכת או מקור מידע ולהציג נתונים של מערכות סאפ (SAP) באינטרנט ו/או במכשירים ניידים.

יובל לביא, סמנכ"ל טכנולוגיה וחדשנות במג'יק: "ההסמכה שהעניקה סאפ (SAP) ל-Magic xpi הינה חלק בלתי נפרד מהמחויבות של מג'יק כלפי לקוחותיה לספק מתאמי אינטגרציה מורשים עבור מגוון טכנולוגיות ופלטפורמות, המקצרים את זמני השחרור של תוכנות לשוק תוך תחזוקה ושדרוג הנעשים בקלות. בעידן הטרנספורמציה הדיגיטלית והחדשנות המתמשכת, המתאמים המובנים משמשים כאבני יסוד ומבטיחים זרימה רציפה של מידע ברחבי הארגון ואופטימיזציה של תהליכים עסקיים מקצה לקצה."


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.