header 2

יום שני, 9 במרץ 2020

לראשונה, היוצרת והאמנית המצליחה נינט טייב תכהן כשותפה מלאה במותג ייחודי של תיקים וארנקים כחול לבן

הזמרת והשחקנית נינט טייב תהווה שותפה מלאה במותג בוטיק המייצר תיקי וארנקי עור בעיצובה של שרון מורגנשטרן הנקרא NUTOPA
כחלק מהחיבור, נינט תעניק את השראתה העיצובית אל תוך הקולקציה ותככב כפנים של המותג.
היוצרת והאומנית המצליחה נינט טייב, כובשת יעד נוסף ולראשונה תכהן כשותפה מלאה בעסק ישראלי - בוטיקי של מותג תיקים וארנקים ייחודיים הנקרא NUTOPA, המחבר בין עולמות האופנה לעולמות המוסיקה באופן מושלם.
לדברי המעצבת שרון מורגנשטרן: "מוסיקה היא חלק עיקרי בחיים שלי, בעבודה ובכלל, ובדרך קסם היא הביאה ליצירה שלי את נינט. הסיפור שלנו התחיל בדגם שנקרא "נינה". נינט שלחה לי אלבום של "קרוגבין" ומיד עם הצליל הראשון שהתנגן הרגשתי שנפתח לי הלב. הקשבתי לו שוב ושוב, ותוך כדי הקשבה הגיעו אימג'ים של מעגלים, סיבובים, של תנועה וחופש, וכך נולד לו הדגם, שהוא תיק בארל עם פרנזים בצדדים שנעים בחופשיות עם הגוף. החיבור ביננו הוא חיבור עמוק, שמבחינתי הוא התמצית של יצירה אמיתית. שתינו יוצרות ממקום אותנטי וממקום מאוד אישי. אני שמחה ומתרגשת על שיתוף הפעולה המיוחד במינו עם מישהי מדהימה וגדולה כמו נינט ומאחלת לנו בהצלחה בדרך החדשה".
לדברי נינט טייב: "זה קרה בדרך כל כך ספונטנית, בלי להתכוון בכלל אך כנראה שככה קורים הדברים הטובים באמת. קיבלתי אלי הביתה תיק, כבר מהדרך שבה הוא היה עטוף הבנתי שיש פה משהו אחר. התיק שחיכה לי שם היה בין המיוחדים שראיתי, מרמת העיצוב דרך רמת הגימור, התפרים והעבודה הכה מדויקת. בלי להכיר את שרון, התקשרתי להודות לה על המחווה ועל כישרונה, וכעבור שנתיים וחצי מאותו הרגע, החלטנו לשתף פעולה ולהביא לידי ביטוי את שתי היוצרות שפועלות מאותו המקום הזה בבטן, המניע גם כשהמנועים שקטים- יצירה, מוסיקה, רוקנרול והרבה ניטים."
הפסקול שנוצר לפני מספר שנים עם המפגש בין שרון מורגנשטרן, מעצבת ומקימת Nutopa, לבין נינט טייב, מוזיקאית-יוצרת-אומנית, הניב מסע השראות מרובה רבדים, בו כל אחת מביאה בסינכרון מושלם את עולמה שלה, עד לכינון שותפות וקולקציית תיקים שמספרת סיפור שלם.
ההשראה של המעצבת שמתוכה נולדה הקולקציה משלבת בתוכה כמה אלמנטים ביניהם: אלמנטים פנימיים, חוויות שספגה בדרך שתמיד מלוות במוסיקה ואלמנטים חיצוניים שמגיעים בעיקר מהחומר. תיקי NUTOPA בקולקציה החדשה רק נראים תיקים, אך הם בעצם מהווים את פסקול החיים של השתיים. ייחודו של המותג הוא הניגודים המהווים את הבסיס היצירתי שלו- חיבור בין עורות רכים למראה קשוח ובין צבעים וטקסטורות שרחוקים זה מזה על הפאלטה הרחבה. ניתן לראות שכל האלמנטים של עיצובי התיקים מתאחדים לשלמות, המעניקים לתיק מראה ייחודי עם טון מחוספס ומראה בלתי צפוי. תיקי המותג נתפרים בעבודת יד, תוך כדי הקפדה על הפרטים הקטנים - החל מאיכות העורות ובחירת השילובים ועד שיבוץ הניטים שנעשים אחד אחד.


הקולקציה יוצרה בכמויות קטנות, מתוך מחשבה על התיק כיצירת אמנות מהלכת. בקולקציה יושקו 8 דגמים ביניהם אפשר למצוא תיקי צד גדולים, תיקי קרוסבודי, תיקי ערב, קלאצ'ים וארנקים במגוון צבעים. קולקציית התיקים הנוכחית של Nutopa מורכבת משלושה קווים נפרדים ומשיקים-
  • Basic התיקים השחורים - הקו המאפיין של Nutopa. חלקם בהשראת פאנק, מעוטרים בניטים וחלקם  בהשראת וודסטוק ופסטיבלי המוזיקה עם מראה "בוהו" רך שמלווה את הגוף.
  • Ocean – עיצוב המבוסס על שילובי עורות בגוונים כחולים ובנוסף טקסטורות דמויות גלים מלטפי-חול, אור הנשבר על צדפים ועוד.
  • Pink Moon - הניגודים בין הורוד העדין לשחור והמשחק שבחיבור ביניהם הם שיצרו קו זה. החיבור בין השיר של ניק דרייק לבין האמונה הקדומה שירח ורוד מגיע באפריל כדי לסמל התחדשות של אביב.

טווח מחירים: 290-1490 
ניתן לרכוש באתר: WWW.NUTOPA.COM


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.