header 2

יום רביעי, 6 בספטמבר 2017

חברת מנקיינד מעבירה את המטה לווסטלייק וילג'

המהלך ממקם את מנקיינד באזור עשיר באנשי ביו-פארמה מוכשרים

ווסטלייק וילג', קליפורניה, 5 בספטמבר 2017, (GLOBENEWS WIRE) :
חברת מנקיינד (Nasdaq:MNKD) (TASE:MNKD) הודיעה היום שהחברה העבירה באופן מלא את המטה שלה לאתר בשטח של 12,596 רגל רבוע בפארק המשרדים ווסטלייק לנדמרק בווסטלייק וילג', קליפורניה.
תמונה שנלווית להודעה את זמינה בכתובת
מנקיינד, שממסחרת עכשיו את Afrezza®, (אינסולין הומני) באבקה לשאיפה, עברה מוולנסיה, קליפורניה כדי להיות באזור שידוע באנשי הביו-פארמה המוכשרים שבו וכדי להעניק נוחות רבה יותר לעובדים הנוכחיים שלה.
"מנקיינד היא חברה דינמית שנעה מהר וצומחת במהירות. כדי להזין את הצמיחה הזאת, אנחנו צריכים להוסיף עוד אנשים מוכשרים לצוות שלנו. המעבר לווסטלייק וילג', שקרובה להרבה חברות בענף שלנו, יעזור לנו למשוך את האנשים הכי מוכשרים", אמר מייקל קסטניה, מנהל העסקים הראשי של חברת מנקיינד. "אנו נרגשים להיות חברים בקהילה העסקית של ווסטלייק וילג' ועמק קונחו רבתי".
מנקיינד ניפצה את הפרדיגמה של ניהול סוכרת באמצעות Afrezza, האינסולין הנשאף היחידי שמשפר את הבקרה הגליקמית במבוגרים עם סוכרת. למנקיינד יש גם טיפולים נוספים בצנרת שמשתמשים בפורמולציית האבקה היבשה שלה כפלטפורמה להחדרת תרופות.
אודות חברת מנקיינד
חברת מנקיינד (Nasdaq:MNKD) (TASE:MNKD) מתמקדת בפיתוח ומסחור של מוצרי ריפוי נשאפים עבור חולים עם מחלות כגון סוכרת ויתר לחץ דם ריאתי. מנקיינד ממסחרת כעת את Afrezza® (אינסולין הומני) באבקה לשאיפה, המוצר הראשון של החברה שאושר על ידי FDA, בארצות הברית שבה הוא זמין לפי מרשם בבתי מרקחת ברחבי הארץ. המטה של מנקיינד נמצא בווסטלייק וילג', קליפורניה, ויש לה מפעל ייצור חדיש בדנברי, קונטיקט. החברה גם מעסיקה אנשי מכירות בשטח ונציגים רפואיים ברחבי ארה"ב. למידע נוסף, בקרו באתר www.mannkindcorp.com.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.