header 2

יום רביעי, 30 בדצמבר 2020

אוגווינד וסולגרין ישתפו פעולה להקמת מערכות פוטו-וולטאיות משולבות אגירת חשמל במתקניה של סולגרין בהיקף שלא יפחת מ-120 מגה-וואט שעה, באמצעות מערכת האגירה של החברה ה-AirBattery

 

לדברי אור יוגב מנכ״ל ומייסד החברה:  ״מדובר בהסכם משמעותי לאוגווינד בכל קנה מידה. החברה מזהה את שוק האגירה המשולבת במתקנים פוטו-וולטאים כשוק יעד אסטרטגי להתפתחותה של החברה בפעילותה הגלובאלית. הקמה של מערכת האגירה של החברה בהיקף של 120 מגה-וואט שעה מהווה אבן דרך משמעותית להרחבת פעילות החברה בארץ ובעולם".

 

 

 

ישראל, יקום, 29 לדצמבר 2020 - (ת״א:אוגנ) חברת אוגווינד   המתמחה בפיתוח והטמעת טכנולוגיית אגירה אוויר דחוס למטרת התייעלות אנרגטית (AirSmart) ולמטרת אגירת אנרגיה לטובת משק החשמל ובין היתר ממקורות ייצור חשמל מאנרגיות מתחדשות כגון PV או רוח הכוללים בתוכם את מערכת האגירה שפיתחה אוגווינד (AirBattery).

 

אוגווינד הודיעה היום כי בהמשך למזכר ההבנות לשיתוף הפעולה עם חברת סולגרין לקידום ובניית פרויקטים לייצור חשמל פוטו-וולטאים קרקעיים משולבי מערכת האגירה של אוגווינד, ה-AirBattery. מודיעה החברה כי שתי החברות יקימו יחד מערכות פוטו וולטאיות משולבות אגירה במתקניה של סולגרין במסגרת זכייתה בהליך תחרותי של רשות החשמל. 


במסגרת ההסכם התחייבה סולגרין לשלב את מערכת האגירה במתקניה בתנאים שסוכמו בין הצדדים, הכוללים תנאים מסחריים מועדפים לרכישה ושימוש במערכת האגירה של החברה לעומת פתרונות אגירה חלופיים. כמו כן,  תיהיה אוגווינד זכאית להצטרף להחזקה בשיעור של עד 25% מזכויות סולגרין בתאגידי הפרוייקטים בהם ישולבו מערכות האגירה.

 

אודות אוגווינד:

אוגווינד הוקמה בנובמבר 2012 על ידי יוגב אור. החברה  מתמחה בפיתוח והטמעת טכנולוגיית אגירה אוויר דחוס למטרת התייעלות אנרגטית (AirSmart) ולמטרת אגירת אנרגיה לטובת משק החשמל ובין היתר ממקורות ייצור חשמל מאנרגיות מתחדשות כגון PV או רוח הכוללים בתוכם את מערכת האגירה שפיתחה אוגווינד (AirBattery).

אוגווינד פועלת בשתי חזיתות: שוק אגירת האנרגיה ושוק מדחסי האוויר. בשניהם היא פועלת באמצעות טכנולוגיה של מערכת דחיסת אוויר תת קרקעית, המאפשרת חיסכון של עד 40% בצריכת האנרגיה הדרושה לדחיסת האוויר בלחץ גבוה. בין לקוחות החברה ניתן למצוא את פפסיקו העולמית,תנובה, שטראוס,ישקר, יטבתה, Rapac, תעשייה אווירית, נשר מפעלי מלט, תעשיות פלסטיק, NILIT, כתר פלסטיק, אלידן פלסטיקה, וקבוצת שלם פאקג'ינג .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.