header 2

יום ראשון, 8 במרץ 2020

אנדרסן גלובל חותמת על הסכם לשיתוף פעולה עם Kambourov & Partners ופרקטיקת המס שלה בבולגריה


סן פרנסיסקו, 5 במרץ 2020, (BUSINESS WIRE):



אנדרסן גלובל התקשרה בהסכם לשיתוף פעולה עם Kambourov & Partners, חברה לעריכת דין עם מלוא השירותים בסופיה, בולגריה, וזאת הופעת הבכורה של הארגון במדינה בהמשיכו את התרחבותו במזרח אירופה.



Kambourov & Partners שהוקמה ב-1988 כחברת ליטיגציה גדלה וכוללת עכשיו 14 שותפים ויותר מ-30 משפטנים מקצועיים בסך הכל. החברה עם מלוא השירותים מספקת ייעוץ משפטי ללקוחות תאגידיים ומוסדיים במגוון של ענפים כולל תקשורת, אנרגיה, בנקאות ופיננסים, נדלן ובנייה, מיסים ומכס ושוקי ההון.



"החברה שלנו התפתחה בהדרגה לחנות משפטית הכל במקום אחד, ואנחנו מחשיבים את המוניטין שלנו שקיים זמן רב כחברה לעריכת דין מגוונת כתכונה ייחודית של ההיסטוריה שלנו", אמר השותף מנהל המשרד יאבור קמבורוב. "בהתמקדנו בעתיד של החברה, המטרה שלנו היא להתחיל לבנות פרקטיקת מיסים בנוסף לפרקטיקה המשפטית שלנו. שיתוף הפעולה עם אנדרסן גלובל בתחומים של מיסוי, מכס ובלו הוא הצעד הבא ההגיוני כי הערכים והחזון שלנו מתאימים מאוד, ואנחנו מאמינים בתוקף שהארגון יעזור לנו להרחיב את הפלטפורמה שלנו וייתן לנו את היתרון התחרותי של חברה גלובלית".



"Kambourov & Partners היא ההתאמה הכי אסטרטגית לתוכנית ההתרחבות הכוללת שלנו באזור", אמר מרק וורסאץ, היו"ר של אנדרסן גלובל והמנכ"ל של אנדרסן. "כמה מהחֶבְרות החבֵרות וחֶברות שיתוף הפעולה שלנו כבר עבדו עם יאבור והצוות שלו, והתוצאות היו חיוביות. בהמשיכנו להרחיב את הפלטפורמה הגלובלית שלנו, חיוני שנשתף פעולה עם אנשים שחושבים כמונו ושותפים ללהט שלנו לאחריות, שקיפות ואי תלות, ומספקים שירותים הטובים מסוגם ללקוחות".

Andersen Global היא איגוד בינ"ל של חֶבְרות חבֵרות עצמאיות ונפרדות מבחינה משפטית שכוללות מומחי מיסים ומשפט ברחבי העולם. לאנדרסן גלובל, שהוקמה ב-2013 על ידי החֶבְרה החֲבֵרה האמריקנית Andersen Tax LLC, יש עכשיו יותר מ-5,000 אנשי מקצוע בכל העולם ונוכחות ביותר מ-168 מקומות באמצעות החֶבְרות החבֵרות וחֶברות שיתוף הפעולה שלה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.