header 2

יום רביעי, 17 באוקטובר 2018

מרחביה נכנסת להשקעות בחברות מו"פ וטכנולוגיה בתחום הקנאביס הרפואי

חברת ההשקעות בסטארטאפים מרחביה בוחנת השקעות בחברות מו"פ וטכנולוגיה בתחום הקנאביס הרפואי

"על רקע רפורמות בעולם המערבי, בעיקר בקנדה ובארה"ב וכן באירופה, באוסטרליה ובישראל, בהן ממשלות מבצעות שינויים רגולטוריים מרחיקי לכת בתחום הקנאביס הרפואי, אנו מאמינים כי תהליכים אלו מייצרים עבורנו הזדמנויות יוצאות דופן להשקעה בתחום בעל קצבי צמיחה גבוהים מאוד", אמר אלי ארד, מנכ"ל מרחביה

מרחביה אחזקות והשקעות (סימול: מראח), חברת השקעות ישראלית המתמחה בחברות צעירות בתחומי מדעי החיים, מודיעה על הרחבת פעילות להשקעות בתחום מו"פ של קנאביס רפואי. החברה תממש את יכולותיה בתחום בחינת השקעות במדעי החיים ובטכנולוגיה ומימוש מדיניות השקעה בתחום, וכן את קשריה הבינ"ל עם גופים מובילים גם בתחום הקנאביס הרפואי עם דגש על חברות מחקר ופיתוח.

מרחביה עדכנה כי היא מנהלת כיום מגעים עם מספר חברות להן יש פעילות מו"פ הקשורה לקנאביס רפואי.

אלי ארד, מנכ"ל מרחביה: "בכוונתנו להרחיב את פורטפוליו ההשקעות של מרחביה בתחום מדעי החיים גם לסקטור הקנאביס הרפואי – עם מיקוד בתחום המו"פ. מהלך זה הינו על רקע רפורמות בעולם המערבי, בעיקר בקנדה ובארה"ב וכן באירופה, באוסטרליה ובישראל, בהן ממשלות מבצעות שינויים רגולטוריים מרחיקי לכת בתחום הקנאביס הרפואי. אנו מאמינים כי תהליכים אלו מייצרים עבורנו הזדמנויות יוצאות דופן להשקעה בתחום בעל קצבי צמיחה גבוהים מאוד."

מרחביה היא חברה ישראלית המתמחה בביצוע השקעות בחברות הזנק צעירות ומבטיחות הפועלות בתחומים מובילים בעלי ביקוש גבוה במדעי החיים, וזאת בשילוב מוסדות רפואיים מובילים בעולם - ביניהם קליבלנד קליניק מארה"ב. חברות הפורטפוליו של מרחביה כוללות את חברת CDx (קליבלנד דיאגנוסטיקס. מוחזקת כ-8%), המפתחת שיטה לא פולשנית לאבחון מוקדם של סרטן מסוגים שונים, באמצעות הזיהוי בבדיקת דם של שינויים במבנה הסמן הביולוגי החלבוני IsoPSA, המצביעים על הימצאות מחלה. מרחביה התקשרה בהסכם לרכישת כ-6% בחברת  RMDY HEALTHהפועלת באחד השווקים הצומחים בעולם הרפואה RMDY הינה ספקית פתרונות רפואה דיגיטלית המאפשרת לארגונים בתחום הבריאות מעבר מהיר ויעיל ממתן שרותי רפואה מסורתיים ויקרים המבוססים על מפגש עם החולה, לרפואה דיגיטלית המאפשרת ניהול מרחוק והכוונה רציפה של מטופלים. בנוסף, מרחביה מחזיקה כ-7% בחברת קארדיאק-סנס (CardiacSense), המפתחת מכשור לביש לאיתור הפרעות בקצב הלב, המבוסס על שילוב ייחודי של טכנולוגיות נושאות פטנטים שפיתחה החברה לקריאת אותות אופטיים ולחישת תנועה, לחץ, טמפרטורה ועוד - המקנה למוצר את אמינותו הגבוהה, באמצעות ביטול קריאת אותות שגויה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.