header 2

יום שלישי, 28 ביולי 2020

פתרון סומוטו יאפשר לגולשי אתרי ידיעות-אחרונות השמעה קולית של טקסטים כתובים

פתרון האודיו של סומוטו יוטמע באתרי קבוצת ידיעות-אחרונות באנגלית וברוסית
הפתרון, שפיתחה פעילות האודיו של החברה – טריניטי, יאפשר לגולשים לשמוע בלחיצת כפתור את תוכן אתרי הקבוצה באנגלית וברוסית. טריניטי פועלת על מנת שהמוצר יתמוך גם בשפה העברית

סומוטו, חברה בעלת פעילות גלובלית, המתמחה בשיווק ופרסום באינטרנט, בוידאו ובמובייל מודיעה כי פעילות האודיו של החברה, טריניטי אודיו, מתרחבת לאתרי החדשות הישראליים הפונים לקהל הגלובלי, כאשר המוצר שפיתחה טריניטי, שהוא מוצר חדשני המיועד לבעלי אתרי תוכן ולמשתמשי הקצה של אותם אתרים, יחל לשמש כפתרון האודיו בשפות האנגלית והרוסית עבור שני אתרים מקבוצת ״ידיעות אחרונות״ ynetnews.com ו-vesty.com.

כעת, בלחיצת כפתור, יכולים גולשים באתרים אלו לשמוע את התוכן הטקסטואלי המופיע בהם. המוצר של טריניטי ממיר תוכן טקסטואלי לאודיו בזמן אמת (תוכן אשר ניתן להאזין לו) ומאפשר לבעלי האתר לשלב כלי פרסום אודיו בזמן ההשמעה. העסקה עם קבוצת ידיעות אחרונות, קבוצת תקשורת מובילה בישראל, מהווה דריסת רגל עבור החברה בשוק הישראלי.

מוצר החברה מוטמע על גבי כ- 500 אתרי תוכן ברחבי העולם. מבין האתרים המובילים אשר בחרו בפתרון החברה ניתן למצוא את קבוצת McClatchy האמריקאית אשר בבעלותה כ- 30 חדרי חדשות ברחבי ארה״ב כגון the Miami Herald, the Fort Worth Star-Telegram, The Kansas City Star ועוד. לצד זאת גם מותגים מובילים כגון Decathlon UK בחרו להטמיע את נגן החברה על אתרם.

להערכת הנהלת החברה, ההסכם עם קבוצת ידיעות אחרונות מהווה מימוש האסטרטגיה העסקית של טריניטי והיא גאה לצרף אתרים אלה לרשימת קבוצות המדיה שמשתמשות בשירותי טריניטי. טריניטי אף פועלת שהמוצר יתמוך גם בשפה העברית. הנהלת החברה מאמינה כי השירותים שמספקת החברה יהפכו להיות הנורמה בעולם המדיה בשנים הקרובות כחלק ממהפכת האודיו וה- VOICE שמקבלות משנה תוקף בימים אלו. החברה רואה בפעילותה בתחום האודיו והVoice בו היא שותפה טכנולוגית של אמזון, מנוע צמיחה עתידי על רקע צריכה הולכת וגוברת של תוכן בפורמט זה. בנוסף החברה פועלת לצירוף שותפים אסטרטגיים, פיננסיים ועסקיים לתחום זה.

לדיווח באתר המאי"ה > https://maya.tase.co.il/reports/details/1311257

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.