header 2

יום ראשון, 31 בינואר 2016

חברת האופנה המובילה רנואר מציגה את קולקציית ה-Active החדשה והספורטיבית לעונת אביב- קיץ 2016

חברת האופנה רנואר משיקה זו העונה השנייה קולקציה ספורטיבית הנקראתActive  שעוצבה במיוחד להשגת מראה ייחודי ומלא סטייל המשלב בין עולם הספורט והאופנה. העונה בחרה הרשת לעצב את את ליין ה- Active על רקע מגמת אורח חיים בריא שנכנסה לחיינו ושמה דגש על הכנולוגיה בשילוב אלמנטים מעולם האופנה.
הקולקציה משלבת בין אתלטיקה לפנאי ומזוהה עם טרנד הספורט השולט כיום ברחובות ובמכוני הכושר. העונה בחרה הרשת להציע מגוון פריטים אשר עשויים מחומרים חדשים, טכנולוגיה ייחודית וצבעוניות דומיננטית אשר תתאים לכל מראה ותשמור על בידוד מחום וקור.
רנואר בחרה העונה להציע שלל וריאציות למגוון רחב של פריטים מעולם הספורט ולספק מענה לכל צורך בסיסי ממבחר של מכנסי ריצה, מעילי רוח מבדי ניילון קלים, טייצים וגופיות מחטבות ועד הפן העיצובי הכולל כיסי רוכסן עבור מפתחות או פתח עבור אוזניות.
הצבעוניות השולטת מאופיינת בעיקר סביב צבע הכחול נייבי ואינדיגו עמוק ועז לצד נגיעות מלאנג' מטאליות המוסיפות שיק לכל פריט. בנוסף שולבו דפוסים גרפיים בצבעוניות בוהקת לצד חתכים מחטבים המדגישים באופן מחמיא את הגוף ומעניקים נוחות, תמיכה וגמישות מקסימאלית.
קולקציית הספורט משלימה את הליין האופנתי של החברה ומציע שילובים בין המגמות להשגת מראה נוח אופנתי שיקי ונשי.
טווח מחירים קולקציית RENUAR ACTIVE:
ז'קטים: 149.90-249.90 ₪.
טופים: 59.90-99.90  
שורטים: 119.90-129.90 ₪
גופיות : 99.90 ₪
אודות רנואר
קבוצת רנואר נמצאת בבעלות יוסי ברוש ואלי ברקוביץ ומנכ"ל הקבוצה הוא סרג' דרעי.
הקבוצה מפעילה רשת חנויות המונה כיום למעלה ממאה סניפים לאופנת נשים וגברים בפריסה ארצית. כמו כן, מפעילה הקבוצה את המותג הישראלי TWENTYFOURSEVEN, אשר רשת החנויות שלו מונה כיום למעלה משלושים סניפים בפריסה ארצית.
 
ניתן להשיג בסניפי הרשת בפריסה ארצית ובאתר האונליין www.renuar.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.