header 2

יום שלישי, 12 בספטמבר 2017

הצעיר ביקש לעבור הסרת שיער בעורף ובגב – אך הטיפול הפך אותו לשעיר הרבה יותר שת    

בתביעה שהוגשה ע"י עו"ד ניר אבישר, נטען כי צעיר בשנות ה-20 לחייו פנה לסניף "אמריקן לייזר" בקריות, והתעניין האם יוכל להסיר שיער בלייזר מחלקים שונים בגופו.
לדברי עוה"ד אבישר, בחברה קיבלו את הצעיר לטיפולים, ואף הבטיחו לו שיפור משמעותי ברמת השיעור באזורים בהם בחר לטפל – בעורף, בצוואר, בין הגבות ובגב התחתון.
אלא שכעבור מספר טיפולים הבחין הצעיר כי לא רק שמצבו אינו משתפר - הוא אף מחמיר, והשיער באזור העורף והצוואר בהם הוא עובר טיפול נעשה כהה יותר, צפוף, עבה וגס, ואף החל לצמוח במקומות בהם לא סבל בעבר משיעור כלל.
לדברי הצעיר, משהפנה את תשומת לב עובדי 'אמריקן לייזר' לעניין, אלה הרגיעו אותו וכי אין לו מה לדאוג, אך למרבה התדהמה, המצב רק המשיך להחמיר.
כעבור מספר חודשים עבר הצעיר לדרום הארץ, והמשיך לעבור את הטיפול בסניף 'אמריקן לייזר' בדרום. לדבריו, שם הוסבר לו כי ההחמרה במצבו נובעת מטיפול לקוי אותו קיבל בסניף בצפון – וכי עוצמת הטיפול בה נקטו עובדי הסניף הצפוני לא תואמת את אופי השיער וגוון עורו.
בעקבות כך, טוען הצעיר, שינו עובדי הסניף בדרום את עוצמת הטיפולים ואת תדירותם, אך גם טיפולים אלה לא צלחו, ואף גרמו לו לכוויות חמורות.
בצר לו פנה הצעיר אל עוה"ד אבישר ממשרד עו"ד אבישר הר-צבי, אשר הגיש בשמו תביעה נגד 'אמריקן לייזר' בטענה לנזקי גוף ופגיעה באוטונומיה. לתביעה צורפה חוות דעת מומחה עור, שקבע כי מצבו של הגבר נגרם עקב רשלנות המכון, והעריך את שיעור נכותו הצמיתה על שיעור של 20%.
לדברי עוה"ד אבישר, הצעיר מתבייש במראהו, מסתיר את האזורים בהם טופל מהסביבה עקב תוצאות הטיפול.
התביעה הועמדה על הסכום המקסימלי הקבוע בחוק (2.5 מיליון שקלים).
בכתב ההגנה של 'אמריקן לייזר' נטען כי מצבו של הצעיר נוצר באשמתו, מפני שלא פעל על פי הוראות החברה, ולאחר שהפסיק את הטיפולים ב'אמריקן לייזר'  - הסיר את שיערו באמצעות שעווה.
התביעה נדונה בימים אלה בבית משפט השלום בתל אביב.
"כיום, בחלוף זמן ממושך מהטיפולים, נותר התובע עם נזק ניכר ובולט לעין, כאשר כל העורף שלו מלא בשיער גס, עבה, כהה וצפוף מאד, ואף במקומות בהם לא סבל בעבר משיעור כלל" טוען עו"ד אבישר. לדבריו, ברור לכל כי מצבו של התובע החמיר בעקבות הטיפולים באמריקן לייזר.
מנגד, חברת "אמריקן לייזר" דחתה בכתב ההגנה שהגישה מכל וכל את אחריותה למצבו של הצעיר, וטענה בין היתר כי התובע פעל בניגוד להנחיות החברה, ולאחר הפסקת טיפולו בחברה הסיר שיער עם שעווה – בניגוד מוחלט להנחיות שקיבל מהחברה, ומכך נובע הנזק שממנו הוא סובל.
"התובע מתבייש ונוהג לכסות את האזורים בהם עבר טיפול"
"התובע מתבייש עד מאד במראה שנותר לו, ונוהג לכסות ולהסתיר את האזורים שבהם עבר טיפול", טוען עו"ד אבישר.
ד"ר יוסף שירי, מומחה עור, אשר בדק את התובע מטעם התביעה, קבע בחוות דעתו כי "אין ספק שהטיפולים שקיבל התובע במכון נכשלו, וגרמו לצמיחת שיער המהווה בעיה אסתטית ונכות קבועה". בשל כך, קבע המומחה כי בגין רשלנות המכון, נותרה לתובע נכות צמיתה של 20%.
בגין כל זאת, נטען בתביעה לנזקים מיוחדים שנגרמו לצעיר בשל הוצאות רפואיות, לרבות תשלום למכון "אמריקן לייזר" בגין הטיפולים, הוצאות נסיעה, הפסדי שכר, הפסד השתכרות ופנסיה, הוצאות טיפולים לעתיד, כאב וסבל ופגיעה באוטונומיה. התביעה הועמדה על הסכום המקסימלי הקבוע בחוק (2.5 מיליון שקל) בגין נזקי גוף ופגיעה באוטונומיה, ונדונה בימים אלה בבית משפט השלום בתל אביב.
עו"ד ניר אבישר ממשרד עורכי הדין אבישר הר-צבי http://www.avisar-har-zvi.co.il/  עוסק בתביעות נזיקין, ובייצוג תובעים מול חברות ביטוח, קופות חולים, המוסד לביטוח לאומי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.