header 2

יום ראשון, 28 באוקטובר 2018

ניוסטאר רוכשת את החוזים של לקוחות שירותי האבטחה של וריסיין


הרכישה כוללת את החוזים של לקוחות שירותי הגנת DDoS, חומת אש ל-DNS ו-DNS מנוהל ורקורסיבי

לונדון, 25 באוקטובר 2018, (BUSINESS WIRE):

ניוסטאר, Neustar®, Inc., ספקית אמינה ניטרלית של שירותי מידע בזמן אמת, הודיעה היום שהתקשרה בהסכם סופי עם VeriSign, Inc. לרכישת החוזים של לקוחות שירותי האבטחה של וריסיין. הרכישה כוללת את חוזי הלקוחות של שירותי ההגנה מפני התקפות מניעת שירות מבוזרת (DDoS), DNS מנוהל, חומת אש ל-DNS ו-DNS רקורסיבי מבוסס עמלות. ניוסטאר, שהמותגים הגדולים ביותר בעולם סומכים עליה, תספק ללקוחות לשעבר של שירותי האבטחה של וריסיין שירות מצוין ותמיכה ברמה עולמית שמגובים באמצעות תשתית ענן גלובלית ותיק רחב של שירותי אבטחה.

הרכישה הזאת תגדיל באופן אסטרטגי את פתרונות ההגנה והביצועים הדיגיטליים המובילים של ניוסטאר על ידי הרחבת הנוכחות שלה אצל לקוחות ארגוניים בכמה ענפים עתירי צמיחה כגון טכנולוגיה, מסחר אלקטרוני ושירותים פיננסיים. תיק האבטחה של ניוסטאר הוא אחד מהמקיפים ביותר בענף וכולל הפחתת DDoS, חומת אש ליישומי אינטרנט (WAF), DNS מוסמך ורקורסיבי, בינת IP ואיומים וניהול ביצועי אתרים.

SiteProtect NG™ של ניוסטאר מספק גישה מבוססת ענן שפועלת כל הזמן כדי לעצור במהירות את ה-DDoS הגדולות ביותר והאיומים המאוד מתוחכמים על יישומי אינטרנט מבלי להפחית את ביצועי הרשת או להוסיף רמות של מורכבות לאסטרטגיות האבטחה הקיימות של הלקוחות. פתרונות ה-DNS של ניוסטאר כוללים את Neustar UltraDNS, שירות מוסמך בדרגת ארגון מבוסס ענן שמספק באופן מאובטח תשובות מהירות ומדויקות על שאילתות לאתרי אינטרנט, ו-Neustar UltraRecursive, שירות מבוסס ענן שמספק אבטחה מובנית אמינה ובינת איומים. הרשת DNS Shield™ הייחודית של ניוסטאר מאבטחת חיבורים של מערכות שמות מתחמים פרטיות בין ניוסטאר והשותפות שלה, ומחזקת את ההגנות נגד התקפות על ידי הוצאת התעבורה לגמרי מהאינטרנט הציבורי. המוצרים האלה הם חלק מתיק האבטחה הרחב של ניוסטאר שמשתמש במערכת הזהות האמינה הייחודית OneIDTM, שמגבירה את היעילות של גילוי איומים והתקפות נכנסים.

"עם הרכישה הזאת, ניוסטאר תוכל להאיץ את צמיחתה בשוק אבטחת האינטרנט, בתמיכת ההשקעות הגדולות שנעשו בתשתית ה-DDoS ו-DNS שלנו ובקיבולת ב-12 החודשים האחרונים", אמר שיילש שוקלה, מנהל כללי, פתרונות הגנה וביצועים דיגיטליים, ניוסטאר. "אנחנו נרגשים להכיר את תיק הפתרונות הרחב שלנו ללקוחות חדשים ומחויבים למעבר חלק, תוך עבודה קרובה עם הצוות של וריסיין. אנחנו מחויבים בלב שלם לספק פתרונות חדשניים שמפחיתים את השיבושים שגורמים שחקנים זדוניים ולספק תמיכת לקוחות ברמה עולמית".

"הגדלנו את הפתרון Neustar SiteProtect NG לאחת הרשתות הייעודיות הגדולות ביותר בעולם עם קיבולת הפחתה של יותר מ-10 Tbps והפתרון Neustar NetProtect™ מתחבר לרשת עצומה של מרכזי נתונים שמבוזרים בעולם. זאת עדות למחויבות האיתנה שלנו ללקוחות ולצרכנים שלנו. העדיפות מספר אחת שלנו תישאר לספק לכל לקוחותינו תשתית מאובטחת שבנויה על בסיס של יציבות, עמידות וביצועים שאין שווים להם", אמר צ'רלס גוטדיינר, נשיא ומנהל עסקים ראשי, ניוסטאר.

"וריסיין מחויבת להתמקד במשימת הליבה שלה לספק תשתית אינטרנט קריטית, כולל ניהול אזורי שורש, הפעלת שניים מ-13 שרתי השורש הגלובליים של האינטרנט, הפעלת  .govו-edu. וזיהוי מוסמך של המתחמים ברמה העליונה .com ו-.net, שתומכים ברוב המסחר האלקטרוני הגלובלי. מסיבה זאת, וריסיין מעבירה את לקוחות שירותי האבטחה שלה לניוסטאר. ניוסטאר מתמקדת בהספקת פתרונות מיוחדים של אבטחת אינטרנט וביצועים דיגיטליים שנים רבות. לאור הניסיון הזה, אנחנו מאמינים שניוסטאר מאוד מתאימה להמשיך לספק את הפתרונות החדשניים והביצועים ברמה העולמית שלהם לקוחות שירותי האבטחה של וריסיין רגילים", אמר ג'ים בידזוס, המייסד, היו"ר והמנכ"ל של וריסיין.

אודות ניוסטאר

ניוסטאר בע"מ היא ספקית שירותי מידע גלובלית מובילה שמניעה את העולם המחובר קדימה באמצעות יישוב זהויות אמין. בהיותה חברה שבנויה על בסיס של עיצוב לפרטיות, החברות הגדולות ביותר בעולם סומכות על ניוסטאר שתעזור לפתח ולהנחות את העסק שלהם ולהגן עליו באמצעות ההבנה הכי מלאה איך לחבר אנשים, מקומות ודברים. מערכת הזהויות הייחודית, המדויקת ובזמן אמת של ניוסטאר, שמאומתת כל הזמן באמצעות מיליארדי טרנזקציות, מאפשרת ללקוחותינו לקבל החלטות קריטיות בכל הצרכים הארגוניים שלהם. למידע נוסף, בקרו באתר https://www.home.neustar.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.