header 2

יום שלישי, 26 בספטמבר 2017

Sky9 Capital הובילה השקעה סדרה A+ של 5 מיליון דולר בפלטפורמת המסחר האלקטרוני החברתי Home, Inc.

הונג קונג, 25 בספטמבר 2017, (GLOBE NEWSWIRE) :
Home Inc., פלטפורמת מסחר אלקטרוני חברתי לענף האביזרים לבית, הודיעה לאחרונה על השלמת סבב גיוס הון סדרה A+ של 5 מיליון דולר בהובלת Sky9 Capital ובהשתתפות המשקיעה הקיימת Capital Today.
Home Inc. היא פלטפורמת מסחר אלקטרוני חברתי מובילה לריהוט ואביזרים לבית בסין. החברה מהנגז'ו מספקת פלטפורמה מקוונת שמשתמשת בגישה חדשנית של כלכלה שיתופית במכירות ובשיווק, שמקשרת לקוחות פוטנציאליים עם לקוחות קודמים באינטרנט ומחוץ לאינטרנט. החברה נבדלת מחברות אחרות שעוסקות במסחר אלקטרוני של רהיטים כי היא מספקת רשת של אולמות תצוגה וירטואליים, שנקראת "בתי סגנון חיים", כדי שלקוחות פוטנציאליים יוכלו לחוות באופן אישי את המוצרים בסביבה של בית אמיתי לא מקוון. הלקוח הפוטנציאלי יכול גם להתקשר עם בעלי רהיטים קיימים באינטרנט או מחוץ לאינטרנט בבתי סגנון החיים הווירטואליים האלה כדי לקבל מידע מפורט על המוצרים לפני הקנייה, והתוצאה היא שיפור חוויית הלקוח ושביעות הרצון.
המייסד והמנכ"ל של Home Inc. קימינג ז'או אמר: "ענף הרהיטים כל כך מורכב, ולכן הייתי מאוד סלקטיבי לגבי משקיעים פוטנציאליים. לצוות של Sky9 יש היסטוריה טובה בהשקעות בכמה מחברות הכלכלה השיתופית והמסחר האלקטרוני החברתי המובילות בסין, כגון Tujia, PinDuoDuo, MaMaDaV ו-XiaoHongChun. אני מצפה להמשך העבודה עם השותפים של Sky9 כי אני מעריך את הניסיון והתובנות האסטרטגיות שלהם".
"כיזם סדרתי בעסקי האביזרים לבית, קימינג הפגין את החוזק התפעולי שלו וגם את התובנות שלו איך הענף יתפתח בעתיד", אמר המייסד והמנהל הכללי של Sky9 Capital רון קאו. "תכונות האותנטיות והמנהיגות שלו באמת מרשימות, ואנחנו נרגשים להיות חלק מההזדמנות הייחודית הזאת לבנות עסק באמת מבודל".
ל-Home Inc. יש עכשיו 20,000+ חברים רשומים ורשת של 300+ חדרי תצוגה וירטואליים בערים כמו הנגז'ו, בייג'ינג, ווהאן ושיאמן.
אודות Sky9 Capital
Sky9 Capital היא חברת הון סיכון מובילה שמתמקדת בחברות טכנולוגיה סיניות בשלב המוקדם ומתמקדת במגזרי האינטרנט, הארגונים והטכנולוגיה העמוקה. עם משימה ליצור שותפויות עם חדשנים נועזים כדי לבנות ביחד חברות מהמעלה הראשונה ולהשפיע באופן חיובי על העולם, Sky9 Capital ניגשת להשקעות עם נקודת מבט גלובלית ויוצרת שותפויות באופן סלקטיבי עם חברות בשלב המוקדם שיש להן צוות מייסדים יוצא דופן, מודלים עסקיים משבשים ומדרגיים או טכנולוגיה טרנספורמטיבית. www.sky9capital.com.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.