header 2

יום רביעי, 11 בדצמבר 2019

קולקציית חורף 2020 של המותג ML MEN American Life Style, College Boy, City Urban

מבחר קולקציות אופנתיות ועכשוויות
המעניקות פתרון מושלם לגבר הישראלי בכל שעות היום
ובמנעד רחב של מידות

המותג ML MEN חי ונושם את אפנת הגבר הישראלי ובעצם הינו החלוץ הראשון למידות  הגבר המלא והגבוה. קולקציית החורף של ML MEN נוצרה מתוך מחשבה מדויקת ומתוחכמת לתת לגבר הישראלי מענה רחב של  סגנונות לבוש לכל שעות היום: לעבודה, לעסקים, לשעות הפנאי, לבילויים ולאירועים.

הקולקציה תוכננה תוך הקפדה על בחירה של בדים איכותיים ועיצוב גזרות מחמיאות, אופנתיות ועכשוויות  וזאת מתוך ניסיון עשיר של עיצוב למידות הגבר המלא והגבוה. קולקציית הגברים נותנת מענה לסגנונות הלבוש השונים של  הגבר הישראלי, החל מהמראה הקלאסי שבו בולטים שילובי צבעים רכים לצד דפוסים, שילובי דפוסים בטכניקות חדשניות ועד מראה הגבר האלגנטי, שבו מככב המראה המוקפד בקו נקי: החל מחולצות טי בייסיק וחולצות פולו חלקות ליומיום  ועד למכנסיים אלגנטיים לערב וג'ינסים שטופים בשטיפות אופנה עדכניות בגזרות מחמיאות.

בקולקציה 3 קווים עיקריים:
·          American Life Style מאופיינת בחולצות פולו משולבות  וחולצות טי עם דפוסים המזדהים עם הסגנון האמריקאי: חולצות אריג חלקות במראה ג'ניס וחולצות מיקרו בהדפסים קטנים על גוונים של כחול לבן ושחור. חולצות טי מודפסות בין השאר עם כתוביות סילקון מינימליסטיות בצבעי ניביי, לבן, בורדו, זית ואדום – כל אלה מתכתבות עם מכנסי דריל בגוונים תואמים.
·         מכנסי ג'ינס ארוכים  עם שטיפות  וטכניקות הכי עדכניות במגוון רחב של גזרות.
·        מכנסי סריג במראה מהודר מתובלים בדיטיילים ובשילובי ניילון
·        ג'קטים בבדי סריג ובמראה ספורטיבי להשלמת מראה יום יומי וקליל אך לבוש

·        College Boy  - בהשראת המכללות האמריקאיות קבוצה ובה חולצות אריג משובצות במגוון משבצות המשתלבות עם מכנסי צ'ינו  דריל  לגבר, סריגים דקים משולבי פסים וכן חולצות פולו רקומות ומשולבות בדי אריג . מעילי ניילון עם כובע נשלף מועטר פרווה למראה קול'ג קליל מחמם ובלתי מתאמץ.

·        City Urban – קו דגמים לגבר שאוהב להתלבש במראה אורבני ובו חולצות אריג במגוון צבעים וטקסטורות: שחור, לבן ואפילו סגול לבנדר... עוד בקו זה חולצות טי בגזרות צעירות  ודיטיילים מינימליסטיים כגון דפוסי כיתוב המדמים עור. אלה משתלבות עם מכנסיים בגזרות צינו או 5 כיסים בגווני שחור ואפור בשילוב לייקרה. למראה לשעות הערב או לפגישות עסקים ניתן להוסיף ז'קט קליל מבד דק בגוונים  שחור, כחול ואפור.


מידות: 46-56


להשיג ברשת חנויות ML (מתאים לי ברחבי הארץ).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.