header 2

יום ראשון, 22 בדצמבר 2019

רשת האופנה המובילה רנואר חוגגת את עונת אירועי החורף ומציעה קולקציית ערב מרשימה וייחודית אשר תפתח את השנה האזרחית החדשה עם פריטים מנצנצים ואופנתיים במיוחד!


חברת האופנה רנואר מציגה קולקציית ערב מהפנטת המתאימה ומכוונת לאירועי החורף שבראשיתם ערב הסילבסטר החגיגי. הקולקציה מציעה פריטים מגוונים אשר יתאימו לנשים וגברים לכל מאורע, ולרגל פתיחת השנה האזרחית החדשה תושק קולקציית קפסולה ייחודית לקבלת מראה מלא נוכחות ושיק.

קולקציית הערב לנשים היא הרחבה ביותר השנה. קולקציית הנשים מציעה שמלות במגוון צלליות ואורכים, חולצות אריג וטי. בקולקציה הנוכחית ניתן לראות חצאיות עם דגש על מרקמים ואווירת רוק-נ-רול. בין הטרנדים בקולקציה מככבים טרנד הקטיפה ושיפון עם הבזקי לורקס, פריטי דמוי עור, פאייטים ומיקרו-דפוסים על טהרת חברבורות.

קולקציית הגברים לערב הנוצץ מאזנת את האיפוק האלגנטי עם נגיעות מחוספסות. במשבצת הדיטיילים הקולקציה מציעה-מקטורן מג'רסי עם דש בגימור שיני רוכסן, מכנסיים מחויטים עם שרשרת כיס וחולצת ויסקוזה מודפסת נקודות. בנוסף, מגוון סריגים ומעילי צמר משובח, קצרים או באורך אמצע ירך.

 הפלטה הצבעונית בשתי הקולקציות עומדת בסימן גוונים עמוקים ודרמטיים כגון שחור, אפור וירוק בקבוק עם נגיעות כסף וזהב.

טווח מחירים קולקציית נשים: 89.90-399.90 ₪

טווח מידות : 34-42.

טווח מחירים אופנת גברים: 99.90-499.90 ₪

טווח מידות : Y-3XL

ניתן להשיג את הקולקציה ברשת רנואר ברחבי הארץ ובאתר www.renuar.co.il

אודות רנואר

חברת האופנה המובילה רנואר הוקמה בשנת 1993, הינה בבעלות יוסי ברוש ואלי ברקוביץ ומנכ"ל החברה סרג' דרעי. הקבוצה מפעילה את רשת החנויות של המותג רנואר המונה כיום למעלה ממאה וחמישים סניפים לאופנת נשים וגברים בפריסה ארצית ואת אתר הסחר RENUAR.CO.IL

תמהיל המוצרים וחווית הקניה בחנויות רנואר מעוצבים באופן המאפשר לקהל הישראלי מענה אופנתי מלא המתאים לאקלים המקומי בהתאמה למגמות האופנה הבינלאומיות.

קבוצת רנואר מפעילה גם את רשת החנויות של המותג TWENTYFOURSEVEN  המונה כיום למעלה מחמישים סניפים בפריסה ארצית.
הקבוצה מעסיקה כ- 1600 עובדים, מתוכם כ- 300 במטה החברה ובמרכז הלוגיסטי הממוקמים באזור התעשייה מעוין שורק בראשון לציון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.