header 2

יום חמישי, 2 באפריל 2020

סומוטו מחפשת רכישות ושוקלת פיצול לשתי חברות ציבוריות: קיבלה 10 מיליון דולר וצופה עוד 24 מיליון דולר מהמכירה לבארינבוים

סומוטו השלימה את המכירה לבארינבוים ב-10 מיליון דולר עם צפי לתמורה מקסימלית של עוד 24 מיליון דולר

התמורה מהרכישה והמשבר כעת מאפשרים לסומוטו לנצל הזדמנויות למיזוג ורכישת חברות, כאשר כעת לחברה קופת מזומנים גדולה של כ-29.5 מיליון דולר. סומוטו ממשיכה בפעילות בתחומי הוידיאו והאודיו, ובוחנת את האפשרות לפיצול החברה לשתי חברות ציבוריות. דירקטוריון החברה ידון ויחליט על חלוקות דיבידנד נוספות בהתאם להיקפי רכישת הפעילויות והחברות החדשות

סומוטו, חברה בעלת פעילות גלובלית, המתמחה בשיווק ופרסום באינטרנט, בוידאו ובמובייל מודיעה כי הושלמה עסקת המכירה של מגזר הפצת האפליקציות לצביקה בארינבוים. תמורת המכירה קיבלה סומוטו תשלום של 10 מיליון דולר במזומן עם צפי לתמורה מקסימלית, מבוססת תוצאות, של עד 24 מיליון דולר נוספים. סומוטו ממשיכה להחזיק בפעילות בתחומי הוידיאו והאודיו והיא פועלת באמצעות 10 עובדים.

החברה רואה בפעילותה בתחום האודיו וה- Voice בו היא שותפה טכנולוגית של אמזון, מנוע צמיחה עתידי על רקע צריכה הולכת וגוברת של תוכן בפורמט זה והחברה פועלת לצירוף שותפים אסטרטגיים, פיננסיים ועסקיים לתחום זה.
לאור השלמת העסקה, להערכת הנהלת החברה, בקופת סומוטו כ- 29.5 מיליון דולר, כך שבהתאם למדיניות הדיבידנד יחולק דיבידנד בהיקף של כ- 3 מיליון דולר, המשקף תשואת דיבידנד של כ- 11.75%. הנהלת החברה ערוכה היטב לניצול הזדמנויות לרכישת חברות ופעילויות חדשות בהיקף של עשרות מיליוני ש"ח.

הנהלת החברה סבורה כי פרוץ המשבר מנגיף הקורונה, המסתמן כבעל השלכות שליליות - פיננסיות וריאליות - עבור מגוון רחב של עסקים וחברות, מאפשר לה לנצל הזדמנויות לרכישה או מיזוג של פעילויות או חברות (ציבוריות או פרטיות) תזרימיות הזקוקות למזומן, במחירים נוחים, זאת בין השאר על רקע קופת המזומנים הגדולה של החברה.

דירקטוריון החברה הנחה את ההנהלה לפעול למיזוג משמעותי, ללא הגבלה לתחום הקנאביס או האוטומוטיב כפי שהודיעה החברה בעבר והחברה בוחנת ותבחן חברות מטרה בתחומים שונים. בנוסף הנהלת החברה בוחנת פיצול סומוטו לשתי חברות ציבוריות, האחת תשאר עם קופת המזומנים הגדולה והיא זו שתפעל למיזוג פעילות משמעותית והשניה שתמשיך להחזיק בפעילויות הוידיאו והאודיו ותהא זכאית לתזרים העתידי מהשותפות ברווחי פעילות מגזר האפליקציות שנמכר. 

דירקטוריון החברה ידון ויחליט על חלוקות דיבידנד נוספות בהתאם להיקפי רכישת הפעילויות והחברות החדשות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.