header 2

יום ראשון, 8 במרץ 2020

ניוסטאר מבצעת השקעה משמעותית בתשתית הדור הבא של UltraDNS


ספקית ה-DNS המובילה מתגאה עכשיו ביותר קיבולת, הגעה גלובלית מורחבת ואבטחה מוגברת



לונדון, 5 במרץ 2020, (BUSINESS WIRE):



Neustar®, Inc., חברת שירותי מידע וטכנולוגיות גלובלית ומובילה בקביעת זהויות, הודיעה היום על השלמת השדרוג והשיפור הגדולים ביכולות של UltraDNS שלה, שמבטיחים שהיא תישאר אחת מספקי ה-DNS שתמיד זמין הכי מהירים ואיתנים בענף. ההשקעה הכספית המשמעותית הזאת התרחשה במהלך השנתיים האחרונות והיא כבר נושאת רווחים ללקוחות של ניוסטאר ולכלל המשתמשים באינטרנט.



ניוסטאר - שנמצא בענף ה-DNS כבר 21 שנים - תכננה מחדש את הארכיטקטורה של צומתי ה-DNS שלה ברחבי העולם והרחיבה את השירותים בסין. כחלק מהיוזמה המשופרת, החברה חידשה לגמרי את מחסנית החומרה של UltraDNS, ויישמה ארכיטקטורה וירטואלית מודרנית הטובה מסוגה, תוך שימוש בכלים בסגנון DevOps כמו Puppet ו-Ansible.



הרשת הגלובלית של ניוסטאר עם יותר מ-30 צמתים בשש יבשות יכולה לטפל עכשיו ביותר מ-9 טריליון שאילתות ביום, בקצב של יותר מ-100 מיליון שאילתות בשנייה.



לצד צומתי קביעת הזיהוי החדשים ומשופרים, ניוסטאר ביצעה שיפורים נוספים בארכיטקטורת הקצאת המשאבים של UltraDNS שמבטיחים הפצה מהירה של עדכוני DNS, השהיה קצרה ומימשק מחוזק של הפורטל כדי לשפר את היעילות התפעולית, ובכך להבטיח השהיה קצרה ב-20% לפחות מרוב המתחרות שלה.



הדור החדש הזה של UltraDNS כולל יכולות DNSSEC מוגברות שמשתמשות בקריפטוגרפיה החדישה ביותר של עקומות אליפטיות וגם הגנה מורחבת על רשומות ניהול התעבורה. עם ממשק משתמש חדש שזמין בכל המכשירים, ניוסטאר מספק עכשיו את היכולת לשמור ולשחזר תצורות (תמונת מצב/ שחזור), מספק יכולות מורחבות של בדיקת מצב ה-DNS ומציע פונקציות משופרות לניהול חשבונות.



שירותי ה-DNS האחרים של ניוסטאר -- UltraDNS Firewall ו-UltraDNS Public  -- מרוויחים אף הם מההשקעה הזאת באמצעות זמינות משופרת והשהיה קצרה יותר.



כל הלקוחות של ניוסטאר ממשיכים להיות מגובים על ידי ארגון התמיכה 24/7/365 על ידי מומחים שלה.



"שירותי UltraDNS של ניוסטאר זמינים כל הזמן, והם עכשיו מהירים יותר, חזקים יותר ויותר אינטואיטיביים מאי פעם", אמר רודני ג'ופי, סגן נשיא בכיר, טכנולוג בכיר ועמית בניוסטאר. "DNS משמש כשירות יסודי קריטי, ולכן כל זמן השבתה של ה-DNS יכולה להיות אסון עבור ארגון. באמצעות ההשקעה האחרונה הזאת, ויחד עם DNS Shield החדשני, ניוסטאר ממשיכה להציע את רשת ה-DNS הכי חזקה בענף -- שמאפשרת חוויית לקוחות ועובדים יותר חלקה ומאובטחת באופן כולל".



אודות ניוסטאר



ניוסטאר היא חברת שירותי מידע וטכנולוגיות ומובילה בקביעת זהויות המספקת את הנתונים והטכנולוגיות שמאפשרים חיבורים מהימנים בין חברות ואנשים ברגעים שהכי חשובים.  ניוסטאר מציעה פתרונות מובילים בענף בשיווק, סיכונים, תקשורת, אבטחה ורישום שמחברים באופן אחראי נתונים לאנשים, מכשירים ומקומות, ומאומתים על הזמן באמצעות מיליארדי עסקאות. ניוסטאר משרתת יותר מ-8,000 לקוחות בכל העולם, כולל 60 מה-Fortune 100. מידע נוסף על איך החברה שלכם יכולה להרוויח מהעוצמה של חיבורים מהימנים תמצאו כאן: www.home.neustar


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.