header 2

יום רביעי, 15 ביולי 2020

Mary Kay מציינת עשר שנים לעקרונות להעצמת נשים עם מחויבות מתמשכת לניהול וכלילה של נשים


דאלאס, 14 ביולי 2020, (BUSINESS WIRE) :

לפי הפורום הכלכלי העולמי, בקצב הנוכחי, יעברו 140 שנה עד שיושג שוויון מגדרי בתפקידי הניהול הבכירים1 ו-99.5 שנים עד שיהיה עולם שווה מגדרית2. כשמקומות עבודה ברחבי העולם בהדרגה נפתחים מחדש בתוך החששות מקוביד-19, המאבק להעצמת נשים במגזר הציבורי והפרטי חייב להימשך.

"בתקופה שבה משבר קוביד-19 החמיר את הפגיעות של נשים ואי השוויון המגדרי, ויצר "מגיפת צל3", העקרונות להעצמת נשים מציעים יתרונות קריטיים לכולם. אני קוראת לעמיתינו בעסקים להתחייב בציבור להיות שווים מגדרית. איך? על ידי העסקה, פיתוח וקידום נשים ועל ידי עידוד הנהלה נשית בארגונים שלהם. כשהעולם בהדרגה נבנה מחדש ומתאושש מההשפעה של קוביד-19, המשמעות של בחזרה לעסקים צריכה להיות, יותר מתמיד, עסק כלילתי", אמרה דבורה גיבונס, מנהלת תפעול ראשית של Mary Kay Inc..

"אנחנו מברכים את Mary Kay על עשיית הצעד הראשון שלה במסע שלה לעקרונות להעצמת נשים. אנחנו מחשיבים את Mary Kay כשותפה חשובה בסגירת הפער המגדרי במקום העבודה, בשוק ובקהילה ובקידום יעדי הפיתוח בר הקיימא", אמרה פומזיל מלמבו-נגקוקה, מנהלת כללית של UN Women.

צפו בהודעת וידאו מדבורה גיבונס, מנהלת התפעול של Mary Kay כאן.

הידעת? גיוון מגדרי אצל העובדים והמנהלים הגלובליים ב-Mary Kay נכון ליוני 2020:

  • עובדים: 61% נשים
  • הנהלה בכירה: 50% נשים
  • סגני נשיא ומעלה: 52% נשים
  • דירקטורים ומעלה: 59% נשים
  • מנהלים ומעלה: 58% נשים
  • מובילי שוק: 64% נשים
  • עשרת השווקים הגדולים: 60% נשים
אודות העקרונות להעצמת נשים

העקרונות להעצמת נשים מדריכים עסקים איך לקדם שוויון מגדרי ולהעצים נשים במקום העבודה, השוק והקהילה. העקרונות להעצמת נשים, שנוצרו במשותף על ידי UN Global Compact ו-UN Women, נתמכים על ידי תקני עבודה בינ"ל וזכויות אדם ועל ידי הכרה שלעסקים יש תפקיד חשוב בקידום שוויון מגדרי והעצמת נשים. אימוץ שבעת העקרונות הוא האופן הטוב ביותר שבו עסקים יכולים לקיים את השאיפות לשוויון מגדרי והעצמת נשים כמתואר בסדר היום 2030 על פיתוח בר קיימא ו-17 יעדי הפיתוח בר הקיימא. מידע נוסף באתר WEPS.org.
אודות Mary Kay
מרי קיי אש, אחת מהמנפצות המקוריות של תקרת הזכוכית, הקימה את חברת הקוסמטיקה שלה לפני יותר מ-56 שנים עם שלוש מטרות: להציע הזדמנויות מתגמלות לנשים, לספק מוצרים שאי אפשר לעמוד בפניהם ולהפוך את העולם למקום טוב יותר. החלום הזה פרח לחברה של מיליארדי דולרים עם מיליוני מוכרות עצמאיות בקרוב ל-40 מדינות. Mary Kay מוקדשת לחקר המדע שמאחורי היופי ולייצור מוצרים לטיפוח לעור, קוסמטיקה צבעונית, בשמים ותוספי תזונה בחזית הקידמה. Mary Kay מחויבת להעצים נשים ואת המשפחות שלהן על ידי שותפויות עם ארגונים מרחבי העולם, להתמקד בתמיכה במחקרי סרטן, להגן על שורדות של אלימות במשפחה, ליפות את הקהילות שלנו ולעודד את הילדים שלנו ללכת בעקבות החלומות שלהם. החזון המקורי של מרי קיי אש ממשיך לזהור -- שפתון אחרי שפתון. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.marykay.com.

1 Women CEOs in Fortune 500 Company, 2019
2 World Economic Forum, Global Gender Gap Report, 2020
3 United Nations Secretary-General’s Policy Brief on The Impact of COVID-19 on Women, April 9, 2020
https://www.un.org/sites/un2.un.org/files/policy_brief_on_covid_impact_on_women_9_apr_2020_updated.pdf

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.