header 2

יום שני, 20 באפריל 2020

אייסקיור קיבלה הזמנה ראשונה מסינגפור עבור טכנולוגיית השמדת הגידולים בהקפאה

הזמנה זו, בהיקף של 153 אלף דולר, מהווה המשך של הרחבת פעילות המכירות של אייסקיור, ומצטרפת להזמנה מתחילת החודש מבית חולים בתאילנד בהיקף 554 אלף דולר ולהזמנות נוספות שהתקבלו בחברה מתחילת 2020

אייסקיור מדיקל (ת"א: אסקמ), חברה ישראלית למכשור רפואי המשווקת טכנולוגיה להקפאת גידולים שפירים וסרטניים בשד ובאיברים אחרים בטיפול במרפאה ללא ניתוח, הודיעה כי קיבלה הזמנת רכש ראשונה בהיקף 153 אלף דולר מטרומו בסינגפור, אשר להערכת אייסקיור תסופק עד תום הרבעון השני של 2020. הזמנה זו כעת, הראשונה המיועדת לסינגפור, מהווה פתיחה של שוק נוסף במסגרת ההסכם האסטרטגי של אייסקיור עם טרומו, שתמורתו הכוללת היא בסך של כ-13.2 מיליוני דולר.

אייסקיור נערכה לכך שעקב וירוס הקורונה יש אפשרות כי ההתקנה תתבצע מרחוק, בהדרכת הצוות המקצועי שלה, נציגי טרומו ונציגי בתי החולים בסינגפור.

ההזמנה מסינגפור היא בנוסף לתמורה המינימלית הכוללת מהסכם אייסקיור עם טרומו, אשר במסגרתו כבר קיבלה ב2019 הזמנת רכש של כ-3 מיליון דולר למכירה ביפן. ההזמנה מסינגפור, בה יש לאייסקיור אישור רגולטורי, מצטרפת גם להזמנה הגדולה ביותר אי פעם שקיבלה החברה באפריל מבית חולים בתאילנד, בסך 554 אלף דולר, וכן להזמנות נוספות שהתקבלו מתחילת 2020.

״אנו גאים על התקדמות נוספת בהסכם עם ענקית המכשור הרפואי טרומו, אשר תפיץ את מוצרינו גם בסינגפור בה כבר יש לנו אישור רגולטורי", אמר אייל שמיר, מנכ״ל אייסקיור. "אנו משוכנעים כי ההזמנות והיקפן הן חיזוק משמעותי להכרה הבינלאומית הגוברת בפתרונות של אייסקיור ולמגמה בה הקהילה הרפואית בכל העולם מאמצת מעבר לפרוצדורות זעיר פולשנית, פשוטות ויעילות המפחיתות את סכנת הזיהום הקיימת בניתוחים אגרסיביים ומסורתיים להסרת גידולים, זאת במיוחד לאור התפרצות נגיף הקורונה. אנו ממשיכים במאמצי שיווק בטריטוריות נוספות, פועלים לקבלת אישורים רגולטוריים וכן להרחבת הטיפול בגידולים גם באברים נוספים."

אייסקיור פיתחה מוצרים לטיפול זעיר פולשני בגידולים בשד וגידולים אחרים באמצעות הקפאת הגידול כחלופה לניתוח בבית חולים. הטכנולוגיה מהווה חלופה זעיר-פולשנית יעילה להתערבות ניתוחית להסרת הגידול, על ידי הליך קצר יחסית. המערכת משווקת ונמכרת בעולם, לאחר שקיבלה אישורי FDA ו-CE. אייסקיור נוסדה בשנת 2006 ומשרדי ההנהלה שלה נמצאים בקיסריה.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.