header 2

יום חמישי, 28 בינואר 2016

אנה בול היא הפרזנטורית החדשה של רמי לי

הדוגמנית אנה בול נבחרה להוביל את הקמפיין של חברת האופנה לבגדי היריון רמי לי לעונת אביב –קיץ 2016
 
אנה חתמה עם חברת רמי לי ותוביל את קטלוג אביב קיץ ואת המהלכים השיווקיים של מותג האופנה
 
בול תחליף את הפרזנטורית הקודמת יאנה יוסף שילדה לפני כחודשיים תינוקת ראשונה.
 
במהלך העונה יעלה הקמפיין בפריסת מדיה רחבה במסגרתה: פעילות נרחבת ברשתות חברתיות, אינטרנט, מודעות בעיתונות ומגזינים.
 
אנה נמצאת כיום בחודש שביעי להריונה ובימים הקרובים תצלם את הקולקציה החדשה
 
לדברי רועי מזרחי, מנכ"ל חברת רמי לי:
"הבחירה באנה בול הייתה מהלך טבעי ומתאים להליך המיתוג המשמעותי שעוברת הרשת בשנה האחרונה.  RAMILEE היא מותג אופנת היריון שמכוון לנשים שמבינות בסטייל, בטרנד ולא מרגישות שונות מכל תקופה אחרת בחייהן. אין ספק אנה בול מעבירה את ערכי המותג בצורה מושלמת ומביאה עימה טון ושיק מתבקשים".
 
רשת האופנה לבגדי היריון 'רמי לי' בחרה ודוגמנית אנה בול לפרזנטורית אשר תוביל את עונת הקיץ הקרובה בצילומי קמפיין ייחודי במסגרתו יציגו את הטרנדים המובילים של הרשת .
הקמפיין יעלה בפרישת מדיה רחבה, במסגרתה קמפיין ברשתות חברתיות, אינטרנט, מודעות בעיתונות ומגזינים נבחרים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.